Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 108 takich materiałów
    Mercedes 300SL –
    4 września 2012, 20:20 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ciekawe jaka moc ma? – mercedes 300sl
    Mercedes 300sl
    30 sierpnia 2012, 10:40 przez nickczemnick (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    300SL Gullwing –
    6 sierpnia 2012, 20:09 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Model jak prawdziwy cz. 6 – Mercedes 300SL w skali 1:18
Modele też mogą wyglądać jak prawdziwe samochody
    Mercedes 300SL w skali 1:18
    Modele też mogą wyglądać jak prawdziwe samochody
    2 czerwca 2012, 19:37 przez donArkadio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    300SL i SLS AMG –
    8 maja 2012, 15:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    MERCEDES-BENZ 300SL   Konkurs – Marzysz o takim ? 
Jak tak to naprawdę kochasz motoryzację :D
    Marzysz o takim ?
    Jak tak to naprawdę kochasz motoryzację :D
    25 kwietnia 2012, 14:22 przez kacperz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes SLS - następca legendarnego Gullwinga, czyli 300SL. Ponieważ Mercedes 300 SL był pierwszym supersamochodem, najszybszym autem drogowym w swoich czasach (lata 50 -te XX w, gdzie wszyscy z trudem osiągali 100 km/h on pędził ponad 2 razy szybciej), to następca musi być także niesamowity. I jest. Mercedes zrobił wszystko, by nowy skrzydlak (nazwa przyległa do 300 SL z powodu dziwnie otwieranych drzwi, SLS ma takie same) także był najlepszy. Naszpikowali go elektroniką, dali duży silnik i obiecali - prowadzi się dobrze. Jak dobrze? Zobacz ten film, który pokazuje jaki docisk do ulicy generuje nadwozie. A ten Pan za kierownicą to ma szczęście. Pomykał w Enzo, FXX i teraz w tym...
    28 grudnia 2011, 20:54 przez HarryTHC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    DeLorean DMC-12 – De Lorean DMC-12 – samochód sportowy produkowany seryjnie przez DeLorean Motor Company w latach 1981–1983. Powszechnie znany jako DeLorean, jako że był to jedyny samochód produkowany przez firmę. Rozgłos z filmu „Powrót do przyszłości” jako wehikuł czasu był pośmiertnym sukcesem auta, produkowanego zaledwie przez dwa lata. Pierwszy prototyp ukończono w roku 1979. Auto było spełnieniem marzeń Johna DeLoreana. W końcu lat 70. porzucił on posadę wiceprezesa General Motors, by stworzyć własne auto sportowe. DMC miał wprawdzie modernistyczy kształt klina, karoserię z nierdzewnej, nielakierowanej stali oraz podnoszone do góry drzwi jak w Mercedesie 300SL, jednak samochód był za drogi. Cena początkowo miała wynosić 12 tys. dolarów (stąd DMC-12), jednak wzrost wartości funta szterlinga w stosunku do dolara i nałożenie przez brytyjski rząd wysokiego cła na produkty firmy, sprawiły iż w efekcie cena wynosiła 28 tys. dolarów. Konstrukcją samochodu zajęli się ludzie odpowiedzialni również za Lotusa Esprita. Produkcję oficjalnie rozpoczęto w 1981 r. w fabrykach DMC w Dunmurry w Irlandii Północnej. W trakcie produkcji zmieniano kilka szczegółów samochodu, takich jak maska, koła oraz wnętrze. Do 1983 r. wyprodukowano około 8600 sztuk DMC-12. Do 2005 r. przetrwało około 6500. Obecnie w Polsce jest 5 sztuk tego auta. Wbrew opinii auto nie było ani szybkie, ani też nie przyspieszało jak rakieta... Silnik V6 2,8 l (2849 cm³), 2 zawory na cylinder, moc maksymalna: 130 KM (96,9 kW) przy 5500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 9.60 s, prędkość maksymalna: 209 km/h. My jednak zapamiętamy go przez nieśmiertelne 88 mil na godzinę...
    De Lorean DMC-12 – samochód sportowy produkowany seryjnie przez DeLorean Motor Company w latach 1981–1983. Powszechnie znany jako DeLorean, jako że był to jedyny samochód produkowany przez firmę. Rozgłos z filmu „Powrót do przyszłości” jako wehikuł czasu był pośmiertnym sukcesem auta, produkowanego zaledwie przez dwa lata. Pierwszy prototyp ukończono w roku 1979. Auto było spełnieniem marzeń Johna DeLoreana. W końcu lat 70. porzucił on posadę wiceprezesa General Motors, by stworzyć własne auto sportowe. DMC miał wprawdzie modernistyczy kształt klina, karoserię z nierdzewnej, nielakierowanej stali oraz podnoszone do góry drzwi jak w Mercedesie 300SL, jednak samochód był za drogi. Cena początkowo miała wynosić 12 tys. dolarów (stąd DMC-12), jednak wzrost wartości funta szterlinga w stosunku do dolara i nałożenie przez brytyjski rząd wysokiego cła na produkty firmy, sprawiły iż w efekcie cena wynosiła 28 tys. dolarów. Konstrukcją samochodu zajęli się ludzie odpowiedzialni również za Lotusa Esprita. Produkcję oficjalnie rozpoczęto w 1981 r. w fabrykach DMC w Dunmurry w Irlandii Północnej. W trakcie produkcji zmieniano kilka szczegółów samochodu, takich jak maska, koła oraz wnętrze. Do 1983 r. wyprodukowano około 8600 sztuk DMC-12. Do 2005 r. przetrwało około 6500. Obecnie w Polsce jest 5 sztuk tego auta. Wbrew opinii auto nie było ani szybkie, ani też nie przyspieszało jak rakieta... Silnik V6 2,8 l (2849 cm³), 2 zawory na cylinder, moc maksymalna: 130 KM (96,9 kW) przy 5500 obr/min, przyspieszenie 0-100 km/h: 9.60 s, prędkość maksymalna: 209 km/h. My jednak zapamiętamy go przez nieśmiertelne 88 mil na godzinę...
    26 sierpnia 2011, 1:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj