Silnik 1.4 Turbo 133 konie. Felgi Speedline z Alfy Romeo 145/146 2.0 Quadrifoglio Verde. Pakiet dokładek oryginalnych z ABS MS Design. Zawieszenie gwintowane Ta Technix. Silnik seria, jedynie założony zawór upustowy BOV Properfekt Typ 1. Kompletny dedykowany wydech SCORPION z kwasiaka z twin loopem. Hamulce tarczowe Mikoda GT, klocki Ferodo Premier. Przednie reflektory przerobione według własnego pomysłu.
Po wielu modyfikacjach, wymianie tłoków i pierścieni na nowe, splanowaniu tłoków, głowicy, wymianie przepustnicy na większą, mapowaniu komputera, wymianie zawieszenia z -70/-70 na przód +30 z Fiata Uno Turbo, tył, +20 z Pandy Van, usztywnieniu nadwozia oraz założenia wentylowanych, przewiercanych i nacinanych tarcz Brembo oraz klocków Bosch'a, wymianie bębnów na bębno-tarcze z Alfy Romeo, a także po skróceniu skoku maglownicy, mały, cichy zabójca w końcu może dotknąć Wrocławskiego asfaltu.
Zapraszam na spoty Seicento we Wrocławiu w każdą sobotę/niedzielę, pod mostem Milenijnym.
POZDRO DLA MOTOKILLERÓW!!
Na zlocie Alfy Romeo w Toruniu spotkaliśmy chłopaka, który odkupił tacie takiego samego Fiata, jakim kilkadziesiąt lat temu jeździł na taryfie. Odkupił też ten sam taksometr na korbkę z mechanizmem zegarowym i przekręcanym licznikiem. Robił lepsze wrażenie od np. Imprezy STi.