Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Alfa Romeo 4C i 8C - czyli dzieła sztuki motoryzacji – Nawet gdyby miały tylko 40 KM jechałoby się z uśmiechem na ryjku.
    Nawet gdyby miały tylko 40 KM jechałoby się z uśmiechem na ryjku.
    Nissan 240SX – Piękny, odrestaurowany Nissan, rzadko spotyka się tak ładne i nie tknięte żadnym tuningiem sztuki.
    Piękny, odrestaurowany Nissan, rzadko spotyka się tak ładne i nie tknięte żadnym tuningiem sztuki.
    27 sierpnia 2014, 10:49 przez Snupi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Wystawa motocykli-Poznań – Prawdziwe motoryzacyjne dzieło sztuki.
    Prawdziwe motoryzacyjne dzieło sztuki.
    15 sierpnia 2014, 11:53 przez dagmara2107 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW - 507 - Roadster Elvisa Presleya – BMW 507 to niezwykle rzadki samochód.
W latach 1955-1959 wyprodukowano tylko 254 sztuki tego pięknego roadstera z silnikiem V8. Elvis Presley zamówił "507" kiedy przebywał w RFN w 1957r. Auto trafiło do Stanów Zjednoczonych, gdzie zostało sprzedane. Odzyskano je po ponad 50 latach. BMW będzie prezentowane do 10 sierpnia w muzeum BMW, potem zostanie odrestaurowane.
    BMW 507 to niezwykle rzadki samochód.
    W latach 1955-1959 wyprodukowano tylko 254 sztuki tego pięknego roadstera z silnikiem V8. Elvis Presley zamówił "507" kiedy przebywał w RFN w 1957r. Auto trafiło do Stanów Zjednoczonych, gdzie zostało sprzedane. Odzyskano je po ponad 50 latach. BMW będzie prezentowane do 10 sierpnia w muzeum BMW, potem zostanie odrestaurowane.
    6 sierpnia 2014, 14:29 przez MatiitaM (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    magazynauto.pl

    Bmw i3 – Spotkane w Sopocie, były jeszcze dwie sztuki.
    Spotkane w Sopocie, były jeszcze dwie sztuki.
    9 lipca 2014, 22:38 przez Blumis (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Duesenberg SJ Phaeton 1932 – Duesenberg SJ Phaeton r. 1932 

Po wielu godzinach żmudnej pracy, mój Phaeton nareszcie skończony.
Nie było łatwo, ale o to właśnie chodzi. Miałem z nim świetną zabawę i na pewno będzie więcej takich projektów. 
To się nazywa piękno motoryzacji, jeżdżące ręcznie montowane dzieło sztuki.
Zapraszam do oglądania.
Papier A3, kredki -12-kolorowe, gumka do mazania, ołówek B4 Czas bliżej nieokreślony.
    Duesenberg SJ Phaeton r. 1932

    Po wielu godzinach żmudnej pracy, mój Phaeton nareszcie skończony.
    Nie było łatwo, ale o to właśnie chodzi. Miałem z nim świetną zabawę i na pewno będzie więcej takich projektów.
    To się nazywa piękno motoryzacji, jeżdżące ręcznie montowane dzieło sztuki.
    Zapraszam do oglądania.
    Papier A3, kredki -12-kolorowe, gumka do mazania, ołówek B4 Czas bliżej nieokreślony.
    30 czerwca 2014, 18:05 przez schemeck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Moje rysunki: https://www.facebook.com/schemeck.r…

    Sokoły wędrowne – Hayabusa znaczy sokół wędrowny a na załączonym obrazku widzimy 2 sztuki.
    Hayabusa znaczy sokół wędrowny a na załączonym obrazku widzimy 2 sztuki.
    28 czerwca 2014, 8:45 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ten Borewicz to dzieło sztuki –
    24 czerwca 2014, 19:27 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    25 lat BMW serii 8 – Mija 25 lat od premiery pierwszego prawdziwie sportowego niemieckiego super-auta. BMW serii 8 z silnikiem V12 pod maską zadebiutowało w 1989 roku podczas salonu we Frankfurcie wywołując niemałą sensację.

