Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 178 takich materiałów
    Boxer 1.2 8V serce Alfy Romeo Sprint – może mały, może słaby, ale powyżej 4000 działa jak należy no i ten dźwięk
    Może mały, może słaby, ale powyżej 4000 działa jak należy no i ten dźwięk
    28 stycznia 2013, 21:14 przez CichyAudi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Fiacik 126p z silnikiem Alfy Romeo 1.8 (140 KM)
    0-100 - 6 sec.
    0-200 - 18 sec.
    Niestety słaba jakoś filmiku. ;/
    25 stycznia 2013, 13:58 przez zymelka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wnętrze Alfy Romeo 159 – dla mnie jest moc
    Dla mnie jest moc
    19 września 2012, 13:53 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Klasyki wrócą na tory wyścigowe. – Czasy, gdy na torach wyścigowych rządziły BMW 3.0 CSL i Alfy GTV6 dawno minęły. Za sprawą entuzjastów z Motor Racing Legends silniki kultowych aut znów zaryczą na europejskich torach wyścigowych
    Czasy, gdy na torach wyścigowych rządziły BMW 3.0 CSL i Alfy GTV6 dawno minęły. Za sprawą entuzjastów z Motor Racing Legends silniki kultowych aut znów zaryczą na europejskich torach wyścigowych
    14 sierpnia 2012, 16:01 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zapomniane koncepty - czyli Seat Salsa – Seat Salsa był jednym z prototypów hiszpańskiej marki, które miały istotny wpływ na wygląd wielu seryjnych modeli Seata w nowym tysiącleciu. Salsa była stylistyczną bazą m.in. dla Leóna drugiej generacji czy Altei.Po raz pierwszy Salsę Hiszpanie przedstawili w 2000 roku na salonie samochodowym w Genewie. Bardzo okrągłe, wręcz pulchne nadwozie zaprojektował pracujący wcześniej dla Alfy Romeo słynny Walter de’Silva. Trzydrzwiowa karoseria wyróżniała się przede wszystkim pokrywą bagażnika, która przymocowana była tylko za pomocą jednego, ale za to bardzo dużego zawiasu. Drugim elementem przyciągającym wzrok były pozbawione ramek szyby. 
Też macie wrażenie że od przodu ten Seat wygląda jak Bugatti Veyron ? :) autko ma silnik v6 250km maz prędkość 240 km/h podoba się ?
    Seat Salsa był jednym z prototypów hiszpańskiej marki, które miały istotny wpływ na wygląd wielu seryjnych modeli Seata w nowym tysiącleciu. Salsa była stylistyczną bazą m.in. dla Leóna drugiej generacji czy Altei.Po raz pierwszy Salsę Hiszpanie przedstawili w 2000 roku na salonie samochodowym w Genewie. Bardzo okrągłe, wręcz pulchne nadwozie zaprojektował pracujący wcześniej dla Alfy Romeo słynny Walter de’Silva. Trzydrzwiowa karoseria wyróżniała się przede wszystkim pokrywą bagażnika, która przymocowana była tylko za pomocą jednego, ale za to bardzo dużego zawiasu. Drugim elementem przyciągającym wzrok były pozbawione ramek szyby.
    Też macie wrażenie że od przodu ten Seat wygląda jak Bugatti Veyron ? :) autko ma silnik v6 250km maz prędkość 240 km/h podoba się ?
    29 lipca 2012, 13:22 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Alfa Romeo 156 – Pytanie do Użytkowników, mam zamiar kupić sobie taka właśnie Alfę, z silnikiem 1.8TS, rocznik około 2000, polecacie czy odradzacie? a jesli odradzacie to dlaczego? Chętnie poczytam odpowiedzi kogoś kto taką Alfę ma lub miał. Licze na dużo dobrych i mądrych rad, Panowie nie myslałem ze nikt tutaj nie miał Alfy:)
    Pytanie do Użytkowników, mam zamiar kupić sobie taka właśnie Alfę, z silnikiem 1.8TS, rocznik około 2000, polecacie czy odradzacie? a jesli odradzacie to dlaczego? Chętnie poczytam odpowiedzi kogoś kto taką Alfę ma lub miał. Licze na dużo dobrych i mądrych rad, Panowie nie myslałem ze nikt tutaj nie miał Alfy:)
    Alfa Romeo 156 - Wierszyk – Jest sobota, ósma rano
wsiadam w alfe ukochaną:)
Włączam silnik, falka mruczy
zaraz ruszę - tyle kucy:)
Jedyneczka na śledziku
ruszam sobie z asfalciku:)
Dwojka, trojka ostro wciska
mocno zęby swe zaciskam!
