Szukaj
Znalazłem 178 takich materiałów
może i nie ma tam silnika 5l V8, ani mocy 359 rozszalałych rumaków.
kolor to tez nie biała perła niczym z najnowszej palety Porshe.
jest to zwykłe Punto pierwszej generacji typ 176. silniczek mały, dość ekonomiczny 1.2 8V o mocy 73 wściekłych kucyków, kolor to ROSSO RIBES MET. co po polsku oznacza tyle co czerwona porzeczka, na żywo w zależności od światła czasem staje się najbardziej męskim kolorem świata czyli różowym, co nie przeszkadza mi w dumnym prowadzeniu mojego Kropka.
W przyszłości chciałbym go obniżyć i posadzić na 15" felgach od Alfy.
Silnik: 2.0 V8
Moc: 230-250KM, zależnie od wybranej opcji, przy 8800-9400 rpm.
Moment: 200 Nm przy 7000 rpm.
Odcięcie: 10 500 rpm.
Podsumowując - ponad 120 KM z litra, więcej niż w S2000. Silnik kręcący się jak wściekły, zawstydzający F20C z Integry i to na dodatek jeszcze nie zwykła rzędowa czwórka, tylko V8.
To jedyne seryjne V8 na świecie przekraczające znacznie teoretyczny limit dla V8 wynoszący 7500 rpm!
Potęga Alfy Romeo w całej krasie - i to wszystko w 1967 roku, ponad ćwierć wieku wcześniej, niż Honda wypuściła swoje "legendy".
Alfa Romeo produkowane w latach 1989-1993 we włoszech
Model SZ, określany również jako ES-30 (Experimental Sportscar 3.0 litry)
Samochód jest napędzany sześciocylindrowym silnikiem V6 o pojemności 2959 cm³ i mocy maksymalnej 155 kW (210 KM)
Wyprodukowano jedynie 1000 sztuk Alfy Romeo SZ z nadwoziem coupé i 800 kabrioletów RZ.