Szukaj
Znalazłem 178 takich materiałów
0-100 - 6 sec.
0-200 - 18 sec.
Niestety słaba jakoś filmiku. ;/
Też macie wrażenie że od przodu ten Seat wygląda jak Bugatti Veyron ? :) autko ma silnik v6 250km maz prędkość 240 km/h podoba się ?
wsiadam w alfe ukochaną:)
Włączam silnik, falka mruczy
zaraz ruszę - tyle kucy:)
Jedyneczka na śledziku
ruszam sobie z asfalciku:)
Dwojka, trojka ostro wciska
mocno zęby swe zaciskam!
Czworka, piatka juz omdlewam
a do szostki sie przymierzam!
Jest juz szostka ,co sie dzieje
chyba zaraz oszaleje!!
Alfa krzyczy "wiecej mocy"!!
nie wyrobie z nia - pomocy!
Łyka Skode, Citroena
bierze sie za Volkswagena.
Beemwucha nie wyrabia,
kazde auto przy niej siada:)
Dojezdzamy juz do celu,
Alfa zwalnia, ale czemu?
"wlej paliwka moj Kochany,
to se jeszcze posmigamy"
Po powrocie juz przy domku,
uczę Alfy mej rozsadku,
by jezdzila troche wolniej
i palila troche skromniej.
Jak nie kochac tej alficzki,
co zostawia z tylu wszystkich:)
Toż to cudne dzielo przecie,
najpiekniejsza jest na swiecie.
Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
Dane techniczne:
Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
Prędkość maksymalna: 220 km/h.