Profil użytkownika
Charakterek
Redaktor serwisu
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 26 lipca 2011 - 0:00 |
Ostatnio: | 17 maja 2024 - 0:52 |
O sobie: |
http://www.charakterek.pl |
- Materiałów na głównej: 30130 z 30426 (274 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 203425
- Komentarzy: 1712
- Punktów za komentarze: 96
« poprzednia 1 2 … 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 … 68 69 następna »
Passat to to samo co A4. Zawsze rodzina Audi 80/A4 i Passatów była na tych samych płytach robiona. A6 nie ma swojego odpowiednika w VW.
Są potrzebne. I to bardzo. Tylko, że tu jak widzę pompka od lamp się kończy. Mi jak psika, to płyn leci aż pod szyby i naprawdę oczyszcza. Sprawa druga to szkła świateł. Jak są zmatowiałe, to żaden spryskiwacz tego nie oczyści. Jak jedziesz światła się brudzą i szyba się brudzi. Szybę oczyszczasz na bieżąco i światła też się oczyszczają najczęściej z błota, które jeszcze nie zaschło. Skoro nie widzisz sensu w posiadaniu spryskiwaczy, to lepiej jakbyś xenona nie miał. Tak to działa jak pompka od świateł jest dobra: https://www.youtube.com/watch?v=oqxdHYpiMxg myje od razu pół samochodu. A ze względu na to jakie ciśnienie wytwarza, to pada dość szybko. Z mojego doświadczenia z tego typu lampami 7 lat to czas najwyższy na zakup nowej pompki do świateł. Pomimo, że działa to jednak nieefektywnie.
@Sylo: Wsadziłem tam zamienniki ledowe robione przez Tomnika.
@nitro997: One świecą jak w Golf plus czy Jettta, czyli wiele lepiej niż w B6. Mają sporo większe kąty widzenia.
@bajt97: Musisz meć Vag obsługującego long adress i tak: Wchodzisz w 09-CENT.ELECT. (bordnetz). Potem wchodzisz w Coding (07) I wybierasz long coding helper. Ukazuje się taka ramka z zielonymi napisami w okienkach. Klikasz na okienko numer 9 albo 10 (tam gdzie jest cyferka 14) Musi pod spodem pisać: Rear Brake Light as Parking Light Decimal Value (Resolution 1%). W okienku dec z 20 zmieniasz na zero. Klikasz enter potem zamykasz to okienko, następnie klikasz save changes i już środek ciemny. Działa tylko jako stop.
@siewca: Książkę - owszem. Z tym, że książki tam nie było. Za to historię miałem wydrukowana z ASO z pieczątkami ASO. Wydrukowałem sobie sam (w sumie dzięki jednemu kolesiowi, który pomógł) u mnie na miejscu. I to jeszcze przed zakupem podając vin znałem jego pełną historię serwisową. Dlatego też przebiegu byłem pewien. No i auto sprowadziłem osobiście. Kupione od osoby prywatnej. Jak myślisz - skąd wiedziałem o 11 naprawach blacharsko - lakierniczych błotnika lewego? Podpowiem Ci - naprawiali go w ASO przez ostatnie 7 lat przed sprzedażą auta mnie, praktycznie co pół roku. I te naprawy świetnie dokumentowały przebieg auta.
@Mar90: Wszystko tu: http://mklr.pl/forum/topic/1479-trwa%C5%82e-ledy-jako-o%C5%9Bwietlenie-wn%C4%99trza-to-proste/ A lampki podnogowe pochodziły z Passata B5 spod drzwi.
@Mar90: Bardzo bym chciał, by było to photoshop. Niestety nie jest. Foto wykonane 1 maja 2012 roku i służę oryginałem. Podaj maila na PW i Ci oryginał wysyłam. Zobaczysz jak bardzo się mylisz...
Co rok. Jak dobijam do przebiegu 10 000 to samochód się upomina. Jak nie - sam o tym pamiętam.
@maniekaudia4: Ano - dojrzałem do V8 - wiem, że je utrzymam...
Pozwól, że zgadnę. Masz go od września/października 2005?
Miałem Megane z tym silnikiem. Fajny, tylko trzeba o pompę dbać i o zawory zwrotne. bo jak puszczę, to odpalanie staje się koszmarem. Pompujesz pompką a i tak po odpaleniu potrafi się zadławić. Dolewaj oleju do 2T do ON. Ja lałem Liqui Moly 1052 w proporcjach 100 ml na 20 litrów paliwa. Bardzo pomaga.
Czemu nie ma? Bo w Europie ekoterrorystom by serce stanęło i by Opla o zawały posądzili.
