Profil użytkownika
Charakterek
Redaktor serwisu
Turbowymiatacz
Zamieszcza materiały od: | 26 lipca 2011 - 0:00 |
Ostatnio: | 18 kwietnia 2024 - 23:54 |
O sobie: |
http://www.charakterek.pl |
- Materiałów na głównej: 29935 z 30230 (273 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 203390
- Komentarzy: 1712
- Punktów za komentarze: 96
Graty Myszkow
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 15 maja 2012 o 15:29
Nijak - brzydka jest.
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 14 maja 2012 o 1:42
Poprawna pisownia tego trudnego słowa to PORAŻKA. Widzę, że masz może z 15 lat. Ale to tak maksimum. Pożyj troszkę dłużej, wyjdź z marzeń, kup swoje autko, potem drugie i trzecie (tylko własne), a na koniec oceniaj co jest porażką, a co nie. Ja pokazałem modele przełomowe. Modele bez których świat motoryzacji nie byłby taki sam. Modele, które coś znaczyły w swoich czasach. Bo były prekursorami, bo były pionierami, bo jako takie były pierwsze. I nikt im tych zasług nie odbierze. A co ile i gdzie mamy, to ja wiem. Adminuję tą stroną od samego początku.
Chodziło mu o kolekcję fotek - nie samochodów. Tak to rozumiem. Bo w tytule jest jasno, że to muzeum BMW.
Co do silnika - wystrzegaj się jak ognia silnika 2,0 TDI z lat 2005 - 2008. One miały fatalnie rozwiązany napęd pompy olejowej. Wskutek czego zacierały się dość poważnie. 1,9 TDI - wiadomo legenda. Kupujesz 105 konny i spokojnie na programie robisz 140 koni. Bez żadnych skutków ubocznych dla silnika. A jak wymienisz turbo na takie od AWX i pompowtryskiwacze na AL - to wystarczy to zestroić i 140 koni będzie bez żadnego programu... Co do Seata - mnie osobiście bardzo męczy ta cała czerwień w środku. Od razu bym robił lutowanie i przynajmniej zegary i ten panel od klimy na środku na biało zrobił. Jechałem kiedyś z kumplem Leonem i powiem to wprost. Ta czerwień jest totalnie chybiona!
First8705 wyjaśnienie masz na PW - łamało zdjęcie dwa punkty konkursowe. Ponieważ jednak miało troszkę mocy, to żal było je ukrywać - dałem jako normalne i wywaliłem tą sondę, przez którą to zdjęcie po prostu nie podchodziło pod regulamin. W ten sposób ocaliłem foto...
Tak, wiem, że to PTSP - ale fajnie wygląda - przyznaj :)
To się PW będzie wysyłać z tym linkiem :) Pamiętajmy - dbajmy o wysoki poziom tej strony. Ona jest nasza i im więcej serca w nią włożymy - tym ona będzie fajniejsza!
DaN0 - młody jeszcze jesteś. Z wiekiem zaczną się liczyć inne priorytety. Mówi Ci to posiadacz ponad 30 aut... Pierwszym i najważniejszym będzie niezawodność i funkcjonalność. I zamiana KM na Nm. Reszta spadnie na dalszy plan. Będzie mało ważna. By nie było - mam na oku Impalę, którą sobie kupię i ją odnowię - ale tylko jako lansowóz na niedziele... A tu - zobacz 450 niutków momentu - człowieku, jak on depnie, to się Ziemia zaczyna w drugą stronę obracać. Nie chcesz spod świateł z takim się ścigać. Nawet 2,5l benzyną V6 - uwierz mi...
Zmodyfikowano 4 razy Ostatnia modyfikacja: 8 kwietnia 2012 o 23:39
DaNo - jak to mało? A Audi R10, R15 i R18 to co? Od 2006roku w wyścigu 24 h Le Mans nie zwyciężyła żadna benzyna - ba - całe podium jest zawalone Dieslami. http://en.wikipedia.org/wiki/Diesel_automobile_racing Zobacz tu - po prostu Disel nadaje się do testów wytrzymałościowych, tam, gdzie trzeba jechać długo - tam benzyna wysiada. Poza tym w górach jest niezastąpiony. Blokuję skrzynię na 3 i nie ma takiej górki, na którą by nie podjechał. Tam, gdzie benzynka ledwo się toczy, tam potężny moment Diesla daje upust swej energii. Po prostu mało widac jeździłeś TDI, które są głośne, lecz szalone. One powyżej 1300 obr/min eksplodują mocą, jak im turbawka zaczyna pompować. Ja miałem różne auta. I gaźnikowe i gaźnikowe turbo i wtrysk i wtrysk turbo i benzynke i diesla. Ale ten TDI, co go mam jest po prost fajny.
Chip jest robiony z głową. To program robiony przez dość niezłego speca w tych sprawach - firmę Diagtronik. A co do drugiej części wypowiedzi - pierwsze słyszę, by w Tiptroniku był jakikolwiek dwumas... Moja skrzynia jest pozbawiona tego dziadostwa. Według danych z ZF wytrzymuje 230 koni i 400 NM (identyczna była montowana z silnikami V6 Dieslem i benzyną, różni się jedynie oprogramowaniem)... Więc ma jeszcze zapas.
Tak - to Aston - ale Kąt od tyłu nie wchodzi do jego nazwy :) Dodam fotkę przodu :)
Ja po głupstwie kolesia, który popił, wyjechał na ulicę i wymyślił sobie czołówkę ze mną... Lalus - nie załamuj się - autko można sobie fajnie dostosować i cieszyć się z jazdy...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 6 kwietnia 2012 o 12:22
Nie czytam Auto świata ani takich tam. Auto w automacie i kombi z banalnej przyczyny. Pomykam na wózku inwalidzkim, a w kombi się wózek bezproblemowo mieści. Jest praktycznie. Czemu diesel? Bo to było pierwsze auto z elektryką siedzeń, jakie namierzyłem, pochodziło od pierwszego właściciela i go kupiłem. Ot i cała historia... Fele - to najładniejszy model do tego auta i już. 16 cali jest praktyczne w Polandii na naszych dziurach. Tyle światełek? Bo lubię mieć jasno...
Powodzian - bo ci bana na komentarze dam :D Daj ty szanse innym - zniechęcasz ludzików :)
Miałem taką :) Ale to było eeee 20 lat temu...
A i tak na główną pójdzie bez tego komentarza :)
Data jest przypadkowa - konkurs jak najbardziej na poważnie. Konkurs prowadzimy przez rok.
No to czekamy na fotki na gwincie...
:) dam radę - czyszczę poczekalnię :)
Już dodałem prośby o moc czy sondy :)
:) Wiem, dlatego tanie chwyty typu dawajcie moc będę kasował. Opis ma dotyczyć tylko tego, co na materiale.
No i super, że tak do tego podchodzisz - Dominik - dostałeś szansę - poczuj magię Motokillera i niech to Cię zmotywuje do szukania nowych rzeczy...
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 20 marca 2012 o 6:41
No fakt niby, ale więcej mocy mu dali i pójdzie...
Poprawiłem - o tą tapicerkę chodziło... Musi się ultra niewygodnie na tym drewnie siedzieć.