Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    Skromny środek Skyline R34 –
    7 grudnia 2012, 23:28 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Hondzinka – Hondzinka środek
    Hondzinka środek
    18 listopada 2012, 22:34 przez Siwy307 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Peugeot – Mój peugeot vivacity. Może nie jest to jakiś ścigacz, ale ma moc i jest moim oczkiem w głowie i służy mi jako główny środek transportu. Jak się podoba dam więcej.

Mam zamiar wprowadzić kilka zmian.
Mianowicie;
pomalować, cylinder itd. na 70cc,
założyć lżejsze rolki.
    Mój peugeot vivacity. Może nie jest to jakiś ścigacz, ale ma moc i jest moim oczkiem w głowie i służy mi jako główny środek transportu. Jak się podoba dam więcej.

    Mam zamiar wprowadzić kilka zmian.
    Mianowicie;
    pomalować, cylinder itd. na 70cc,
    założyć lżejsze rolki.
    8 listopada 2012, 16:55 przez wookash (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Własne

    Środek Lambo –
    9 listopada 2012, 15:05 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    520 2.2 170km + 520 – dziś przy knajpie spotkały się 2siostrzyczki, w mojej (av65) siedzi 2.2L 170km a w tej drugiej skromne 2.0L.

moja posiada pakiet M czyli środek od e'M'ki oraz kierownice z x5m.
co do zawieszenia to sportowe am+sprężyny od e'M'ki.
wszystko fabryczne, nic nie przekładane jak to najczęściej bywa.

auto bardzo zwinne, dynamiczne i wystarczająco szybkie. po paru regulacjach mieszczę się w 7.8sek do 100km/h, więc nie jest źle. v-max to 245km/h, a na Motokilerze zagościł już filmik pokazujący spalanie przy długiej jeździe z prędkością 200+km/h oraz dynamikę przyspieszania 180-220km/h.
    Dziś przy knajpie spotkały się 2siostrzyczki, w mojej (av65) siedzi 2.2L 170km a w tej drugiej skromne 2.0L.

    moja posiada pakiet M czyli środek od e'M'ki oraz kierownice z x5m.
    co do zawieszenia to sportowe am+sprężyny od e'M'ki.
    wszystko fabryczne, nic nie przekładane jak to najczęściej bywa.

    auto bardzo zwinne, dynamiczne i wystarczająco szybkie. po paru regulacjach mieszczę się w 7.8sek do 100km/h, więc nie jest źle. v-max to 245km/h, a na Motokilerze zagościł już filmik pokazujący spalanie przy długiej jeździe z prędkością 200+km/h oraz dynamikę przyspieszania 180-220km/h.
    5 listopada 2012, 17:15 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Modelarstwo: Porsche 911 – Oto moje Porsche 911 Carrera S. Model jest w skali 1:24 i został zakupiony w Berlinie jako gotowy.
Więcej info: Opony są wykonne z prawdziwej gumy, ma zawieszenie przód/tył (na sprężynkach), tarcze hamulcowe są z aluminium, działający układ kierowniczy, srodek jest bardzo realistyczny.
    Oto moje Porsche 911 Carrera S. Model jest w skali 1:24 i został zakupiony w Berlinie jako gotowy.
    Więcej info: Opony są wykonne z prawdziwej gumy, ma zawieszenie przód/tył (na sprężynkach), tarcze hamulcowe są z aluminium, działający układ kierowniczy, srodek jest bardzo realistyczny.
    12 października 2012, 15:10 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne.

    Honda Civic VTEC – Honda Civic EG4 

SILNIK:

D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
strojenie-wykonano
Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
Panewki korbowe King -WYKONANO
Pierścienie NPR -WYKONANO
Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
Poskładać cały silnik -WYKONANO


UKLAD DOLOTOWY:

Soft Turbo: -wykonano
+ TE05-12B @ 0,6 BAR
+ IC Mercedes
+ flansza D15Z1
+ BOV - F1-Z

UKLAD WYDECHOWY:

kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
wydech 2,25 ′
tłumik WM Sport
wersja wyścigowa (rurex)
Downpipe
Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

plany:
OBX Twin Loop -wykonać
Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

ELEKTRONIKA:

W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
Vtec @5100 rpm
procedura startowa @3,5 k rpm 
EGT M sport
BOOST AG
OIL TEMP AG

UKLAD NAPĘDOWY:

sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm) 

Skrzynia: -wykonać
3,4 - CRX -w toku
5 ekonomiczna


ZAWIESZENIE:

