Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Coś dla fanów Integry, S2000 i 9000 rpm!

    Coś dla fanów Integry, S2000 i 9000 rpm! – Alfa Romeo 33 Stradale, auto produkowane seryjnie, w krótkiej serii. Żaden tam wyścigowy bolid, normalne uliczne auto.

Silnik: 2.0 V8
Moc: 230-250KM, zależnie od wybranej opcji, przy 8800-9400 rpm.
Moment: 200 Nm przy 7000 rpm.
Odcięcie: 10 500 rpm.

Podsumowując - ponad 120 KM z litra, więcej niż w S2000. Silnik kręcący się jak wściekły, zawstydzający F20C z Integry i to na dodatek jeszcze nie zwykła rzędowa czwórka, tylko V8.

To jedyne seryjne V8 na świecie przekraczające znacznie teoretyczny limit dla V8 wynoszący 7500 rpm!

Potęga Alfy Romeo w całej krasie - i to wszystko w 1967 roku, ponad ćwierć wieku wcześniej, niż Honda wypuściła swoje "legendy".
    Alfa Romeo 33 Stradale, auto produkowane seryjnie, w krótkiej serii. Żaden tam wyścigowy bolid, normalne uliczne auto.

    Silnik: 2.0 V8
    Moc: 230-250KM, zależnie od wybranej opcji, przy 8800-9400 rpm.
    Moment: 200 Nm przy 7000 rpm.
    Odcięcie: 10 500 rpm.

    Podsumowując - ponad 120 KM z litra, więcej niż w S2000. Silnik kręcący się jak wściekły, zawstydzający F20C z Integry i to na dodatek jeszcze nie zwykła rzędowa czwórka, tylko V8.

    To jedyne seryjne V8 na świecie przekraczające znacznie teoretyczny limit dla V8 wynoszący 7500 rpm!

    Potęga Alfy Romeo w całej krasie - i to wszystko w 1967 roku, ponad ćwierć wieku wcześniej, niż Honda wypuściła swoje "legendy".
    14 czerwca 2013, 17:55 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…