@Qmi: Mam uwierzyć, że zrobiłeś to zdjęcie trzymając w ręku komórkę (Samsung Galaxy J1), która ustawiła Ci ISO 400 i czas na 1/8 sekundy przy prędkości 250 km/h? Nie. Nigdy w życiu takie ostre z ręki by nie wyszło. Ponadto dCi raczej ponad 5000 rpm by nie zrobił, zwłaszcza na wysokim biegu i przy dużej prędkości. Stanu oleju nie wywołasz podczas jazdy (przynajmniej ja nie mogłem i instrukcja nie pisze, by można było). Co najwyżej wskazania komputera, ale zawsze jakieś cyferki podczas jazdy są. Komunikat o oleju tylko po włączeniu zapłonu. Innymi słowy - chcesz być wiarygodny? Nakręć film z jazdy. Póki co nie wierzę w to.
Też tak miałem - przy teście zegarów...
@mastejasyn: No to wygrałeś. Podeślij na PW imię, nazwisko i adres oraz jaki kolor megawlepki chcesz. Poniżej screen na dowód: http://forum.motokiller.pl/forum/uploads/monthly_01_2016/post-25-0-56036000-1452615078.jpg
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2016 o 17:13
@Mar90: Tu nie chodziło o to, by codziennie dodawać. Można było dodać i co 2 i co 3 dzień. Tylko żeby w tej paczce materiałów był co najmniej jeden film lub galeria, a nie tylko same zdjęcia. Edit: to zdanie jest kluczowe: Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest dodanie co najmniej jednej galerii lub filmu na dzień w którym są dodawane materiały oprócz zdjęć.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 12 stycznia 2016 o 11:55
Fajnie być adminem - trollem. Jeszcze fajniej być adminem - pomysłodawcą :)
@motormaniak: I tak nikt nie chciał tak szaleć. To był spot dla ludzi, którzy zechcieli ze sobą pogadać. I wręcz byliśmy im wdzięczni, że przyjechali, bo mogliśmy spokojnie na placu połazić i grille poustawiać, a nie martwić się, że jakiś debil na nas śniegiem spod kół posypie. Od razu było powiedziane - spotykamy się bez szaleństw. Więc jeśli ty chcesz jeździć na zloty tylko po to, by na śniegu polatać i piruety pokręcić - to stanowczo nie przyjeźdżaj na nasze zloty.
@CamaroFanBoy: Mandaty chyba 3 za zaśmiecanie terenu. I głównie miejscowi je wyrywali. Dowody każdy zachował. Nikt nie stracił.
Kratki od Superba ma. Zgaduję - Superb?
@GRUBY: A to już widzisz - jak ktoś dba, tak ma. Ja byłem świadomym użytkownikiem tego silnika. Olej miał zmieniany co roku, a rocznie robiłem około 7 000 - 10 000 km. Potem mniej. Nigdy nie czekałem na 15 000 i nigdy też nie brałem nań Long Life, bo to zło. No i oliwę lałem Motula VW 505.01. Czyli dedykowaną dla tego auta. I dlatego było ono w świetnej kondycji. A niestety przeciętny Polak leje olej do Diesla (nieważne jaki, ma napis, ze do Diesla to jest OK) i często jak mu się przypomni czyli po 30 000 km. Chyba, że ma FIS i mu trąbi o wymianie oleju. Filtry zmienia od przypadku do przypadku a potem się dziwi, że mu w kabinie paruje. Ale jak to się mówi - jak ktoś dba, tak ma. Ja zmieniałem każdy filtr co rok (na Mann) a w kabinie obowiązkowo z węglem aktywnym). I dzięki temu mój Passat połykał kilometry jak burza.
Jedna mała uwaga. Bo robisz filmiki, więc jesteś osobą w pewnym sensie publiczną i na Twoich barkach jest dbanie o poprawną polszczyznę. W czym problem? W naszej walucie. Jest nią Złoty Polski. Czyli: 1 złoty 2 złote 3 złote 4 złote 5 złotyCH i 10 000 złotych Nie 10 000 złoty. Liczba mnoga od złoty to złotych. Proszę - zwracaj na to uwagę. https://pl.wiktionary.org/wiki/z%C5%82oty A co do samego materiału - świetny. Oby tak dalej.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 27 grudnia 2015 o 4:25
@berton121: Dokładnie - jak ktoś chce kupić samochód, to na telefon musi go być stać. Jak sprzedawałem Megane, to mi napisał gość SMS, bym mu jeszcze z 10 - 15 zdjęć wysłał MMS-em. Mam co prawda darmowe MMS, ale olałem totalnie kolesia. No brz jaj. Jak zależy, to się dzwoni,, mówi się, że wyśle się maila i na maila mogę dodatkowe fotki wysłać.
Przepraszasz? Jakby każdy taką jakość wrzucał, to było by super!