Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    2009 Mugen NSX-RR – Ostatnie wcielenie genialnej Hondy NSX. Można powiedzieć, że jest to pożegnanie NSX'a, ponieważ mimo że produkcja cywilnych modeli zakończyła się w 2005, to właśnie rok 2009 był ostatnim sezonem startów superauta Hondy w wyścigach japońskiej serii Super GT. Z zewnątrz bodykit stylizowany właśnie na wyścigową odmianę, zaś środek to mistrzostwo, klasa sama w sobie. Moim zdaniem tak mogłoby wyglądać wnętrze współczesnego NSX, prosto, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Na tarczy obrotomierza znajduje się wymowny napis "Dream, never ends". Coś pięknego.
    Ostatnie wcielenie genialnej Hondy NSX. Można powiedzieć, że jest to pożegnanie NSX'a, ponieważ mimo że produkcja cywilnych modeli zakończyła się w 2005, to właśnie rok 2009 był ostatnim sezonem startów superauta Hondy w wyścigach japońskiej serii Super GT. Z zewnątrz bodykit stylizowany właśnie na wyścigową odmianę, zaś środek to mistrzostwo, klasa sama w sobie. Moim zdaniem tak mogłoby wyglądać wnętrze współczesnego NSX, prosto, a jednocześnie bardzo nowocześnie. Na tarczy obrotomierza znajduje się wymowny napis "Dream, never ends". Coś pięknego.
    1 października 2014, 13:56 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Środek Hondy Civic –
    14 września 2014, 17:28 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Civic eg4 pod  "SuperTrophy" – Zdjęcie z Rozbiórki Civica przygotowywanego pod nowe "LEGALNE" wyścigi w Krakowie "SUPERTROPHY".
Honda z silnikiem seryjnym i tak na razie zostanie ponieważ musimy się wyrobić do 20 Września żeby wystartować :) W planach malowanie środka ,płyta pod silnik, Klatka i zmiana chłodnicy .
Prace trwają już dwa dni jak na razie środek rozebrany kable i wiązki ogarnięte ,pod maską zrobione miejsce pod nowa większą chłodnice no i kable zaizolowane . Fotki będę wrzucał codziennie z każdego dnia mam nadzieje że komuś przypadnie do gustu nasz projekcik.
    Zdjęcie z Rozbiórki Civica przygotowywanego pod nowe "LEGALNE" wyścigi w Krakowie "SUPERTROPHY".
    Honda z silnikiem seryjnym i tak na razie zostanie ponieważ musimy się wyrobić do 20 Września żeby wystartować :) W planach malowanie środka ,płyta pod silnik, Klatka i zmiana chłodnicy .
    Prace trwają już dwa dni jak na razie środek rozebrany kable i wiązki ogarnięte ,pod maską zrobione miejsce pod nowa większą chłodnice no i kable zaizolowane . Fotki będę wrzucał codziennie z każdego dnia mam nadzieje że komuś przypadnie do gustu nasz projekcik.
    13 września 2014, 5:32 przez kicukaerka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Konserwacja seja ukończona – Wszystko wyszło tak jak powinno.

Najpierw podkład antykorozyjny 
następnie baranek i w końcowym efekcie środek do konserwacji podwozi na pędzel.
    Wszystko wyszło tak jak powinno.

    Najpierw podkład antykorozyjny
    następnie baranek i w końcowym efekcie środek do konserwacji podwozi na pędzel.
    28 sierpnia 2014, 20:17 przez jedrus93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    moje

