Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 235 takich materiałów
    Troszkę się w tym materiale działo!
    A dawno nie było akcji charytatywnej- więc teraz korzystając ze Świątecznej aury sobie polecimy z tematem! Dodatkowo troszkę na śmiesznie to wyjdzie :p
    Dwa chłopy w BMW M3cs przebrane za Św. Mikołajów...
    Zresztą zobaczycie sami! Najważniejsze to, że dzieciaki które odwiedziliśmy były naprawdę szczęśliwe!

    Reakcja Isamu na to co się stało z autem...
    BA! Bonusowo nawet reakcja Taty się trafiła!
    Reakcja na przyśpieszenie, delikatne bączki, spalenie kapcia...
    860 koni nawet na połowie gazu mocno wciska w fotel!

    No i na deser- specjalnie na święta!
    Choinki wrzucone na dach Skyline R34, Lambo Huracan Sto i M3!
    Pakujemy i jedziemy na miasto!
    Mega świąteczny klimat- brakowało tylko śniegu!
    Pozdrawiam was!
    KLASYCZNIE NATOMIAST: WESOŁYCH ŚWIĄT I PIONA!
    26 grudnia 2022, 11:49 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 300 SL Gullwing – Pierwszą generację Mercedesa SL zaprezentowano po raz pierwszy w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego International Motor Sports Show w Nowym Jorku. Samochód otrzymał kod fabryczny W198 dla wersji coupe i W121 dla odmiany roadster. Samochód był lepiej znany pod nazwą 300 SL Gullwing. Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony dwa lata wcześniej sportowy Mercedes 300 S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej, w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Drzwi o niezwykłej w latach 50. konstrukcji, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing, która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi przestało wchodzić w rachubę – konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Gullwing napędzany jest przez sześciocylindrowy silnik M186 o pojemności 3 l. Silnik generuje moc 220 KM i moment obrotowy 275 Nm dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Wyprodukowano łącznie 3258 egzemplarzy.
    Pierwszą generację Mercedesa SL zaprezentowano po raz pierwszy w lutym 1954 roku podczas salonu motoryzacyjnego International Motor Sports Show w Nowym Jorku. Samochód otrzymał kod fabryczny W198 dla wersji coupe i W121 dla odmiany roadster. Samochód był lepiej znany pod nazwą 300 SL Gullwing. Pierwowzorem 300 SL był wprowadzony dwa lata wcześniej sportowy Mercedes 300 S, z którego przejęto nowoczesny silnik wyposażony we wtrysk paliwa oraz przestrzenną ramę o skomplikowanej konstrukcji, którą spawano z rurek o niewielkiej średnicy. Mimo nie najlepszej sytuacji finansowej, w 1954 roku Mercedes postanowił wprowadzić do produkcji seryjną wersję tego samochodu. 300 SL początkowo był uznawany za auto sportowe. Brał udział w wyścigach na torze w Le Mans, Norymberdze i Carrera Panamericana Mexico. Samochód wyposażony jest w podnoszone do góry drzwi oraz płaską karoserię z podkreślonymi wcięciami. Drzwi o niezwykłej w latach 50. konstrukcji, otwierające się do góry razem z fragmentami dachu, kształtem przypominające nieco skrzydło, zapewniły mu po angielsku potoczną nazwę Gullwing, która przylgnęła historycznie do tego modelu. Powodem zastosowania takiego rozwiązania nie były wcale względy natury estetycznej. Aby zapewnić odpowiednią sztywność nadwozia, samochód miał bardzo wysokie progi i zastosowanie klasycznie otwieranych drzwi przestało wchodzić w rachubę – konstruktorzy zdecydowali się zatem na drzwi otwierane do góry. Gullwing napędzany jest przez sześciocylindrowy silnik M186 o pojemności 3 l. Silnik generuje moc 220 KM i moment obrotowy 275 Nm dzięki czemu samochód przyspiesza do 100 km/h w 8,8 sekund i osiąga prędkość maksymalną 260 km/h. Wyprodukowano łącznie 3258 egzemplarzy.
    Citroen C6 – Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.
    Samochód osobowy klasy wyższej średniej produkowany pod francuską marką Citroen w latach 2005-2012. Od 2016 roku produkowany jest nowy model o tej nazwie na rynek chiński. C6 został po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowany w 2005 roku, zastąpił on produkowanego w latach 1989-2000 Citroena XM. Auto wyposażone zostało w zawieszenie hydropneumatyczne Hydractive 3+, jednak podobnie jak w C5 jest to układ trzeciej generacji. Posiada on 16 stopni tłumienia z trzema trybami pracy. Stylistycznie samochód bazuje na zaprezentowanym w 1999 roku samochodzie koncepcyjnym C6 Lignage. Zaprojektowano je jako alternatywę dla klasycznie stylizowanych limuzyn typu Audi A6 czy Mercedesa klasy E. Za projekt nadwozia odpowiada Jean-Pierre Ploué. Podobnie jak u jednego z poprzedników Citroena CX zastosowano wklęsłą tylną szybę. Ma to zapobiegać jej nadmiernemu brudzeniu się, a dzięki odpowiedniej aerodynamice pozwoliło to na nie montowanie tylnej wycieraczki. Najsilniejszym dostępnym silnikiem było V6 HDi Biturbo o pojemności 3 l. Silnik ten wytwarza moc maksymalną 241 KM i moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu silnikowi C6 osiąga prędkość maksymalną 240 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 7,4 s. Produkcja C6 została zakończona 19 grudnia 2012 roku. Łącznie powstało 23384 egzemplarzy.
    22 kwietnia 2022, 21:40 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Klasycznie –
    1 lipca 2020, 21:41 przez koniaczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Test launch control i popcorn w mojej ibizie, i niestety klasycznie spalona trójeczka.
    20 października 2018, 23:58 przez Agarian (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Bmw E38 740i – Czarna jeszcze ładniejsza
Jest tu ktoś kto nie zna tego auta? Myślę że tu sporo tych samochodów. 
1994 przypadł na wypust nowej 7 serii. Różniła się od poprzednika e32 przede wszystkim stylistycznie, była mocno odświeżona, już w nowym stylu. 
Pojawiło się dużo więcej opcji wyposażenia, również podstawowego. W ofercie dostępne były benzynowe jednostki 2.8 R6, 3.0 V8, 3.5 V8, 4.0 V8, 4.4 V8, 5.4 V12. 
Diesli niewiele, 2.5 R6, 2.9 R6 i 3.9 V8.
Produkcję zakończono w 2001 ustępując futurystycznej generacji e65. 
Osobiście uważam, że to jedna z ostatnich klasycznie utrzymanych BMW, później było dużo więcej innowacji i nowoczesności niekiedy na siłę. 

