Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 145 takich materiałów
    Z jakiego samochodu jest ta uszczelka? – Wygrzebane w garażu. Mam dwie sztuki, ale obie w kiepskim stanie.
    Wygrzebane w garażu. Mam dwie sztuki, ale obie w kiepskim stanie.
    18 listopada 2013, 20:39 przez DaN0 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Opel Calibra – W tym wydaniu prostota jest dziełem sztuki . Amen
    W tym wydaniu prostota jest dziełem sztuki . Amen
    10 listopada 2013, 23:32 przez wrycza97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Porządek pod maską musi być – Kolektor wydechowy Bisimoto V2 Header jak dla mnie to dzieło sztuki
    Kolektor wydechowy Bisimoto V2 Header jak dla mnie to dzieło sztuki
    5 listopada 2013, 22:19 przez KrecikZST (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mało znane Audi RS2 – Audi RS2 jest to sportowy samochód zbudowany na bazie modelu 80, powstały przy współpracy z firmą Porsche. Auto to powstawało głównie z nadwoziem typu kombi, jednak zbudowano również cztery sztuki w wersji sedan.  W tym audi wiele części było zapożyczonych z innych modeli Porsche min. lusterka boczne, kierunkowskazy przednie w zderzaku, pompa paliwowa z modelu 911 (964), układ hamulcowy z modelu 968 Club Sport. Jedynym silnikiem proponowanym w tej wersji było 2,2l 5.20VT o mocy 315KM i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm.
    Audi RS2 jest to sportowy samochód zbudowany na bazie modelu 80, powstały przy współpracy z firmą Porsche. Auto to powstawało głównie z nadwoziem typu kombi, jednak zbudowano również cztery sztuki w wersji sedan. W tym audi wiele części było zapożyczonych z innych modeli Porsche min. lusterka boczne, kierunkowskazy przednie w zderzaku, pompa paliwowa z modelu 911 (964), układ hamulcowy z modelu 968 Club Sport. Jedynym silnikiem proponowanym w tej wersji było 2,2l 5.20VT o mocy 315KM i maksymalnym momencie obrotowym 440 Nm.
    Pomocy – Mam chrapkę na takiego Mercedesa. Macie jakieś faje sztuki w dobrej cenie?
    Mam chrapkę na takiego Mercedesa. Macie jakieś faje sztuki w dobrej cenie?
    26 października 2013, 19:46 przez beniaminkoch (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    E38 – Miałem tą przyjemność posiadać dwie sztuki
    Miałem tą przyjemność posiadać dwie sztuki
    18 października 2013, 18:09 przez crockett1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Moje

    Nie było ABS, ESP i innych ale był napęd na tył i pełno mocy – W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia. 
Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi, 
Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej 
(montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz. 
ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo. 
Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    W 1971 na Salonie Samochodowym W Turynie Lancia zaprezentowała następcę modelu Fulvia.
    Był to zaprojektowany rok wcześniej przez Bertone futurystyczny concept car nazwany pierwotnie Lancia Stratos Zero.
    W latach 72-73 w grupie piątej trwały testy trzech prototypów Stratosa Wyposażonych w silniki pochodzące z Fulvi,
    Bety i najmocniejszy od Ferrari Dino który został wykorzystany do produkcji seryjnej, w rajdowej grupie czwartej
    (montaż Stratosa rozpoczęto w 1973r. i trafiły do niego ostatnie sztuki tego silnika ponieważ Ferrari kończyło produkcję Dino.)
    Wstawienie mocnego silnika do małej i lekkiej karoserii dało efekt w postaci narowistego samochodu,
    stworzonego według nowatorskiej zwartej konstrukcji stworzonej z myślą tylko i wyłącznie o rajdach samochodowych,
    masą wynoszącą mniej niż tonę i posiadającego bardzo bobry stosunek mocy do masy (w turbo około 2,76kg/1km).
    Produkcją 500 drogowych egzemplarzy z silnikiem o mocy 190km, na potrzeby homologacji zajęła się firma Bertone (ostatecznie wyprodukowano 492 egz.
    ponieważ w międzyczasie zmieniły się przepisy).
    W wersjach rajdowych moc dochodziła do 355km w wersji turbo.
    Pierwsze zwycięstwo Stratos odniósł na torze "firestone" w Hiszpanii jeszcze w tym samym roku w którym rozpoczął starty.
    Od tego czasu auto regularnie święciło triumfy na na trasach rajdowych nie dając szans konkurencji.
    Po roku od rozpoczęcia produkcji "zwykłego" Stratosa, Lancia zaprezentowała mocno zmodyfikowaną wersję, przystosowaną do wyścigów asfaltowych.
    Zmodyfikowano między innymi zawieszenie, układ kierowniczy, hamulcowy,
    zadbano także o dobry docisk i aerodynamikę montując specjalny bodykit.
    Największe zmiany dokonano jednak pod maską, montując potężną turbosprężarkę "KKK turbocharger"
    która z silnika byłą w stanie wycisnąć 570km. Przyśpieszenie 0-100/kmh zajmowało mniej niż pięć sekund.
    Taka modyfikacja wymusiła zakwalifikowanie tej wersji do grupy piątej.
    Pomimo zakończenia produkcji stratosa w 1976r, to ostatnie jego zwycięstwo odnotowano w 1981r. podczas "Corse Automobile".
    W 1976 roku Ośrodek Sportu OBRSO FSO zamówił trzy Lancie Stratos jedną seryjną, i dwie z rajdowej grupy 4.
    Niestety pierwsza z grupy 4 została rozbita podczas rajdu Hiszpanii jeszcze tego samego roku,
    druga rok później podczas rajdu Polski (chociaż silnik się przydał), ostatnia również została rozbita.
    17 września 2013, 10:31 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    STAR 1444 – No to teraz coś z fabryki ze Starachowic. Nie coś, lecz jedne z ostatnich Starów. Mimo że to już Manostary jednak jeszcze pod Polskim znaczkiem. Na zdjęciu jeden z dwóch Starów 1444. Wyprodukowano 2 sztuki w dwóch wariantach BB i BL. Napęd 4x4. Ta ciężarówka w mojej opinii wygląda pięknie w szacie STARA
    No to teraz coś z fabryki ze Starachowic. Nie coś, lecz jedne z ostatnich Starów. Mimo że to już Manostary jednak jeszcze pod Polskim znaczkiem. Na zdjęciu jeden z dwóch Starów 1444. Wyprodukowano 2 sztuki w dwóch wariantach BB i BL. Napęd 4x4. Ta ciężarówka w mojej opinii wygląda pięknie w szacie STARA
    31 sierpnia 2013, 22:06 przez kilian999 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Warsztat Danny'ego – Ekipa z warsztatu odnawia stare samochody i motocykle. Tworzą normalnie dzieła sztuki. Program leci w czwartki o 21:00 na History polecam
    Ekipa z warsztatu odnawia stare samochody i motocykle. Tworzą normalnie dzieła sztuki. Program leci w czwartki o 21:00 na History polecam
    10 sierpnia 2013, 0:27 przez Sampson102 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kolejny, już 3 rysunek – Nie jest to dzieło sztuki, ale według mnie najgorsze też nie jest.
    Nie jest to dzieło sztuki, ale według mnie najgorsze też nie jest.
    6 sierpnia 2013, 21:25 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (4)