Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    6x6 – Mercedes G63 AMG to bydle waży 3,7 tony a rozpędza się do 100 w 6s . Pytacie pewnie jak to możliwe. Źródłem napędu jest 5.5-litrowa V8 wspomagane dwiema turbinami, odpowiednio zmodyfikowanymi przez markę AMG. Silnik generuje moc maksymalną 544 KM i 760 Nm dostępnego w przedziale od 2000 do 5000 obr/min. Moment obrotowy rozdzielany jest na osie w stosunku 30% na przód, 40% na środek, 30% na tył.
    Mercedes G63 AMG to bydle waży 3,7 tony a rozpędza się do 100 w 6s . Pytacie pewnie jak to możliwe. Źródłem napędu jest 5.5-litrowa V8 wspomagane dwiema turbinami, odpowiednio zmodyfikowanymi przez markę AMG. Silnik generuje moc maksymalną 544 KM i 760 Nm dostępnego w przedziale od 2000 do 5000 obr/min. Moment obrotowy rozdzielany jest na osie w stosunku 30% na przód, 40% na środek, 30% na tył.
    11 kwietnia 2013, 21:52 przez orzech94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Autobusy.. – Czy interesuje się ktoś tutaj taką motoryzacją? Ja bardzo, dla mnie autobusy to pasja od małego dziecka już, dla niektórych tutaj pewnie to jest zwykły środek transportu, który ma ich przewieść z punktu A do punktu B, a dla innych to coś więcej..
    Czy interesuje się ktoś tutaj taką motoryzacją? Ja bardzo, dla mnie autobusy to pasja od małego dziecka już, dla niektórych tutaj pewnie to jest zwykły środek transportu, który ma ich przewieść z punktu A do punktu B, a dla innych to coś więcej..
    11 lutego 2013, 17:59 przez Kuciako (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Fototramwaj

    Większość pewnie nawet nie wie o jego istnieniu – Pod koniec lat 70tych firma Nordstadt miała ciekawe pomysły na przebudowy kilku modelu Audi, Volkswagena i Porsche, był to między innymi sławny Volkswagen Garbus Carrera z silnikiem z modelu Porsche 911, osiągającym moc 210 koni, czy Scirocco Pickup, Jetta Cabrio.
W 1978 roku został zakupiony nowy model Porsche 928 z silnikiem V8 4.5l 240KM, stał się on bazą dla najbardziej spektakularnej przeróbki z Nordstadt – Golf 928, bo tak został nazwany ten dziwoląg, posiadał oczywiście jednostkę napędową z Porsche, napęd na tył, całe zawieszenie, a także środek (skórzane kubełki, deskę rozdzielczą), układ hamulcowy i felgi, tak zwane później – telefony.
Do tej przebudowy Golf został poszerzony o 30cm zostały w nim także przerobione błotniki, drzwi oraz specjalnie dorabiane szyby.
Prawdopodobnie powstało tylko 10 egzemplarzy w tym 4 z 
silnikiem V8 4,5l 240Km i mocniejsze jednostki 4,6l 300Km. 
300 konna wersja rozpędzała się do setki w 6,6s. auto ważyło 1590 kg.
    Pod koniec lat 70tych firma Nordstadt miała ciekawe pomysły na przebudowy kilku modelu Audi, Volkswagena i Porsche, był to między innymi sławny Volkswagen Garbus Carrera z silnikiem z modelu Porsche 911, osiągającym moc 210 koni, czy Scirocco Pickup, Jetta Cabrio.
    W 1978 roku został zakupiony nowy model Porsche 928 z silnikiem V8 4.5l 240KM, stał się on bazą dla najbardziej spektakularnej przeróbki z Nordstadt – Golf 928, bo tak został nazwany ten dziwoląg, posiadał oczywiście jednostkę napędową z Porsche, napęd na tył, całe zawieszenie, a także środek (skórzane kubełki, deskę rozdzielczą), układ hamulcowy i felgi, tak zwane później – telefony.
