Profil użytkownika
CamaroFanBoy
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 25 września 2013 - 13:13 |
Ostatnio: | 24 listopada 2021 - 0:21 |
O sobie: |
Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :) |
- Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4494
- Komentarzy: 1246
- Punktów za komentarze: 1862
« poprzednia 1 2 … 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 … 49 50 następna »
Dobrze, że mu nie pociągnął całej szczęki za sobą :D
i ? Nie musisz mi ich pokazywać bo wiem jak wygląda. Napisałem "40" z przyzwyczajenia
Szczyt irytacji jest wtedy kiedy jedziesz swoim GTRem 300 kph, a FOrd GT40 za Tobą mruga Ci długimi byś mu zjechał z drogi :D https://youtu.be/GUJrH3Czaz4
O rzesz ty k***wa ja pi*****e.... :O :O :O Ten rysunek jest genialny :D Nawet brak mi słów, żeby wyrazić jego zajebistość
Że w Warszawie jest ich tak dużo, że nie robią już na ludziach wrażenia (przynajmniej dla mnie)
Oryginalnie było "engine setup" to po polsku by trochę głupio brzmiało, wolałem więc napisać, że silnik. Myślałem, że i tak każdy zrozumie przekaz.
No ta strona, którą podałeś raczej nie jest dobrym źródłem bo tam Camaro to też Sport Car http://www.motortrend.com/used_cars/28/sports_cars/chevrolet/specifications/ Nie wiem skąd ty bierzesz te dane, że miał 340 koni i więcej bo nie miał. Od '75 do '81 nie przekraczał 225HP 75: Engines: 350 V8 155bhp. 400 V8 185 bhp, 310 lb-ft. 455 V8 200 bhp @ 3800 rpm, 330 lb-ft @ 2000 rpm. 455 (HO) V8 200 bhp. 76: Engines: 350 V8 155bhp. 400 V8 185 bhp, 310 lb-ft. 455 (HO) V8 200 bhp @ 3800 rpm, 330 lb-ft @ 2000 rpm. 77: Engines: 231 V6 105 bhp. 301 V8 135 bhp. 305 V8 (California). 350 V8 (California). 350 V8 155bhp. 400 V8 185 bhp, 310 lb-ft. 403 V8. 78: Engines: 231 V6 105 bhp. 301 V8 135 bhp. 305 V8 (California). 350 V8 (California). 350 V8 155bhp. 400 V8 185 bhp, 310 lb-ft. 403 V8. 79: Engines: 231 V6 105 bhp. 301 V8 135 bhp. 305 V8 (California). 350 V8 (California). 350 V8 155bhp. 400 V8 185 bhp, 310 lb-ft. 403 V8. I tak dalej.... Zresztą to samo się tyczyło Camaro 2nd gen, te same moce (prawie) Trochę więcej info tutaj chociażby http://musclecars.howstuffworks.com/muscle-car-information/how-muscle-cars-work7.htm
Dobra już się wyjaśniło ty porównujesz ogólnie teraz, a ja porównywałem najmocniejsze wersje. ZL1 COPO wszędzie ma 1498kg,a na stronie podanej przez Ciebie ZL1 nawet nie ma. Co do Firebirda zawsze był traktowany jako Pony do ostatnich lat produkcji i nigdzie nie znalazłem info żeby było inaczej. Jakieś źródło poproszę, bo nawet właściciele takowych mówią, że to Pony
1. Nie wiem jak u Forda, ale najmocniejszy silnik w Camaro to 7.0 430HP, sprint do setki w 5.2sek a przejazd na 1/4 mili większy o ok 2s względem Challengera, mowa oczywiście o ZL1 COPO 2. Tylko Mustang był produkowany ciągiem. Camaro też miało przerwę 2002-2009 3. Pontiac Firebird był i jest Pony Carem. Jakby był sportowym samochodem a nie Pony to Camaro również, gdyż to praktycznie ten sam samochód. Różnią się tylko karoserią i nie elementami wnętrza - chodź też nie wszystkimi 4. Trzeba dodać, że Camaro z nich wszystkich było najlżejsze bo ważyło ok 1500kg a Mustang i Challenger ponad 1700kg. Jednak jeszcze lepszym zaskoczeniem był Pontiac Firebird, który ważył nie całe 1400 kg
