Profil użytkownika
CamaroFanBoy
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 25 września 2013 - 13:13 |
Ostatnio: | 24 listopada 2021 - 0:21 |
O sobie: |
Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :) |
- Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4494
- Komentarzy: 1246
- Punktów za komentarze: 1862
« poprzednia 1 2 … 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 … 49 50 następna »
Jak na razie VW Polo 1.0 z '97 :D Pomysłów jest bardzo dużo, a pieniędzy tak mało.
Zdecydowanie starego gruchota z zdjęcia :D
W służbowym samochodzie niestety nie mam klimy (szef żydek) i niestety muszę jeździć w samo południe co faktycznie jest uciążliwe. Oprócz ręcznej klimy (2 okna w dół :D ) planowałem sobie zakupić wiatraczek podpinany do zapalniczki i przywiesić go z tyłu do kratki samochodu. Na aukcjach można znaleźć też takie, które mają zbiorniczek z wodą co wspomaga chłodzenie. Co myślisz o takim wiatraczku ? Zda on egzamin ? Wiem, że to nie to samo co klima, ale wydaje mi się, że chyba dałby radę trochę ułatwić podróż w ponad 30 stopniowym upale.
Chevrolet Blazer 1500 Silverado Tow Car 1990 Druga generacja Chevroleta K5 Blazer, wersja Silverado :) Prawdopodobnie z 6.2L V8 Detroit Diesel
Przynajmniej tablica się zgadza "NO POWER" :)
Jak mi dadzą taką możliwość to z chęcią ogarnę :) Po za tym nigdzie nie napisałem, że rajdy są proste (a nawet, że są prostsze od 1/4). Odniosłem się tylko do wątku o 1/4 mili
Zdecydowanie Testarossa
Heh, znam autko jak i właściciela :) Przez wielu uważane za najładniejszego 4 gena Camaro w Polsce :)
he he, zabawne... Corvette C7 pozdrawia -.- http://www.bimmerboost.com/images/imported/2014/05/2014corvetteah7speed-1.jpg
Ogarnij 1000 konny RWD samochód na 1/4 mili to pogadamy :) A nie mów o jeździe prosto samochodem FWD, który nie ma nawet 150 koni
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 8 lipca 2015 o 9:59
W Camaro po ok 20s od włączenia klimy (i samochodu) gdy dmuchała na maksa nie dało się wysiedzieć w środku bo było jak w zamrażarce. Ogólnie w tym samochodzie tak mocno klima dawała, że często po schłodzeniu samochodu wyłączałem ją i jechałem z otwartymi oknami :)
Byłem przekonany, że to kobieta xD
C7 to włókno karbonowe oraz specjalny stop aluminium :) Daleko mu do plastiku
Piotruś on tam stoi dość długo i często :D A dzisiaj miałem przyjemność go widzieć u siebie na Bemowie jak szedłem rano do pracy. W tym samym miejscu stoi też czerwona C5 :D
Heh wiem nawet gdzie ta Alfa stoi i gdzie fota była robiona :) Pozdrawiam sąsiada :D
Idea silnika ? W C1 było w podstawowej wersji R6 3.9L 155HP. W C7 jedyną jednostką jest LT1 6.2L V8... (w wersji Z06 LT4 V8)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 4 lipca 2015 o 19:24
Tyle wspólnego :) ? Oprócz nazwy i tego, że oba są 2 miejscowe nie wiem w czym jeszcze są podobne.
Chyba jednak wole zagazowanego RAMa i żeby śmierdziało z rury niż jeździć golfem 3, civiciem czy innym podobnym pospolitym samochodem.
Miało być 80 nie 100 :D
Znam twój ból :( U mnie dokładnie taka sama sytuacja tylko, że ja pozbawiłem drogi parę metrów barierki energochłonnej.
Hehehe :D Niestety nie mój. Mój miałby +/- 100 mniej w obydwu wartościach :)
To fakt, ja przez to, że nie zmieniłem opon na tyle to właśnie od 3 miesięcy jestem bez samochodu. Taki pech, że dzień wcześniej zamówiłem komplet nowych opon na tył. Więcej tego błędu nie popełnię, aby jechać na gównianych gumach.
Gratuluję. Z drugiej strony współczuję jednak (pomijam tutaj moją niechęć do Mustanga). Nauka jazdy tym będzie dość ciężka i toporna. I kolejny raz z trzeciej strony mam nadzieję, że to samochód twojego ojca a nie twój - on się lepiej nim zaopiekuje niż ty. PS. Nie, nie zazdroszczę :)
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 25 czerwca 2015 o 16:29
Sam się teraz zastanawiam czy by nie kupić CTSa tylko przeraża mnie fakt znów automatu :/ Za to znajomi namawiają na troszkę starszego, ale Northstara :D
Zapewne każdemu...