    Do tej przebudowy Golf został poszerzony o 30cm zostały w nim także przerobione błotniki, drzwi oraz specjalnie dorabiane szyby.
    Prawdopodobnie powstało tylko 10 egzemplarzy w tym 4 z
    silnikiem V8 4,5l 240Km i mocniejsze jednostki 4,6l 300Km.
    300 konna wersja rozpędzała się do setki w 6,6s. auto ważyło 1590 kg.
    10 lutego 2013, 14:49 przez xXxBlachaxXx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Środek BMW M5 G Power Touring –
    29 stycznia 2013, 20:24 przez Gpower (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Moje ATS – Planuję pomalować środek.
    Planuję pomalować środek.
    26 stycznia 2013, 2:03 przez McRay (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Środek 370Z –
    20 stycznia 2013, 22:52 przez wnucek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Środek RS4 B5 –
    11 stycznia 2013, 23:57 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferari F70 – Pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Enzo. Samochód ma być wyposażony w zmodyfikowaną 6,3-litrową jednostkę w układzie V12 , która jest montowana w modelach  F12berlinetta i FF.Wspomagać ją będzie układ HY-KERS, jednak żadne parametry silnika nie zostały jeszcze jeszcze potwierdzone oficjalnie przez  ferrari. Nieoficjalnie jednostka napędowa będzie wzmocniona do 800 Km a system HY-KERS (technologia z F1) poprzez przyciśniecie przycisku uwolnić ma na kilka sekund dodatkowe 120 Km. Od 0 do 100 km/h w 2,5 sek a prędkość maksymalna ma przekraczać 400 km/h. W kabinie wszystko będzie tak rozmieszczone, aby kierowca miał jak najlepszy dostęp do wszystkich przełączników i guzików. Fotele będą przymocowane na stałe bez możliwości regulacji, jednak każdy egzemplarz będzie budowany pod indywidualnego klienta, a więc ustawienie fotela będzie dostosowane do wzrostu każdego kupującego. Większy zakres regulacji będą za to miały kolumna kierownicy i pedały. Wszystkie te zabiegi są po to, aby osiągnąć jak najlepszy rozkład masy oraz jak najniższy środek ciężkości. W tym celu także zbiornik paliwa i zestaw akumulatorów systemu HY-KERS umieszczono za kierowcą.
    Pierwsze oficjalne zdjęcia następcy Enzo. Samochód ma być wyposażony w zmodyfikowaną 6,3-litrową jednostkę w układzie V12 , która jest montowana w modelach F12berlinetta i FF.Wspomagać ją będzie układ HY-KERS, jednak żadne parametry silnika nie zostały jeszcze jeszcze potwierdzone oficjalnie przez ferrari. Nieoficjalnie jednostka napędowa będzie wzmocniona do 800 Km a system HY-KERS (technologia z F1) poprzez przyciśniecie przycisku uwolnić ma na kilka sekund dodatkowe 120 Km. Od 0 do 100 km/h w 2,5 sek a prędkość maksymalna ma przekraczać 400 km/h. W kabinie wszystko będzie tak rozmieszczone, aby kierowca miał jak najlepszy dostęp do wszystkich przełączników i guzików. Fotele będą przymocowane na stałe bez możliwości regulacji, jednak każdy egzemplarz będzie budowany pod indywidualnego klienta, a więc ustawienie fotela będzie dostosowane do wzrostu każdego kupującego. Większy zakres regulacji będą za to miały kolumna kierownicy i pedały. Wszystkie te zabiegi są po to, aby osiągnąć jak najlepszy rozkład masy oraz jak najniższy środek ciężkości. W tym celu także zbiornik paliwa i zestaw akumulatorów systemu HY-KERS umieszczono za kierowcą.
    10 stycznia 2013, 19:06 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Środek Polonezika –
    8 stycznia 2013, 15:31 przez lolopolo1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Środek GTRa –
    29 grudnia 2012, 2:01 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)