Amotive.pl
    Czarna jeszcze ładniejsza
    Jest tu ktoś kto nie zna tego auta? Myślę że tu sporo tych samochodów.
    1994 przypadł na wypust nowej 7 serii. Różniła się od poprzednika e32 przede wszystkim stylistycznie, była mocno odświeżona, już w nowym stylu.
    Pojawiło się dużo więcej opcji wyposażenia, również podstawowego. W ofercie dostępne były benzynowe jednostki 2.8 R6, 3.0 V8, 3.5 V8, 4.0 V8, 4.4 V8, 5.4 V12.
    Diesli niewiele, 2.5 R6, 2.9 R6 i 3.9 V8.
    Produkcję zakończono w 2001 ustępując futurystycznej generacji e65.
    Osobiście uważam, że to jedna z ostatnich klasycznie utrzymanych BMW, później było dużo więcej innowacji i nowoczesności niekiedy na siłę.

    Amotive.pl
    Wesołych świąt Motokillerzy – Klasycznie chcę złożyć każdemu życzenia świąteczne dlatego życzę wam i waszym bliskim tyle wyjazdów co i powrotów, dużo radości, spełnienia marzeń, zawsze full w baku, szerokości i bezawaryjności! oraz wiele udanych i spełnionych planów w nowym roku!
    Klasycznie chcę złożyć każdemu życzenia świąteczne dlatego życzę wam i waszym bliskim tyle wyjazdów co i powrotów, dużo radości, spełnienia marzeń, zawsze full w baku, szerokości i bezawaryjności! oraz wiele udanych i spełnionych planów w nowym roku!
    Klasycznie – Klimatyczne, mam nadzieję, że nie wulgarnie.
    Klimatyczne, mam nadzieję, że nie wulgarnie.
    Klasycznie – Klasyczna niedziela!
    Klasyczna niedziela!
    15 października 2017, 18:04 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.luckymotion.com.pl