Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Datsun 1200 Coupe – Pod maską siedzi silnik Wankla 1.3L (13B turbo). Samochód robi 1/4 mili w 7.71 s. @ 278 km/h
    Pod maską siedzi silnik Wankla 1.3L (13B turbo). Samochód robi 1/4 mili w 7.71 s. @ 278 km/h
    1 lutego 2013, 17:39 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mercedes G-class (Geländewagen) – W463 G-65 AMG Silnik V12 6,3L 48 zaworów  o mocy 612km i momencie obrotowym 1000 NM W zakresie 4,300- 5,600 obr/min od 0-100kmh 5,3s v-max 230kmh skrzynia automatyczna AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC PLUS. Masa własna auta 2580kg
    W463 G-65 AMG Silnik V12 6,3L 48 zaworów o mocy 612km i momencie obrotowym 1000 NM W zakresie 4,300- 5,600 obr/min od 0-100kmh 5,3s v-max 230kmh skrzynia automatyczna AMG SPEEDSHIFT 7G-TRONIC PLUS. Masa własna auta 2580kg
    30 stycznia 2013, 21:51 przez lewar1968 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Może nie najwyższa moc, ale piękny widok – 3l V6 226KM
    3l V6 226KM
    26 stycznia 2013, 12:48 przez ~skrzypu987 | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Mazda RX-7 (FC) – Produkowana w latach 1985-1991 (kabriolet do 1992 r.). Najmocniejsze wersje na rynku JDM: Efini RX-7 (trzecia i czwarta wersja), silnik 13B 1.3L turbo, 215 KM 274 Nm.
    Produkowana w latach 1985-1991 (kabriolet do 1992 r.). Najmocniejsze wersje na rynku JDM: Efini RX-7 (trzecia i czwarta wersja), silnik 13B 1.3L turbo, 215 KM 274 Nm.
    Z cyklu nie widziałem tu tego jeszcze – SUBARU SVX
3,3L BOXER 230 KM
7,5 sek do 100
248 Max prędkośc
    SUBARU SVX
    3,3L BOXER 230 KM
    7,5 sek do 100
    248 Max prędkośc
    18 grudnia 2012, 19:12 przez pakodbc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1.3L + 1000km = Wankl –
    14 sierpnia 2012, 23:49 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    VW Lupo 3L – VW Lupo 3L - Mały ale wariat
    VW Lupo 3L - Mały ale wariat
    14 sierpnia 2012, 20:03 przez ~KRIS | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój Romet Pony 50-M-2 – Auta i motocykle?! A tutaj mój Romecik!
- Rok prod.1984
- silnik Dezamet 023
- Moc 1,7 KM
- spalanie max 2,5-3L/100km 

Romet stał i marnował się długo w garażu, aż w końcu rozebrałem go na części pierwsze, wszystko odnowiłem i poskładałem na nowo. Działa wyśmienicie i ani nie myśli o zepsuciu się. Czy zimny czy ciepły pali za pierwszym razem.

POZDRAWIAM WSZYSTKICH PASJONATÓW STARYCH MOTOROWERÓW I MOTOCYKLI.
    Auta i motocykle?! A tutaj mój Romecik!
    - Rok prod.1984
    - silnik Dezamet 023
    - Moc 1,7 KM
    - spalanie max 2,5-3L/100km

    Romet stał i marnował się długo w garażu, aż w końcu rozebrałem go na części pierwsze, wszystko odnowiłem i poskładałem na nowo. Działa wyśmienicie i ani nie myśli o zepsuciu się. Czy zimny czy ciepły pali za pierwszym razem.