Czworka, piatka juz omdlewam
a do szostki sie przymierzam!
Jest juz szostka ,co sie dzieje
chyba zaraz oszaleje!!
Alfa krzyczy "wiecej mocy"!!
nie wyrobie z nia - pomocy!
Łyka Skode, Citroena
bierze sie za Volkswagena.
Beemwucha nie wyrabia,
kazde auto przy niej siada:)
Dojezdzamy juz do celu,
Alfa zwalnia, ale czemu?
"wlej paliwka moj Kochany,
to se jeszcze posmigamy"
Po powrocie juz przy domku,
uczę Alfy mej rozsadku,
by jezdzila troche wolniej
i palila troche skromniej.
Jak nie kochac tej alficzki,
co zostawia z tylu wszystkich:)
Toż to cudne dzielo przecie,
najpiekniejsza jest na swiecie.
    Jest sobota, ósma rano
    wsiadam w alfe ukochaną:)
    Włączam silnik, falka mruczy
    zaraz ruszę - tyle kucy:)
    Jedyneczka na śledziku
    ruszam sobie z asfalciku:)
    Dwojka, trojka ostro wciska
    mocno zęby swe zaciskam!
    Czworka, piatka juz omdlewam
    a do szostki sie przymierzam!
    Jest juz szostka ,co sie dzieje
    chyba zaraz oszaleje!!
    Alfa krzyczy "wiecej mocy"!!
    nie wyrobie z nia - pomocy!
    Łyka Skode, Citroena
    bierze sie za Volkswagena.
    Beemwucha nie wyrabia,
    kazde auto przy niej siada:)
    Dojezdzamy juz do celu,
    Alfa zwalnia, ale czemu?
    "wlej paliwka moj Kochany,
    to se jeszcze posmigamy"
    Po powrocie juz przy domku,
    uczę Alfy mej rozsadku,
    by jezdzila troche wolniej
    i palila troche skromniej.
    Jak nie kochac tej alficzki,
    co zostawia z tylu wszystkich:)
    Toż to cudne dzielo przecie,
    najpiekniejsza jest na swiecie.
    14 lipca 2012, 10:22 przez mateusz6657 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Przekrój auta -  Alfa Romeo Montreal – Alfa Romeo Montreal - samochód sportowy typu coupe produkowany w latach 1971-1977 w krótkich seriach przez włoską firmę Alfa Romeo we współpracy z firmą Bertone.
Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
Dane techniczne:
Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
Stopień sprężania: 9,0:1
Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
Osiągi:
Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
Prędkość maksymalna: 220 km/h.
    Alfa Romeo Montreal - samochód sportowy typu coupe produkowany w latach 1971-1977 w krótkich seriach przez włoską firmę Alfa Romeo we współpracy z firmą Bertone.
    Projekt "Alfy Romeo Montreal" powstał z okazji targów Expo ′67. Został zbudowany wspólnie z firmą projektową Bertone. Na początku nikt nie podejrzewał, że ten samochód trafi do produkcji seryjnej, jednak tak właśnie się stało. Wersja produkcyjna została zaprezentowana oficjalnie na Salonie Samochodowym w Genewie w 1970 roku. W produkcję tego modelu były zaangażowane trzy zakłady. Fabryka Alfy Romeo w Arese wykonywała wytłoczki nadwozia. Spawano i zgrzewano z nich nadwozie w zakładach Bertone w Caselle, były one następnie lakierowane w Grugliasco koło Turynu. Po czym w wysuszonych nadwoziach montowano wyposażenie wnętrza i akcesoria zewnętrzne. Tak skompletowane nadwozie przewożono do Arese, gdzie odbywał się montaż zespołów mechanicznych.
    W 1971 wyprodukowano 668 egzemplarzy. Rekordowy wynik zanotowano w 1972 roku - 2377 sztuk. W 1973 nastąpiło załamanie rynku samochodów ekskluzywnych i sportowych, wywołane kryzysem energetycznym. Dlatego poziom produkcji spadł do kilkuset sztuk w skali rocznej. I tak powstało w 1973 - 302 szt., w 1974 - 205 szt., w 1975 - 323 szt., w 1976 - 23 szt., a w 1977 - 27 sztuk. Daje to łączną liczbę 3925 egzemplarzy.
    Dane techniczne:
    Silnik: V8 2,6 l (2593 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: pośredni wtrysk paliwa Spica
    Średnica cylindra × skok tłoka: 80,0 × 64,5 mm
    Stopień sprężania: 9,0:1
    Moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 255 N•m przy 4750 obr/min
    Osiągi:
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,6 s (0-60 mph)
    Prędkość maksymalna: 220 km/h.
    5 marca 2012, 23:20 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj