Profil użytkownika
CamaroFanBoy
Młody rajdowiec
Zamieszcza materiały od: | 25 września 2013 - 13:13 |
Ostatnio: | 24 listopada 2021 - 0:21 |
O sobie: |
Kocham amerykańską motoryzację (za wyjątkiem Mustangów, przecież nikt ich nie lubi) :) |
- Materiałów na głównej: 87 z 113 (26 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 4494
- Komentarzy: 1246
- Punktów za komentarze: 1862
Same konie to nie wszystko. Przede wszystkim dobre dragowe opony dadzą dużo więcej niż konie, które gubisz przy starcie. Slicki to podstawa a jak nie je to przynajmniej semi slicki. tak dla porównania Stock Camaro 305 hp 470nm robi 1/4 (zakładając, że wszystko jest ok) w 13.5s na cywilnych oponach. Różnica jest taka, że Camaro waży 1650kg. Także żeby robić trzynastki civicem będziesz musiał się postarać.
E to nie jest 1984 ! To jest druga generacja, która była produkowana w latach 1970-1981 :)
Chyba bym jej tego kija wyrwał i przypie*dolił za napierdzielanie w sprzęcik. Gościowi profilaktycznie też w sumie.
Naliczyłem 3 LSy, ale jakie to ciężko stwierdzić zdjęcie 1 (nie wiem który) zdjęcie 2 (LS1 chyba) zdjęcie 3 (LS3 raczej) na 16 chyba jakieś SBC Nie chce mi się wypisywać 2 jot zetów i detów itp :) Ogólnie jak dla mnie to ciężko nie które rozpoznać po takich przeróbkach szczególnie jak jego połowę zasłaniają turba , kolektory itp
Ciekawe czy GT86 nadal szybciej wygląda niż jeździ :)
szkoda, że nie otworzyli drzwi i nie pokazali jak to wygląda w środku
a ja mam takie pytanko... Po kiego grzyba malować tarczę i klocek :| ?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/4f/cd/df/4fcddf0e41f77143a577ada9f492c675.jpg https://www.youtube.com/watch?v=VcE5wjCrQ1c
Samochód bajka, jest prze zajebisty, ale faktycznie to skrzydło do niego nie pasuje.
Nie znam.
@Chlebek: Proponuję Ci się przejechać najpierw jakąś V8 amerykańską, a później komentować ;) No hatin just sayin A i co do tego, że nie mogą dużo pokazać - jesteś w bardzo dużym błędzie. Pomijam fakt, że kiedy twój silniczek w małej pierdziawce będzie na wykończeniu taka fau ósemka się dopiero ledwie dotrze
Zmodyfikowano 1 raz Ostatnia modyfikacja: 18 marca 2016 o 9:47
Ehh kolejne upośledzone samochody... albo w sumie upośledzeni właściciele
dajcie mi je wszystkie łącznie z ciężarówką :>
Koniki to nie wszystko :) Akurat przy starcie bardziej liczy się moment obrotowy, który w amerykańskiej Fau Ósemce jest od samego dołu do samej góry i wynosi zazwyczaj powyżej 450nm (zakładając, że silnik jest zdrowy). Jedynym ograniczeniem tego jest oczywiście trakcje, czego amerykańcom dość często brakuje
Wszystko ok prócz ilości koni mechanicznych. 5.7 miały 225KM tak jak pisałeś lecz najmocniejsze były 350 TPI 245KM i nie 212 a 215 :>
No to wrzucaj :) z chęcią go zobaczę
Murzyn stajl ! A nie przepraszam teraz taka poprawność polityczna... Afroamerykanin stajl :)
szczerze mówiąc to też nie dawno się zastanawiałem nad tym. Kiedyś było jej pełno, a teraz nie ma jej nigdzie, nawet z tego co się orientuje to na zlocie w czerwcu nie było ich
Pokaż no mi tego IROCA ;)
To może i jest śmieszne, ale właśnie wczoraj widziałem nie dość, że ten obrazek to dokładnie taki sam wydech na sprzedaż za... 600zł ! :D Gość dokładnie tak samo zrobił jak ten tutaj na zdjęciu, aż przez chwilę się zastanawiałem czy to oryginał, ale później mocniej się uderzyłem w głowę i mi przeszło. Przecież za coś takiego to ja bym stówki nie dał ;d
Akurat w tym wypadku ilość koni nie ma znaczenia, bo "rozbiłem się" przy zawrotnej prędkości 50 km/h, a myślę, że ten golf bez problemu jest w stanie tyle pojechać :p
no to jeszcze z 200km zrobi i dotarty w końcu :D
Bez kitu gadasz jakbyś co najmniej pół samochodu skasował a Octavia się zatrzymała na twoim zagłówku. Ile ja bym dał, żeby mój ostatnio dzwon tak wyglądał.
W takich sytuacjach to ja mam ochotę wyjść z samochodu i zaj*bać w łeb bo szkoda mi zderzaka.
O NIE ! On jest upośledzony :(