Charakterek tutaj fotka z dedykacją dla Ciebie, robiona własnoręcznie :) http://i58.tinypic.com/2vds8k3.jpg Tylko, że to nie Challenge a Camaro, nie posiada 7 litrów tylko coś koło 9.4 no i nie N/A a z takim malusim kompresorem (to nie ironia dmucha tylko 0.3 bara, ale mam nadzieję, że się spodoba :) Bo z całego serca życzę Ci takiego cudaka w swoim challengerze :)
No to Folley mamy po minusie za napisanie, że robił to wcześniej :D
Tak samo jak kolega wyżej. Też mi przypomina Camaro 1ego gena
Nie to, że go bronię, ale był wywiad z pani Dyrektor tego ośrodka, która wspomniała, że to nie pierwsza jego wizyta. Tak, był tam kilka razy wcześniej i co was zaskoczy przed rajdem po Warszawie. Nie popieram jego zachowania na ulicy, ale mówienie, że robi to dla polepszenia wizerunku jest nie prawdziwe.
@edek239: Po prostu brudne :P
U mnie na osiedlu. Bemowo, ul. Wyki na przeciwko szkoły na Irzykowskiego
Pomimo faktu, że ukazany samochód nie podoba mi się w 101% to rysunek jest perfekcyjny - szczególnie odbicie w wodzie. Po prostu piękne!
Chevrolet 3100 :) piękny samochód, chciałbym by w przyszłości stał u mnie na podwórku
Proszę mi wybaczyć, ale hotrod bez V8 to nie hotrod dla mnie :)
Co się tyczy starszych ludzi ja od zawsze powtarzam (jeśli wywiąże się dyskusja na ten temat), że starsi ludzie powiedzmy po 60 roku życia powinni mieć obowiązkowe badania lekarskie co roku, aby sprawdzić czy dalej są w stanie prowadzić samochód. Oczywiście badania miałby być obowiązkowe, ale darmowe. Patrząc po moich dziadkach no dobra jednym ( bo drugi sam przestał jeździć z 15 lat temu, jak się okazało, że ma parkinsona to zrezygnował, a wiem, że przejechał miliony km bo kochał jeździć i na tirach pracował) to to jest tragedia. Pomijam fakt, że z garażu wyjeżdża 5min (normalna osoba by zrobiła to w 10s) piłując do odciny, gzie sprzęgło to chyba pada po 500km, ale ogólnie jadąc z nim na miejscu pasażera to aż strach. Wg mnie taki badania bardzo by wspomogły bezpieczeństwo na drogach. Fakt, że to dodatkowe utrudnienie dla starszej osoby, no ale przykro mi nie każdy się nadaje do prowadzenia samochodu. Jazda samochodem to nie obowiązek, a przywilej - przywilej, który z czasem powinno się odbierać. Takie mam zdanie na ten temat.
Komuś chyba za bardzo się design chargera spodobał :D
Miałem okazję kilka razy widzieć i słyszeć takie cudo osobiście z względu na fakt, że taki się kręci czasami w mojej okolicy. Dźwięk tego RAMa jest powalający!
A mi efekt końcowy bardzo przypadł do gustu :) wg mnie wygląda to świetnie.
Samochód całkiem spoko (jeśli chodzi o wygląd), ale wybacz nadal wybrał bym Corvette :)
Widziałem, macałem, jechałem :D Fajna sztuka z konkretną jednostką !
o ALfie było lepsze, ale to też jest dobre :D