Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Honda 1300 Coupe – Samochód w najlepszej wersji posiada wolnossący silnik 1.3L o mocy 115 KM, co w 1969 roku było ciekawym osiągnięciem, jak na taką pojemność i seryjny model. Do tego cztery gaźniki Keihin, smarowanie przy suchej komorze korbowej, elektryczna pompa paliwa, ciekawy system chłodzenia DDAC oraz oczywiście wysokoobrotowa charakterystyka. Wiadome było, że silnik ten szybko znajdzie zastosowanie w wyścigach i tak też się stało. Doświadczenia zdobyte przy budowie 1300, Honda wykorzystała przy tworzeniu modeli Civic oraz Accord.
    Samochód w najlepszej wersji posiada wolnossący silnik 1.3L o mocy 115 KM, co w 1969 roku było ciekawym osiągnięciem, jak na taką pojemność i seryjny model. Do tego cztery gaźniki Keihin, smarowanie przy suchej komorze korbowej, elektryczna pompa paliwa, ciekawy system chłodzenia DDAC oraz oczywiście wysokoobrotowa charakterystyka. Wiadome było, że silnik ten szybko znajdzie zastosowanie w wyścigach i tak też się stało. Doświadczenia zdobyte przy budowie 1300, Honda wykorzystała przy tworzeniu modeli Civic oraz Accord.
    Mitsubishi Colt CJ0 '96 1,3l cz.2 – Pogoda za oknem wygląda jakby za chwilę miał się skończyć świat. Patrząc na nią można dostać niezłego demota albo wykorzystać ją do zrobienia sesji zdjęciowej ze swoją motoryzacyjną miłością
    Pogoda za oknem wygląda jakby za chwilę miał się skończyć świat. Patrząc na nią można dostać niezłego demota albo wykorzystać ją do zrobienia sesji zdjęciowej ze swoją motoryzacyjną miłością
    16 marca 2014, 18:33 przez BartekSzzz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Mitsubishi Colt CJ0 '96 1,3l – Jak na 18-latka myślę, że trzyma się nieźle. Dzień po zmianie felg na aluminiowe 14", zimowe 13" stalóweczki out do piwnicy do następnej zimy :)
    Jak na 18-latka myślę, że trzyma się nieźle. Dzień po zmianie felg na aluminiowe 14", zimowe 13" stalóweczki out do piwnicy do następnej zimy :)
    13 marca 2014, 23:51 przez BartekSzzz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Serce AMG – 7,3l V12 robi robotę
    7,3l V12 robi robotę
    26 lutego 2014, 20:55 przez hubh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Najwygodniejszy samochód jakim jeździłem – Mitsubishi Canter Silnik 3.3L TD i można latać
    Mitsubishi Canter Silnik 3.3L TD i można latać
    12 lutego 2014, 13:17 przez xbartekstawskix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Turbo wraca pod maski Ferrari – Będzie napędzał nową Californię T. Silnik ma pojemność 3,8 litra V8 i dzięki dwoma turbosprężarkami osiąga moc 560KM i 755Nm (poprzednik miał 4,3l i 489KM).
Do setki przyśpiesza w 3,6s i rozpędza się do 316 km/h.
Jeśli ktoś chce  sobie taką kupić to musi zaczekać do lata i w międzyczasie zaoszczędzić trochę mniej niż 200000€ (dokładnej ceny nie znalazłem), czyli 800 tyś.
    Będzie napędzał nową Californię T. Silnik ma pojemność 3,8 litra V8 i dzięki dwoma turbosprężarkami osiąga moc 560KM i 755Nm (poprzednik miał 4,3l i 489KM).
    Do setki przyśpiesza w 3,6s i rozpędza się do 316 km/h.
    Jeśli ktoś chce sobie taką kupić to musi zaczekać do lata i w międzyczasie zaoszczędzić trochę mniej niż 200000€ (dokładnej ceny nie znalazłem), czyli 800 tyś.
    12 lutego 2014, 15:44 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kombi nie musi być nudne – Jedno z pierwszych mocarnych kombi.
Volvo 850R
T5 2.3l. 240KM 330Nm
    Jedno z pierwszych mocarnych kombi.
    Volvo 850R
    T5 2.3l. 240KM 330Nm
    4 lutego 2014, 14:10 przez patryk444 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lamborghini Jalpa – Najpierw wypada wspomnieć o modelu który był produkowany pomiędzy Urraco i Jalpa, czyli Lamborghini Silhouette, pierwszy seryjnie produkowany roadster od Lamborghini.
Żeby zmniejszyć koszta jest zbudowany na bazie Urraco ( moża powiedzieć że to był porządny face-liftng) i za siedzeniami miał sam silnik, czyli 3l V8. Wyprodukowano 55 sztuk  w latach 1976-79.

