Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Mazda RX-3 – 1.3L 380 KM (bridgeport, turbo).
    1.3L 380 KM (bridgeport, turbo).
    Toyota Celsior (UCF3) – Luksusowy sedan z napędem na tył i silnikiem V8 4.3L. Poza Japonią znany oczywiście jako Lexus LS.
    Luksusowy sedan z napędem na tył i silnikiem V8 4.3L. Poza Japonią znany oczywiście jako Lexus LS.
    2016 Camaro Six – Nowa, szósta generacja Chevroleta Camaro na rok 2016 została oficjalnie już potwierdzona przez Chevroleta.

Camaro Six będzie dostępne o dziwo w 3 wariantach silnikowych, a nie tak jak zazwyczaj w dwóch. Do napędu użyto 8śmio stopniowej przekładni automatycznej z wbudowanymi łopatkami przy kierownicy lub 6 biegowej skrzyni manualnej.

Camaro dostępne będzie oczywiście w wersji SS z silnikiem V8 LT1 6.2L z 455HP. Wersja z V6 będzie posiadać 335 koni.

No i tak tutaj 3 wariant silnikowy. W 2015 roku Ford zaskoczył wszystkich. W swoim nowym Mondeo tzn. Mustangu zaproponowali silnik 2.3L Ecoboost. Chevrolet nie chcąc zostać w tyle niestety musiał się posunąć w tę samą stronę co ich konkurencja. Dlatego trzecim wariantem silnikowym będzie 2.0L Turbo o mocy 275 koni mechanicznych.

Tak jak i w przypadku Mustanga taki silnik nie powinien się w nim znaleźć tak samo w Camaro nie powinno być 2.0. W sumie za taki ruch trzeba podziękować Fordowi. Czekamy na Challenger 1.8 Twin Turbo i Chargera 1.9 TDI.
    Nowa, szósta generacja Chevroleta Camaro na rok 2016 została oficjalnie już potwierdzona przez Chevroleta.

    Camaro Six będzie dostępne o dziwo w 3 wariantach silnikowych, a nie tak jak zazwyczaj w dwóch. Do napędu użyto 8śmio stopniowej przekładni automatycznej z wbudowanymi łopatkami przy kierownicy lub 6 biegowej skrzyni manualnej.

    Camaro dostępne będzie oczywiście w wersji SS z silnikiem V8 LT1 6.2L z 455HP. Wersja z V6 będzie posiadać 335 koni.

    No i tak tutaj 3 wariant silnikowy. W 2015 roku Ford zaskoczył wszystkich. W swoim nowym Mondeo tzn. Mustangu zaproponowali silnik 2.3L Ecoboost. Chevrolet nie chcąc zostać w tyle niestety musiał się posunąć w tę samą stronę co ich konkurencja. Dlatego trzecim wariantem silnikowym będzie 2.0L Turbo o mocy 275 koni mechanicznych.

    Tak jak i w przypadku Mustanga taki silnik nie powinien się w nim znaleźć tak samo w Camaro nie powinno być 2.0. W sumie za taki ruch trzeba podziękować Fordowi. Czekamy na Challenger 1.8 Twin Turbo i Chargera 1.9 TDI.
    Mercedes C43 T AMG W202 – Silnik 4.3L o mocy 306 KM i 410 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 6s. Fakt, że wypuszczono zaledwie 800 sztuk tej wersji w kombi sprawia, że auto staje się jeszcze bardziej nietuzinkowe.
    Silnik 4.3L o mocy 306 KM i 410 Nm zapewnia przyspieszenie do 100 km/h w zaledwie 6s. Fakt, że wypuszczono zaledwie 800 sztuk tej wersji w kombi sprawia, że auto staje się jeszcze bardziej nietuzinkowe.
    Mercedes 190E Cosworth 1984 – Silnik 2.3L o mocy 185 KM na skrzyni Getrag. Na wyposażeniu posiada między innymi samopoziomujące zawieszenie NIVO tylnej osi czy blokadę dyferencjału LSD. Egzemplarz ten jest jednym z pierwszych, który został zamówiony bezpośrednio po słynnym wyścigu kierowców Formuły 1 w 190’tkach na torze Nurburgring, który to wygrał Ayrton Senna.
    Silnik 2.3L o mocy 185 KM na skrzyni Getrag. Na wyposażeniu posiada między innymi samopoziomujące zawieszenie NIVO tylnej osi czy blokadę dyferencjału LSD. Egzemplarz ten jest jednym z pierwszych, który został zamówiony bezpośrednio po słynnym wyścigu kierowców Formuły 1 w 190’tkach na torze Nurburgring, który to wygrał Ayrton Senna.
    GMC Typhoon 1993 – Powstało tylko 4697 egzemplarzy.
Silnik 4.3l o mocy 285KM + napęd 4x4 pozwalają go rozpędzić do setki w 5,5 s co nawet dziś po 22 latach od wyprodukowania robi wrażenie.
Jeden z moich osobistych samochodów pozostających w sferze marzeń.
    Powstało tylko 4697 egzemplarzy.
    Silnik 4.3l o mocy 285KM + napęd 4x4 pozwalają go rozpędzić do setki w 5,5 s co nawet dziś po 22 latach od wyprodukowania robi wrażenie.
    Jeden z moich osobistych samochodów pozostających w sferze marzeń.
    Ferrari 712 Can Am – Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
    Zbudowany na życzenie amerykańskiego importera, pojazd miał uczestniczyć w serii Can-Am. Ten model nie powstał od zera, bazuje na wyścigówce 512 S, najwięszą zmianą był silnik, który dotychczas jest największym silnikiem jaki kiedykolwiek stworzył Ferrari. Była to prawie 7 litrowa V12 o mocy 680 KM. W 1971, gdy 712 jeszcze nie był kompletnie dopracowany, jeszcze z karoserią coupè i sinikiem 6.3l okazał się o 30 sekund szybszy od rywali na torze Imola. W tym samym roku (po dokończeniu modyfikacji) Ferrari 712 uczestniczył w swoim jeynym wyscigu serii Can Am, na torze Watkins Glen, który dokończył na 4 pozycji. Po tym wyscigu Ferrari zdecydował, że koszty związane z dalszą realizacją tego projektu są za duże, więc sprzedał jedyny istniejący egzemplarz amerykańskiemu importerowi, a nastepnie trafił w reće prywatnych kolekcjonerów i kompletnie odrestaurowany.
    Moja perełka – Dodge Caravan 2005r. 3,3L 180KM. 
5 lat w moim użytkowaniu. Samochód bardzo solidny, nic się w nim nie zepsuło. Polecam innym!
    Dodge Caravan 2005r. 3,3L 180KM.
    5 lat w moim użytkowaniu. Samochód bardzo solidny, nic się w nim nie zepsuło. Polecam innym!
    5 stycznia 2015, 16:20 przez ~Makler | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Mercedes- Benz 300 SL Roadster – Sport Light 1957 rok, silnik 3L SOHC 225 KM, 6cyl. na mechanicznym wtrysku i 4- stopniowej skrzyni.
    Sport Light 1957 rok, silnik 3L SOHC 225 KM, 6cyl. na mechanicznym wtrysku i 4- stopniowej skrzyni.