    Środek BMW E38 w wersji L7 – Bajka.
    Bajka.
    25 sierpnia 2014, 20:20 przez Kamilhosek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Była BMW  E 39 tym razem  od środka – środek wykonany przez firmę  carlex pozdro dla nich wykonali dobra robotę  Jak się spodoba dorzucę więcej
    środek wykonany przez firmę carlex pozdro dla nich wykonali dobra robotę Jak się spodoba dorzucę więcej
    4 sierpnia 2014, 21:36 przez maniek19872 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Środek mojej praleczki – Wyczyszczone odkurzone i w końcu jakoś wygląda.
    Wyczyszczone odkurzone i w końcu jakoś wygląda.
    29 lipca 2014, 16:42 przez Dejvid222 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    Coś innego – Lekko pomodzony Fiacior. Zmienione koło zamachowe na lzejsze, 3,9 kg, uklad dolotowy oparty na filtrze stozkowym, coś tam dlubniete przy tlumikach, krótka skrzynka biegów z wersji ABlbarth. Małe, miejskie autko wzbudzajace zainteresowanie. Kolo to borbet atiwe 13' 7j. Zawias Mts na sprezynach FK Automotive.

Plany na przyszlosc:
-czarna podsufitka, Ogólnie środek smoła (pare gratów już nazbierane)
-jeszcze w dół
-klatka z tyczek bambusowych
-turbawkeeee też bym chciał.
    Lekko pomodzony Fiacior. Zmienione koło zamachowe na lzejsze, 3,9 kg, uklad dolotowy oparty na filtrze stozkowym, coś tam dlubniete przy tlumikach, krótka skrzynka biegów z wersji ABlbarth. Małe, miejskie autko wzbudzajace zainteresowanie. Kolo to borbet atiwe 13' 7j. Zawias Mts na sprezynach FK Automotive.

    Plany na przyszlosc:
    -czarna podsufitka, Ogólnie środek smoła (pare gratów już nazbierane)
    -jeszcze w dół
    -klatka z tyczek bambusowych
    -turbawkeeee też bym chciał.
    26 lipca 2014, 3:57 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne photo:SiemaPhotography

    55 lat poczciwego Żuczka! – FSC Żuk - rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silnik i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
wysoko położona skrzynia ładunkowa,
wysoko położony środek ciężkości,
zbyt mały rozstaw kół,
ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).
Jednakże w okresie produkcji tego samochodu w FSC jego konstrukcja ulegała unowocześnieniu (szczególnie w latach 70), wprowadzono mocniejsze i oszczędniejsze silniki, zmieniono skrzynię biegów, unowocześniono wygląd zewnętrzny.

Był produkowany od 24 lipca 1959 do 13 lutego 1998.
    FSC Żuk - rodzina polskich samochodów dostawczych produkowana w FSC w Lublinie. Opracowana w 1956 na bazie samochodu FSO Warszawa, miała wspólne z nim podwozie, silnik i układ jezdny. Rozwiązanie to z jednej strony przyczyniło się do dużej popularności tego samochodu i jego niskiej ceny, z drugiej zaś strony było powodem rozlicznych wad takich jak:

    niska trwałość elementów zawieszenia przedniego,
    wysoko położona skrzynia ładunkowa,
    wysoko położony środek ciężkości,
    zbyt mały rozstaw kół,
    ograniczone możliwości w zakresie wzrostu parametrów samochodu (szczególnie ładowności).
    Jednakże w okresie produkcji tego samochodu w FSC jego konstrukcja ulegała unowocześnieniu (szczególnie w latach 70), wprowadzono mocniejsze i oszczędniejsze silniki, zmieniono skrzynię biegów, unowocześniono wygląd zewnętrzny.

    Był produkowany od 24 lipca 1959 do 13 lutego 1998.
    24 lipca 2014, 15:53 przez Damiannero (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Środek mojej e36 – Ktoś tam prosił o foto wnętrza, więc je wstawiam. Czy jest się czym chwalić? oceńcie sami! Wnętrze to słynne Vadery z modelu e36 M3.
    Ktoś tam prosił o foto wnętrza, więc je wstawiam. Czy jest się czym chwalić? oceńcie sami! Wnętrze to słynne Vadery z modelu e36 M3.
    23 lipca 2014, 20:15 przez Patryk7250 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    Źródło:

    własne