Profil użytkownika
CamaroFanBoy
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 25 września 2013 - 13:13 |
Ostatnio: | 24 listopada 2021 - 0:21 |
O sobie: |
Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :) |
- Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4494
- Komentarzy: 1246
- Punktów za komentarze: 1862
zarchiwizowany
zarchiwizowany
Najnowsza druga generacja CTS-V dostępna jest w wersji Sedan (zdj.), Coupe oraz Sportwagon, napędzany jest jednostką LSA 6.2L V8 znana z Camaro ZL1. Cady posiada 556HP, 6 biegową automatyczną bądź manualną skrzynie biegów i oczywiście napęd RWD. Do setki rozpędza się w 3.9s (Sedan)- 4.0s (Copue i Wagon), a 1/4 mili pokonuje w 11.97s kończąc z 187 km/h na liczniku.
zarchiwizowany
zarchiwizowany
Już samo tłumaczenie "Muscle Cars" na "samochody siłowe" sprawiło, że prawie zobaczyłem co na śniadanie rano zjadłem, ale postanowiłem sobie zobaczyć co jest w środku. Jednak się zawiodłem jeszcze bardziej.
Dowiedziałem się, że jeżdżę samochodem siłowym, a oprócz Camaro takowymi są Mustang, Challenger czy Firebird. Mało tego dowiedziałem się, że dla autora tej książki Chevrolet Camaro Z28 i Chcevrolet Camaro ZL1 to są dwa inne samochody i trzeba je osobno opisywać, to samo tyczy się Pontiaca Firebirda i Trans Am (Dodam, że 'Trans Am' to wersje specjalne - najbogatsze Pontiaca Firebirda).
Ponadto dowiedziałem się, że silniki stosowane w Chevrolecie Camaro to V8, wysoko obrotowe V8 !! a ja zawsze biedny myślałem, że to są silniki wolno ssące.
Nie wiem kto pisał tę książkę, ale stanowczo ją odradzam. Zdjęcie w oryginale w źródle.
1 2 3 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 3 następna »