    POZDRAWIAM WSZYSTKICH PASJONATÓW STARYCH MOTOROWERÓW I MOTOCYKLI.
    10 lipca 2012, 23:35 przez Feiro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Bugatti EB110 – Lata produkcji	1991-1994	1992-1995
Liczba egzemplarzy	95 sztuk	31 sztuk
Liczba egzemplarzy łącznie	126 sztuk
Silnik	V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
Pojemność skokowa	3499 cm³
Napęd	AWD
Moc maksymalna	404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min	441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
Stopień sprężania	7.8:1
Max. moment obr.	(611 Nm) przy 4200 obr/min	(650 Nm) przy 4200 obr/min
Układ zaworów	DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
Skrzynia biegów	6-biegowa manualna
Rozstaw osi	2550 mm
Wymiary D x S x W	4400 x 1940 x 1115 mm
Masa własna	1620 kg	1480 kg
Rozmiar kół / ogumienie	(felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
tył: 325/30ZR-18 Pirelli
Rozmiar tarcz hamulcowych	wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
0-100 km/h	3,4 s	3,2 s
0-160 km/h	7,0 s	6,4 s
Prędkość maksymalna	342 km/h	350 km/h
Zużycie paliwa	17,3l - 30,0l / 100 km
    Lata produkcji 1991-1994 1992-1995
    Liczba egzemplarzy 95 sztuk 31 sztuk
    Liczba egzemplarzy łącznie 126 sztuk
    Silnik V12 12-cylindrowy, turbodoładowanie 4 sprężarki IHI, 60 zaworowy, 5 zaworów na cylinder (czterosuwowy)
    Pojemność skokowa 3499 cm³
    Napęd AWD
    Moc maksymalna 404 kW (550 KM) przy 8000 obr/min 441 kW (600 KM) przy 8250 obr/min
    Stopień sprężania 7.8:1
    Max. moment obr. (611 Nm) przy 4200 obr/min (650 Nm) przy 4200 obr/min
    Układ zaworów DOHC, łańcuch, 5 zaworów na cylinder, podwójny wałek rozrządu
    Skrzynia biegów 6-biegowa manualna
    Rozstaw osi 2550 mm
    Wymiary D x S x W 4400 x 1940 x 1115 mm
    Masa własna 1620 kg 1480 kg
    Rozmiar kół / ogumienie (felgi BBS) przód: 245/40 ZR 18 Pirelli
    tył: 325/30ZR-18 Pirelli
    Rozmiar tarcz hamulcowych wentylowane hamulce tarczowe Brembo, średnica tarcz - (przód: Ø 360 mm / tył: Ø 330 mm)
    0-100 km/h 3,4 s 3,2 s
    0-160 km/h 7,0 s 6,4 s
    Prędkość maksymalna 342 km/h 350 km/h
    Zużycie paliwa 17,3l - 30,0l / 100 km
    25 maja 2012, 19:46 przez ~DooLaaR | Do ulubionych | Skomentuj
    Audi 100 C3 Cygaro... – Na targach IAA w 1979 roku zaprezentowano prototypowy model car 2000 posiadający sześciocylindrowy silnik o mocy 180 KM. Planowano nazwać go Audi 300, jednak mając na uwadze Mercedesa pozostano przy dotychczasowej nazwie. Nowe Audi 100 pojawiło się w 1983 i było większe oraz bardziej aerodynamiczne od swojego poprzednika. Samochód urósł do wymiarów 4,80 × 1,81 x 1,42m, jednak rozstaw osi pozostał ten sam. Model C3 cechował się dużym bagażnikiem (570 l) i płaską szybą przednią (kąt nachylenia wynosił 54 stopnie). Ze względu na charakterystyczną sylwetkę (zwężająca się linia nadwozia od środkowego słupka zarówno w kierunku przodu pojazdu jak również ku jego tyłowi) model ten został "ochrzczony" mianem "cygara". Dzięki odpowiednio zaprojektowanemu przodowi auta, uzyskano niespotykany w tamtych latach w samochodach seryjnych współczynnik oporu powietrza Cx=0,3. Do "cygara" oferowano czterocylindowe silniki o pojemności 1,8 litra i mocy 75 lub 90 KM oraz pięciocylindrowe: o pojemności: 1,9L (100 KM Gażnikowy), 2.0L (113 KM/115 KM), 2,14 (136 KM/141 KM/182 KM), 2,23L (115 KM/138KM/165 KM/190 KM/200 KM/220 KM), 2,3L (136 KM). Doładowane jednostki to silniki o pojemnościach 2,14L oraz 2,23L. Z jednostek Diesla dostępne były 2,0L (69 KM) 2,4L (82 KM) oraz Turbo doładowane 2,0L (87 KM/100 KM), 2,5L TDI o mocy 120 KM. Samochód występował w wersji z napędem przednim oraz z napędem na cztery koła. Trzecia generacja Audi 100 była sprzedawana na rynek amerykański jako Audi 5000.
    Na targach IAA w 1979 roku zaprezentowano prototypowy model car 2000 posiadający sześciocylindrowy silnik o mocy 180 KM. Planowano nazwać go Audi 300, jednak mając na uwadze Mercedesa pozostano przy dotychczasowej nazwie. Nowe Audi 100 pojawiło się w 1983 i było większe oraz bardziej aerodynamiczne od swojego poprzednika. Samochód urósł do wymiarów 4,80 × 1,81 x 1,42m, jednak rozstaw osi pozostał ten sam. Model C3 cechował się dużym bagażnikiem (570 l) i płaską szybą przednią (kąt nachylenia wynosił 54 stopnie). Ze względu na charakterystyczną sylwetkę (zwężająca się linia nadwozia od środkowego słupka zarówno w kierunku przodu pojazdu jak również ku jego tyłowi) model ten został "ochrzczony" mianem "cygara". Dzięki odpowiednio zaprojektowanemu przodowi auta, uzyskano niespotykany w tamtych latach w samochodach seryjnych współczynnik oporu powietrza Cx=0,3. Do "cygara" oferowano czterocylindowe silniki o pojemności 1,8 litra i mocy 75 lub 90 KM oraz pięciocylindrowe: o pojemności: 1,9L (100 KM Gażnikowy), 2.0L (113 KM/115 KM), 2,14 (136 KM/141 KM/182 KM), 2,23L (115 KM/138KM/165 KM/190 KM/200 KM/220 KM), 2,3L (136 KM). Doładowane jednostki to silniki o pojemnościach 2,14L oraz 2,23L. Z jednostek Diesla dostępne były 2,0L (69 KM) 2,4L (82 KM) oraz Turbo doładowane 2,0L (87 KM/100 KM), 2,5L TDI o mocy 120 KM. Samochód występował w wersji z napędem przednim oraz z napędem na cztery koła. Trzecia generacja Audi 100 była sprzedawana na rynek amerykański jako Audi 5000.
    15 maja 2012, 16:14 przez MatiG96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)