Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    Jacek1234gml

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 2 stycznia 2015 - 21:36
    Ostatnio: 28 lutego 2016 - 20:38
    • Materiałów na głównej: 1 z 2 (1 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 40
    • Komentarzy: 5
    • Punktów za komentarze: 9
     
    Lancia Delta S4 rysunek – Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037. 
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

    Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
    Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
    Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
    osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

    PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    zarchiwizowany

    1