BMW 850 było niemiecką odpowiedzią na włoskie super-samochody spod znaku Ferrari i Lamborghini, a zarazem manifestem możliwości bawarskich inżynierów. Było też drugim po luksusowej limuzynie BMW 750i (weszła na rynek dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Jednostka V12 o pojemności 5,0 l rozwijała moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu ważące 1790 kg coupe 2+2 rozpędzało się do 100 km/h w czasie 6,8 s.

Rocznik 1993 był chwilą, w której dodano drugą wersję silnika V12. Miał pojemność 5,6 l i napędzał wariant 850 CSi o mocy 381 KM i 550 Nm – pozwalając na przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 6 s. Ale nowy wariant modelowy wyróżniał się także na innym polu: jego tylna oś miała aktywną kinematykę. Był to system elektrohydrauliczny, wychylający tylne koła w tym samym kierunku co przednie podczas np. zmiany pasa przy bardzo dużej prędkości, by podnieść stabilność kierunkową. Dzisiejszy system zintegrowanego sterowania aktywnego (dostępny w BMW serii 5, 6 i 7) to bezpośredni następca tamtego rozwiązania.

Łącznie do końca produkcji w 1999 r. z fabryki wyjechało 30 621 sztuk BMW serii 8., spośród których 24 sztuki zmontowano ręcznie w fabryce BMW w Rosslyn w Republice Południowej Afryki (było to trzykrotnie tańsze niż gdyby importowano kompletne auta z Niemiec). Przeszło dwie trzecie spośród wyprodukowanych aut serii 8 miało silniki V12, a tylko jeden samochód na sześć wyposażono w manualną skrzynię biegów. Jednak topowy wariant 850 CSi – dla podkreślenie jego super sportowego charakteru – był dostępny tylko z przekładnią ręczną. Wyprodukowano 1510 sztuk tego modelu.
    Mija 25 lat od premiery pierwszego prawdziwie sportowego niemieckiego super-auta. BMW serii 8 z silnikiem V12 pod maską zadebiutowało w 1989 roku podczas salonu we Frankfurcie wywołując niemałą sensację.

    BMW 850 było niemiecką odpowiedzią na włoskie super-samochody spod znaku Ferrari i Lamborghini, a zarazem manifestem możliwości bawarskich inżynierów. Było też drugim po luksusowej limuzynie BMW 750i (weszła na rynek dwa lata wcześniej) powojennym niemieckim samochodem z silnikiem 12-cylindrowym. Jednostka V12 o pojemności 5,0 l rozwijała moc 300 KM i maksymalny moment obrotowy 450 Nm. Dzięki temu ważące 1790 kg coupe 2+2 rozpędzało się do 100 km/h w czasie 6,8 s.

    Rocznik 1993 był chwilą, w której dodano drugą wersję silnika V12. Miał pojemność 5,6 l i napędzał wariant 850 CSi o mocy 381 KM i 550 Nm – pozwalając na przyspieszenie 0-100 km/h poniżej 6 s. Ale nowy wariant modelowy wyróżniał się także na innym polu: jego tylna oś miała aktywną kinematykę. Był to system elektrohydrauliczny, wychylający tylne koła w tym samym kierunku co przednie podczas np. zmiany pasa przy bardzo dużej prędkości, by podnieść stabilność kierunkową. Dzisiejszy system zintegrowanego sterowania aktywnego (dostępny w BMW serii 5, 6 i 7) to bezpośredni następca tamtego rozwiązania.

    Łącznie do końca produkcji w 1999 r. z fabryki wyjechało 30 621 sztuk BMW serii 8., spośród których 24 sztuki zmontowano ręcznie w fabryce BMW w Rosslyn w Republice Południowej Afryki (było to trzykrotnie tańsze niż gdyby importowano kompletne auta z Niemiec). Przeszło dwie trzecie spośród wyprodukowanych aut serii 8 miało silniki V12, a tylko jeden samochód na sześć wyposażono w manualną skrzynię biegów. Jednak topowy wariant 850 CSi – dla podkreślenie jego super sportowego charakteru – był dostępny tylko z przekładnią ręczną. Wyprodukowano 1510 sztuk tego modelu.