Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 183 takie materiały
    Kenworth W900 L – Ciekawi mnie jak wygląda środek tego żelaza
    Ciekawi mnie jak wygląda środek tego żelaza
    15 maja 2014, 18:03 przez donroberto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Audi RS6 – Środek II
    Środek II
    10 maja 2014, 14:50 przez ShowMan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Passat b5 – Były projekcik kumpla Air Ride, fotele, kanapy przerzucone z nowszej wersji Passata, środek w pełni obity skórą, zamontowana pełna elektryka, dobre audio, na prawdę robiło wrażenie... został zamieniony za Golfa III VR6
    Były projekcik kumpla Air Ride, fotele, kanapy przerzucone z nowszej wersji Passata, środek w pełni obity skórą, zamontowana pełna elektryka, dobre audio, na prawdę robiło wrażenie... został zamieniony za Golfa III VR6
    8 maja 2014, 23:02 przez ferbi22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    Rajdowe legendy : Fiat 125p GTJ - projekt OBRSO – Fiat 125p GTJ - projekt OBRSO
Andrzej Jaroszewicz
Wyścig w Toruniu

OBRSO przygotowało dwa różne projekty samochodu wyścigowego typu Fiat 125p GTJ.
Wariant I - z wykorzystaniem silnika 1840 cm3 16v
Wariant II - z wykorzystaniem silnika 3238 cm3

Na fotografii Andrzej Jaroszewicz nr. 194
Wariant I

Silnik:
4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojemność 1840 cm3, moc 195 KM

Skrzynia biegów:
5-stopniowa, z bezpośrednim przełożeniem piątego biegu bez syngronizacji, o zębach prostych

Tylny most:
o przełożeniu 4,1 nowego typu z mechanizmem różnicowym o zwiększonym współczynniku tarcia

Zawieszenie:
połączenie sztywne typu „Uniball” w miejsce elementów gumowych, obniżony środek ciężkości samochodu, ze względu na poprawienie własności trakcyjnej: zmodyfikowana geometria przedniego zawieszenia, w zawieszeniu tylnym zastosowano drążek „Panharda”
    Fiat 125p GTJ - projekt OBRSO
    Andrzej Jaroszewicz
    Wyścig w Toruniu

    OBRSO przygotowało dwa różne projekty samochodu wyścigowego typu Fiat 125p GTJ.
    Wariant I - z wykorzystaniem silnika 1840 cm3 16v
    Wariant II - z wykorzystaniem silnika 3238 cm3

    Na fotografii Andrzej Jaroszewicz nr. 194
    Wariant I

    Silnik:
    4-cylindrowy, 16-zaworowy, pojemność 1840 cm3, moc 195 KM

    Skrzynia biegów:
    5-stopniowa, z bezpośrednim przełożeniem piątego biegu bez syngronizacji, o zębach prostych

    Tylny most:
    o przełożeniu 4,1 nowego typu z mechanizmem różnicowym o zwiększonym współczynniku tarcia

    Zawieszenie:
    połączenie sztywne typu „Uniball” w miejsce elementów gumowych, obniżony środek ciężkości samochodu, ze względu na poprawienie własności trakcyjnej: zmodyfikowana geometria przedniego zawieszenia, w zawieszeniu tylnym zastosowano drążek „Panharda”
    5 maja 2014, 7:08 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    fot. Andrzej Jaroszewicz Motorsport "Kronika rajdów"

    Fiat 126p FL 87-nowe życie – Podwozie oczyszczone, odtłuszczone i pokryte cienka warstwą Fertanu. Później planuję podkład epoksydowy  Boll 2x, środek do konserwacji podwozia Novol 610. 
Pytanie do fachowców lakierników- czy na warstwę końcową dać jeszcze baranek z Bolla czy może w ogóle jakoś inaczej to zrobić?
Proszę o podpowiedzi i poprawienie mnie jeśli coś źle robię. Dziękuję i proszę o wyrozumiałość.
    Podwozie oczyszczone, odtłuszczone i pokryte cienka warstwą Fertanu. Później planuję podkład epoksydowy Boll 2x, środek do konserwacji podwozia Novol 610.
    Pytanie do fachowców lakierników- czy na warstwę końcową dać jeszcze baranek z Bolla czy może w ogóle jakoś inaczej to zrobić?
    Proszę o podpowiedzi i poprawienie mnie jeśli coś źle robię. Dziękuję i proszę o wyrozumiałość.
    26 kwietnia 2014, 21:22 przez motokes (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Moje MK3 – Obniżone 1.8, jasny środek, bogato wyposażony. Dobry sedan za nie duże pieniądze! Kto jeździł ten wie
    Obniżone 1.8, jasny środek, bogato wyposażony. Dobry sedan za nie duże pieniądze! Kto jeździł ten wie
    13 kwietnia 2014, 21:15 przez ~Mateo26 | Do ulubionych | Skomentuj
    "ŚMIESZEK" prace rozpoczęte – praca poszła w ruch. środek rozebrany doszczętnie teraz czas na blacharę.
    Praca poszła w ruch. środek rozebrany doszczętnie teraz czas na blacharę.
    7 kwietnia 2014, 21:36 przez streetka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Piękny środek – BMW e34 w pełnej skórze, coś pięknego.
    BMW e34 w pełnej skórze, coś pięknego.
    29 marca 2014, 7:36 przez Mlodye36 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Środek maluszka – Ostatnio bardzo wam się podobał, dlatego wrzucam jego środek.
    Ostatnio bardzo wam się podobał, dlatego wrzucam jego środek.
    23 marca 2014, 16:14 przez beczek44 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    No to zaczynamy walkę ze środkiem – Zderzaki już siedzą na złotej, więc czas zabrać się za środek. Pierwszym krokiem było zafarbownie wykładziny na  czarno preparatem Black Dye (jakby ktoś pytał - nie, nie brudzi po wyschnięciu). Myślę, że dobrze się prezentuje i dobrze będzie się zgrywała z jasnym środkiem. Czekam na wasze opinie. Pozdro!
    Zderzaki już siedzą na złotej, więc czas zabrać się za środek. Pierwszym krokiem było zafarbownie wykładziny na czarno preparatem Black Dye (jakby ktoś pytał - nie, nie brudzi po wyschnięciu). Myślę, że dobrze się prezentuje i dobrze będzie się zgrywała z jasnym środkiem. Czekam na wasze opinie. Pozdro!
    17 marca 2014, 17:09 przez sheepster (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    własne