Obniżenie -60/-40 
Stabil przedni 
Stabil tylny 
Rozpórka od VTI 

plany:

1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

-Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
-Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
-Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
-Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
-Gumy układu kierowniczego, -wykonać
-Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
-Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

3) Gwint TA Technix -wykonać


UKLAD HAMULCOWY:

262 mm z VTi - wykonano
bębny tył

plany:

wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

BODY-KIT:

Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE 
Alufelgi 15′ 
Tylne Lampy USDM
Ambery przód
Lotka Spoon
Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
Przemalowanie maski na czarno 
Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
Parę naklejek
Opony Toyo Proxes T1-R

ŚRODEK:

wnętrze od EG5 -wykonano


INNE:

Spryskiwacze od C3
Phillips Blue Vision


Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    Honda Civic EG4

    SILNIK:

    D16Z6 zalany olejem Motul 8100+ 5W40
    strojenie-wykonano
    Panewki głowne ACL RACE -WYKONANO
    Panewki korbowe King -WYKONANO
    Pierścienie NPR -WYKONANO
    Uszczelniacze OEM Honda -WYKONANO
    Poskładać cały silnik -WYKONANO


    UKLAD DOLOTOWY:

    Soft Turbo: -wykonano
    + TE05-12B @ 0,6 BAR
    + IC Mercedes
    + flansza D15Z1
    + BOV - F1-Z

    UKLAD WYDECHOWY:

    kpl. wydech by by QPX ("Gazda-Tech" Paweł Gazda)
    wydech 2,25 ′
    tłumik WM Sport
    wersja wyścigowa (rurex)
    Downpipe
    Owinęcie Downpipe′a bandażem ceramicznym

    plany:
    OBX Twin Loop -wykonać
    Owinęcie Turbiny i flanszy bandażem ceramicznym -wykonać

    ELEKTRONIKA:

    W pełni sprawne PM7 OBD0 VTEC ECU by Turbogenics (ArturVF500)
    Vtec @5100 rpm
    procedura startowa @3,5 k rpm
    EGT M sport
    BOOST AG
    OIL TEMP AG

    UKLAD NAPĘDOWY:

    sprzęgło F1 Racing Stage 3 (350 Nm)

    Skrzynia: -wykonać
    3,4 - CRX -w toku
    5 ekonomiczna


    ZAWIESZENIE:

    Obniżenie -60/-40
    Stabil przedni
    Stabil tylny
    Rozpórka od VTI

    plany:

    1) Wsadzić Kompletny Zestaw Poliuretanów (Energy suspension):

    -Przednie i tylne tuleje wahacza, -wykonać
    -Przednie i tylne tuleje amortyzatorów, -wykonać
    -Osłona końcówki drążka kierowniczego, -wykonać
    -Gumy drążka zmiany biegów, -wykonać
    -Gumy układu kierowniczego, -wykonać
    -Przednie i tylne gumy stabilizatorów, -Wykonano
    -Tuleje poprzeczne w wahaczu tylnym (cukierki). -w toku

    3) Gwint TA Technix -wykonać


    UKLAD HAMULCOWY:

    262 mm z VTi - wykonano
    bębny tył

    plany:

    wymiana tylnych bębnów na Tarcze 239 mm -wykonać

    BODY-KIT:

    Denji HD-767 przerobione na potrzeby UE
    Alufelgi 15′
    Tylne Lampy USDM
    Ambery przód
    Lotka Spoon
    Dokładka VTI (Laminat ) -zdjęto
    Przemalowanie maski na czarno
    Przemalowanie autka na standardowy kolor (B-62P)
    Parę naklejek
    Opony Toyo Proxes T1-R

    ŚRODEK:

    wnętrze od EG5 -wykonano


    INNE:

    Spryskiwacze od C3
    Phillips Blue Vision


    Co sądzicie Moi Drodzy - wszystko wykonałem sam - oprócz malowania, bo nie mialem gdzie i poza tym nie umiem hehe ;)
    31 lipca 2012, 20:12 przez ~djj4ck | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Podoba się czy nie? – Przód od Audi, tył od BMW, środek i "bebechy" od subaru - wszystko w jednym aucie!
    Przód od Audi, tył od BMW, środek i "bebechy" od subaru - wszystko w jednym aucie!
    29 lipca 2012, 20:25 przez squbany890 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Tak wygląda środek scanii – mojego taty.
    Mojego taty.
    16 lipca 2012, 10:04 przez broniu97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)