Profil użytkownika
CamaroFanBoy
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 25 września 2013 - 13:13 |
Ostatnio: | 24 listopada 2021 - 0:21 |
O sobie: |
Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :) |
- Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4494
- Komentarzy: 1246
- Punktów za komentarze: 1862
Tak troszkę sporo błędów w tym filmiku: - Po pierwsze jak piszesz od Chevelle SS to to nie jest 350, a 454. - 350 cu in to 5.7L - 454 to 7.4L i najmocniejszy Chevelle SS miał 450KM - Pontiac GTO nigdy nie miał silnik 6.5 , albo 6.6 albo 7.0 (mowa o latach 60+) - Viper był produkowany nie przerwanie od 1992 do 2017 - Przy Camaro można by wspomnieć o przerwie w produkcji między 2002 a 2010, V generacja nie wiem czemu jest wpisane 2012-2013, była produkowana dłużej.
W sierpniu sam wymieniałem u siebie i polecił zestaw Mikody GT na przód Klocki Textara Płyn Valvoline I powiem tak hamowanie jak najbardziej na duży plus. Hałas ? Nie odczuwalny w ogóle Pylenie, jak to zawsze przy klockach bywa, ani nie za dużo, ani nie z mało rzekłbym, że raczej w normie :D
Może nie Cadi, ale bardzo podobny samochód i to projekt z Polski znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/HellOnWheels67/
Stereotyp :) Mam BMW i mnie samego wkurza to jak zaparkuje nie pod kątem 90 stopni tylko lekko przechylony, wsiadam wtedy jeszcze raz do samochodu, odpalam i poprawiam. Takie zboczenie.
Żaden xD
od bardzo dawna ten brzydal stoi na otomoto na sprzedaż
To camaro nigdy nie miało i nie ma LS6. Ma LS1 tylko z głowicami i dolotem od LS6 + do tego dość dużo innych modów.
Fajny materiał lecz jest kilka błędów. 1. 4 obrazek - podstawowa jednostka to V6 ale 3.8 Chevrolet nigdy w swojej ofercie nie miał silnika 5.7L w układzie V8 - ogólnie 5.7 jest najbardziej rozpoznawalną wielkością w gamie GM. 2. obrazek 10 - Każda generacja Camaro od początku produkcji do jego zakończenia (2002) była oparta o tą samą platformę czyli F-Body nie tylko trzecia. 3. Obrazek 11. Od początku produkcji Camaro miało wersje Z28 czyli z silnikiem V8, a nie dopiero od '83. Co do IROC-Z wypadałoby dodać, że pod koniec produkcji dostał on silnik 5.7 TPI, który generował 245KM. 4. Obrazek 12. Zdjęcie przedstawia camaro 4 generacji ale po liftingu. Ponadto jednostka 3.4L V6 była oferowana jeszcze i w 4 generacji do roku 96. Od roku 96/97 był on zastąpiony ulepszoną konstrukcją 3.8L, która również występowała w Camaro 4gen po lifcie. 5. Obrazek 13. To jest właśnie Camaro 4 gen przedlift produkowany w 93-97. Ponadto wersje SS wprowadzono w 96, która miała 330KM, wersje 305/320 konne to "zwykłe" Z28. Ponadto dodam, że Chevrolet w 2017 roku wypuszcza wersje "50th Aniversary", która w najmocniejszej odmianie ZL1 wygląda tak: http://uncrate.com/p/2016/03/chevy-camaro-zl1-1.jpg Oczywiście napędzane jednostką 6.2L V8 o mocy 640KM :)
Wg mnie dość kiepski pomysł jeśli chodzi o większe miasta. W dzień to może i jeszcze by się sprawdziło za to w nocy porażka. I tak jest bardzo dużo różnych świecidełek, reklam, światełek, które rozpraszają. Dodatkowy wielki kolorowy słup razem z inna miejską kompozycją może niezbyt dobrze współpracować.
Imo Valovline to jeden z lepszych oleji na rynku pod względem nie tylko właściwości ale i ceny. Obecnie moje autko jeździ na Valvo ale też i płyn hamulcowy i ATF mam od nich i nie żałuję. Camaro też jeździło na Valvolinie i się świetnie zachowywał na nim.
http://x3.cdn03.imgwykop.pl/c3201142/comment_CkKQd27Lgr9HgLz1Nt6alh5Kk95zeLe5.jpg
Mam to samo zdanie :)
Znam właściciela bardzo dobrze, autko widziałem wiele razy. Muszę przyznać, że co raz mniej mi się podoba a jakim kierunku on idzie - chodzi mi o wygląd. Za to mechanicznie jest świetny, dźwięk silnika i moc jest mega.
A czemu miałby się nie mieścić w normach ? On wcale, aż tak głośny nie jest... trust me :P
Jaki tam power jak na filmie same Mustangi... Tytuł materiały też ma się nijak do filmu, USA POWER a tam same szkapy :D
Potwierdzam, że Camaro 5.7 potrafi spalać 13/100 :D mi przy mojej ciężkiej nodze spalał w mieście 12-14L/100 W trasie ok 10/100, a są tacy co w trasie zeszli do 8.5/100 i wcale nie była to mułowata jazda :)
Bo kiedyś to był tuning, a nie teraźniejsze gówno... gość zmieni felgi, naciągnie opony, walnie szyby ciemne i uważa się za wielkiego tunera.
Dobrze pamiętasz. Najładniejsza generacja F-Body jaka kiedykolwiek powstała :D
Ale pierd*lisz.... :)
Na pewno to Kopernik nie żyje... Moje Camaro 5.7 V8 z '99 paliło w mieście przy mieszanym trybie jazdy (raz butne spod świateł, raz spokojnie) ok 14l/100, w trasie przy stałej prędkości ok 10.5, a przy hardkorowej jeździe nie ma górnej granicy. Raz mi spalił 150zł (jak pb było po 5.50/litr) w przeciągu 10 min :) Ile dokładnie pali taki silnik co na filmiku to nie wiem bo nie posiadałem, ale na pewno większe wartości niż mój LS1.
@Haruzo: W końcu ktoś kto uważa tak samo jak ja :D
Żadnego. Stary jest brzydki, a nowszy jeszcze brzydszy XD
Ciekawe czy skoda wytrzymała by na prostej... Ciekawe czy skoda tak samo by spaliła lacia... Ciekawe czy skoda przyciągnie tyle samo gapiów co Charger Ciekawe co lepiej brzmi... I tak dalej i tak dalej... Bez sensu komentarz. Samochód ten nie został stworzony do jazdy po torze.
Aż specjalnie się zalogowałem, żeby skomentować bo nie mogę znieść takiej ignorancji. Wrzucać materiał byleby wrzucić i nie wiedzieć co się wrzuca, no ale statystki podbijamy :) To nie FORD ! Tylko Chevrolet, nawet na feldze jest piękny napis. To już nie pierwszy raz gdzie widzę, że wrzucasz materiał i nawet nie wiesz co wrzucasz... bo fajny obrazek z neta...
Albo mi się wydaję, albo to ma zapier*alać bokiem, a nie wyglądać. Skończcie już płakać nad wyglądem jej samochodu, jej świat i jej kredki.