Lamborghini Jalpa jest ewolucją  Silhouette (jak zawsze narysowana przez Bertone) i zastosowano śilnik V8 znowu z Urraco e o zwiększonej pojemnośći do 3,5 litra o mocy 250HP. Wprowadzone zmniany nie miały uczynić z niego szybszego auta, ale żeby był "łatwiejszy w obsłudze", czyli łatwiejszy w powadzeniu i bardziej konfortowy.
Produkcja zakończyła się w 1988 roku, po tym jak spadły sprzedaże i Chrysler ( który kupił Lamborghini rok prędzej) zdecydował o wycofaniu tego modelu z produkcji. Sprzedano 416 sztuk. 
Jalpa to był ostatni model Lamborghini który był wyposażony w silnik ośmio cylindrowy.
    Najpierw wypada wspomnieć o modelu który był produkowany pomiędzy Urraco i Jalpa, czyli Lamborghini Silhouette, pierwszy seryjnie produkowany roadster od Lamborghini.
    Żeby zmniejszyć koszta jest zbudowany na bazie Urraco ( moża powiedzieć że to był porządny face-liftng) i za siedzeniami miał sam silnik, czyli 3l V8. Wyprodukowano 55 sztuk w latach 1976-79.

    Lamborghini Jalpa jest ewolucją Silhouette (jak zawsze narysowana przez Bertone) i zastosowano śilnik V8 znowu z Urraco e o zwiększonej pojemnośći do 3,5 litra o mocy 250HP. Wprowadzone zmniany nie miały uczynić z niego szybszego auta, ale żeby był "łatwiejszy w obsłudze", czyli łatwiejszy w powadzeniu i bardziej konfortowy.
    Produkcja zakończyła się w 1988 roku, po tym jak spadły sprzedaże i Chrysler ( który kupił Lamborghini rok prędzej) zdecydował o wycofaniu tego modelu z produkcji. Sprzedano 416 sztuk.
    Jalpa to był ostatni model Lamborghini który był wyposażony w silnik ośmio cylindrowy.
    1 lutego 2014, 15:51 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    pierwsze 2 zdjęcia własne, trzecie z NetCarShow

    Mazda REPU – Rotary Pick-up (REPU) pierwszy i jedyny na świecie Pick-Up z Wanklem.  Dostępny był od 1974 do 1977 tylko w Stanach i Kanadzie. Wyposażony w Wankla 1.3l 13B, poszerzone nadkola, aku pod kanapą, inną deskę rozdzielczą, grill i okrągłe tylne światła.
    Rotary Pick-up (REPU) pierwszy i jedyny na świecie Pick-Up z Wanklem. Dostępny był od 1974 do 1977 tylko w Stanach i Kanadzie. Wyposażony w Wankla 1.3l 13B, poszerzone nadkola, aku pod kanapą, inną deskę rozdzielczą, grill i okrągłe tylne światła.
    27 stycznia 2014, 19:03 przez thestig9465 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mój przejazd próby sportowej na jednej z regionalnych imprez

    Samochód: VW Polo 1,3l rok 1991
    25 stycznia 2014, 20:20 przez Lawas (PW) | Do ulubionych | Skomentuj