Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 178 takich materiałów
    Kto lubi Alfy? Polecam filmik.
    26 kwietnia 2015, 15:51 przez ~WujoDarek | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    VW Jetta mk2 Rat-Style – Mój własny projekt. Jetta mk2 1989r 1.8 + podtlenek lpg 90KM. Zawieszenie sportowo-obnizające, 3 rozpórki, wydech przelotowy i końcowy remusa. Orginalny niebieski kolor tapicerki, pomalowana bezbarwnym na korozję. Felgi z tego co na nich przeczytałem są z 1979r co mnie bardzo zdziwiło i podobno są od starej Alfy Romeo. Jak będzie się podobało oczywiście wstawię więcej zdjęć jak wygląda z tyłu i w środku.
    Mój własny projekt. Jetta mk2 1989r 1.8 + podtlenek lpg 90KM. Zawieszenie sportowo-obnizające, 3 rozpórki, wydech przelotowy i końcowy remusa. Orginalny niebieski kolor tapicerki, pomalowana bezbarwnym na korozję. Felgi z tego co na nich przeczytałem są z 1979r co mnie bardzo zdziwiło i podobno są od starej Alfy Romeo. Jak będzie się podobało oczywiście wstawię więcej zdjęć jak wygląda z tyłu i w środku.
    FSO Polonez 1986 – Na 17 calowych felgach Zender Milano z Alfy Romeo.
    Na 17 calowych felgach Zender Milano z Alfy Romeo.
    Dla tych co twierdzą, że Alfy upiększyć się nie da – Obalam teorię jakoby LM'y nie leżały na Alfie.
    Obalam teorię jakoby LM'y nie leżały na Alfie.
    Alfa Romeo 156 GTA – Alfy się spodobały, więc wrzucam jeszcze jedną.
    Alfy się spodobały, więc wrzucam jeszcze jedną.
    Alfa Romeo x2 – Dwie świetnie wykonane Alfy.
    Dwie świetnie wykonane Alfy.
    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Przypadek? Nie sądzę – Proszę fanów Alfy o nie urażanie się.
    Proszę fanów Alfy o nie urażanie się.
    Następczyni Alfy 166, czyli konkurent dla E-Klasy lub 5 serii BMW.
    Auto będzie bazowało na płycie podłogowej Chryslera 300C, do napędu posłużą benzynowe i wysokoprężne motory o mocach od 250 do 450 KM, w tym 3.0 V6 Twin Turbo z technologią Multiair oraz 8-cylindrowy motor Maserati, z kolei napęd będzie przekazywany na tylną oś.
    Produkcja ma się zacząć w 2015 roku a cena minimalna ma wynosić 40 tyś euro (165 tyś zł).
    Nowy rok zapowiada się ciekawie, mi się podoba a wam?
    9 grudnia 2014, 9:47 przez Derve (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Trochę swoimi słowami i trochę z Autoświatu.