Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 108 takich materiałów
    Mercedes-Benz SLS AMG – Spot #38 - 30.06.2014

Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50. 
W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a. 
Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
    Spot #38 - 30.06.2014

    Samochód skonstruowany od podstaw przez fabrycznego tunera Mercedesa - firmę AMG. Model został zaprezentowany we Frankfurcie w 2009r. Design i sposób otwierania drzwi miał przywodzić na myśl model 300SL z lat 50.
    W marcu 2014r zakończyła się produkcja wszystkich dotychczasowych wersji auta i zastąpiono je jedną: SLS AMG GT Final Edition. Powstało tylko 350 sztuk. W czerwcu 2014 ostatecznie zakończono produkcję współczesnego Gullwing'a.
    Jego następcą ma być model SLC / C190, który wejdzie do produkcji dopiero w 2015 roku. Mercedes tłumaczy to tym, że chce aby SLS AMG wpisał się do kart historii nieprzyćmiony premierą nowego modelu.
    14 sierpnia 2014, 18:17 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Mój aparat

    Mercedes-Benz 300sl Gullwing –
    8 sierpnia 2014, 14:30 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 300SL –
    20 lipca 2014, 22:33 przez shenovsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 300SL "Gullwing" –
    13 lipca 2014, 22:54 przez skota741 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes-Benz 300SL Gullwing –
    3 lipca 2014, 23:41 przez VWfan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Toyota 2000GT – Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


Wymiary

Długość	        4176 mm
Szerokość	1600 mm
Wysokość	1161 mm
Rozstaw osi	2329 mm
Masa własna	1125 kg 


Silnik

R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: trzy gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
Stopień sprężania: 8,4:1
Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
Osiągi[edytuj | edytuj kod]
Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
Prędkość maksymalna: 220 km/h

Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    Jeśli ktoś mówi: 'stary supersamochód' to większość ludzi ma przed oczami 250GTO, 911 czy Miure, ja natomiast widzę wtedy tego japońskiego ekscentryka, bardzo ciekawy, lecz prawie całkiem zapomniany model. Ostatnio w motoryzacyjnej części internetu, głośno było o rozbitym 300sl, 'chwilę' później to samo przytrafia się unikatowemu 2000GT. A że wielu dzięki temu smutnemu newsowi dopiero poznała ten samochód, to teraz czas na bardziej szczegółowe dane niż rok produkcji i zdjęcie zmasakrowanej przez drzewo Toyoty:

    Toyota 2000GT - dwumiejscowy sportowy samochód osobowy produkowany przez japońską firmę Toyota w latach 1967–1970. Dostępny jako 2-drzwiowe coupé. Do napędu użyto benzynowego silnika R6 o pojemności dwóch litrów zasilanego przez trzy gaźniki. Generował on moc maksymalną 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min oraz moment obrotowy równy 175 Nm przy 5000 obr/min. Napęd przenoszony był na oś tylną za pośrednictwem 5-biegowej manualnej bądź 3-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Prędkość maksymalna samochodu wynosiła 220 km/h, zaś przyspieszenie 0-100 km/h zajmowało 8,4 s. Powstało 337 egzemplarzy modelu


    Wymiary

    Długość 4176 mm
    Szerokość 1600 mm
    Wysokość 1161 mm
    Rozstaw osi 2329 mm
    Masa własna 1125 kg


    Silnik

    R6 2,0 l (1988 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: trzy gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 75,00 mm × 75,00 mm
    Stopień sprężania: 8,4:1
    Moc maksymalna: 152 KM (112 kW) przy 6600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 175 N•m przy 5000 obr/min
    Osiągi[edytuj | edytuj kod]
    Przyspieszenie 0-100 km/h: 8,4 s
    Czas przejazdu pierwszych 400 m: 15,9 s
    Prędkość maksymalna: 220 km/h

    Jeden z 337 wyprodukowanych egzemplarzy znajduje się w japońskim muzeum motoryzacji, Toyota Automobile Museum Nagoya.
    10 czerwca 2014, 14:43 przez Spoon8 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj