Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Subaru BRZ – Dwie ładne sztuki.
    Dwie ładne sztuki.
    Dzieło sztuki – Było już tu? Bo gdzieś to widziałem, ale nie wiem czy tu.
    Było już tu? Bo gdzieś to widziałem, ale nie wiem czy tu.
    19 grudnia 2012, 14:17 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Kolektor wydechowy z Poloneza EFI 1.6 16v – Przymiarki kolektora wykonanego przez Wałka z Motoweld.pl - dzieło sztuki :)
    Przymiarki kolektora wykonanego przez Wałka z Motoweld.pl - dzieło sztuki :)
    11 grudnia 2012, 14:24 przez ~swiety93 | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.kswiecicki.prospect.pl/16v/

    Dzieło sztuki –
    15 października 2012, 16:49 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Dzielo sztuki –
    6 października 2012, 19:49 przez 206mlody (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Lamborghini 400 GT – mało znane a szkoda (łącznie sprzedano 23 sztuki)... pod maską V12 3,9 l (3929 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: sześć gaźników Weber
Stopień sprężania: 10,2:1
Moc maksymalna: 324 KM (239 kW) przy 6500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 355 Nm przy 4700 obr/min
    Mało znane a szkoda (łącznie sprzedano 23 sztuki)... pod maską V12 3,9 l (3929 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
    Układ zasilania: sześć gaźników Weber
    Stopień sprężania: 10,2:1
    Moc maksymalna: 324 KM (239 kW) przy 6500 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 355 Nm przy 4700 obr/min
    24 lipca 2012, 14:37 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Lamborghini countach lp 5000 s – Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    Lamborghini Countach LP400 - model super sportowego samochodu produkowanego przez włoską firmę Automobili Lamborghini S.p.A. w latach 1974 - 1990.
    Zaprezentowany w 1971 Countach LP5000 został wybrany na następcę Miury, jednak samochodu nie wprowadzono do sprzedaży ze względu na problemy techniczne. Najpoważniejszym z nich było przegrzewanie się silnika. Modyfikacja układu chłodzącego nic nie dała, dlatego też zrezygnowano 5-litrowego silnika na rzecz mniejszego o pojemności 3,9-litra z Miury. Lecz silnik dalej miał problemy z przegrzewaniem się, więc powiększono istniejące wloty powietrza i dodano nowe za drzwiami.
    Powstały dwa prototypy. Pierwszy, czerwony trafił do kierowcy testowego Lamborghini. Natomiast drugi, zielony został zaprezentowany w 1973 w Genewie i jest uznawany za pierwszy produkcyjny egzemplarz tego modelu. Obecnie samochód znajduje się w Muzeum Lamborghini. Sprzedaż Countacha LP400 zaczęła się 11 kwietnia 1974.
    W przeciwieństwie do LP5000, LP400 oparty jest na stalowej ramie przestrzennej, spawanej z rurek o średnicy 4 cm. Nadwozie jest o 13 cm dłuższe i wykonano je w całości z aluminium, dzięki czemu auto waży zaledwie 1065 kg. Countach wyposażony był w unoszone światła, zamontowane za kloszami kierunkowskazów i świateł pozycyjnych. Z tyłu za komorą silnika znalazł się bagażnik o pojemności 240 l. Wnętrze było niezwykle proste, ale oczywiście wykonane w skórze. Silnik LP400 to dobrze znana 3,9-litrowa, gaźnikowa jednostka napędzająca praktycznie wszystkie Lamborghini od 1966. Wprowadzono w niej sporo zmian, dzięki czemu moc wynosiła 276 kW (375 KM). Aby uzyskać odpowiednią trakcję zastosowano dyferencjał z ograniczonym poślizgiem. LP400 osiągał prędkość max. 316 km/h co czyni z niego najszybszego seryjnego Countacha. Jednak prowadzenie pozostawiało wiele do życzenia za sprawą wąskich i wysokich opon. Auto miało również inne wady: mało miejsca w kabinie, ciężko pracująca kierownica, skrzynia biegów, sprzęgło, hałas i nieprzyjemny zapach benzyny w kabinie, jednak takie mankamenty były czymś normalnym w superautach z tamtych czasów.
    Countach LP400 jest uważany za najlepszy sportowy samochód tamtych czasów, jednak nie wpłynęło na zmianę sytuacji finansowej firmy. W roku wprowadzenia samochodu do sprzedaży, Ferruccio Lamborghini sprzedał swoją fabrykę, a w 1978 firma ogłosiła bankructwo. Powstało tylko 150 sztuk tego auta, dzisiaj jest rarytasem dla kolekcjonerów.
    Godny szczególnej uwagi jest prawie w ogóle nieznany fakt wyprodukowania przez firmę na indywidualne zamówienie, jeszcze w 1999 roku limitowanej (dwie sztuki) wersji Countach Bart stworzonej specjalnie dla zamożnych fanów Lamborghini z Belgii oraz z Francji.
    Nazwa Countach Bart pochodzi od imienia belgijskiego stylisty (z pochodzenia Polaka), który wynegocjował z Lamborghini warunki sprzedaży dwóch ostatnich w historii egzemplarzy auta. Obecnie widok Lamborghini Countach Bart cieszy oczy mieszkańców Brukseli oraz Cannes.
    4 lipca 2012, 15:32 przez mentor_one (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Indian – i jeszcze jedno działo sztuki, prawie stuletnie
    I jeszcze jedno działo sztuki, prawie stuletnie
    28 czerwca 2012, 17:19 przez orwo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Po prostu potęga - model R129 miał również jeszcze większy silnik, 7.3 AMG (dokładnie M120 - ten silnik był stosowany w modelach Pagani Zondy) Co ciekawe tych modeli Mercedesa (7.3 AMG) zostało wyprodukowanych 42 sztuki, z czego jeden (być może więcej) znajduje się w Łodzi - znajdziecie go na youtube.
    18 kwietnia 2012, 17:09 przez Pepo333 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dzieło sztuki (konkurs) – kto by nie chciał się takim pobujać
    Kto by nie chciał się takim pobujać
    12 kwietnia 2012, 9:21 przez Liextreme (PW) | Do ulubionych | Skomentuj