Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 79 takich materiałów
    Żwirownia w Załężu – Yamaha SR 125 99r.
    Yamaha SR 125 99r.
    14 lipca 2014, 20:40 przez dawidSR125 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Moje

    Simson sr 60/4 –
    4 lipca 2014, 22:02 przez ~SEBA | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Simson SR – Moja SRka, której poświeciłem trochę czasu i pieniędzy. 
Rama: wszystko robione od podstaw
Silnik: 70/4 (9500 obr.), wzmacniany wał, wzmacniane sprzęgło 1.8 mm,łożyska rolkowe, obspawane kartery pod większe kanały dolotowe.

Niestety już sprzedana, ale przez kawał czasu cieszyła moje oko.
    Moja SRka, której poświeciłem trochę czasu i pieniędzy.
    Rama: wszystko robione od podstaw
    Silnik: 70/4 (9500 obr.), wzmacniany wał, wzmacniane sprzęgło 1.8 mm,łożyska rolkowe, obspawane kartery pod większe kanały dolotowe.

    Niestety już sprzedana, ale przez kawał czasu cieszyła moje oko.
    4 czerwca 2014, 19:18 przez ~Paser | Do ulubionych | Skomentuj
    Skradziono VW Golf Plus RYBNIK – !!! SKRADZIONO !!! Miedzy 21.05 - 23.05 został skradziony pojazd VW GOLF PLUS z osiedla Sztolniowa - Armii Ludowej. Auto było zaparkowane od kilku dni na parkingu przy salonie fryzjerskim " Bożena ". Ktokolwiek może pomóc będziemy wdzięczni. Prosimy o kontakt z policją w Rybniku.
Nr rejestracyjny: SR 9039F

Kto może niech udostępni!
    !!! SKRADZIONO !!! Miedzy 21.05 - 23.05 został skradziony pojazd VW GOLF PLUS z osiedla Sztolniowa - Armii Ludowej. Auto było zaparkowane od kilku dni na parkingu przy salonie fryzjerskim " Bożena ". Ktokolwiek może pomóc będziemy wdzięczni. Prosimy o kontakt z policją w Rybniku.
    Nr rejestracyjny: SR 9039F

    Kto może niech udostępni!
    23 maja 2014, 23:30 przez TaTaRaK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wiesmann GT MF5 – Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

Dane techniczne:
Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
Moc 507KM
Moment obrotowy 520Nm
0-100km/h 3.9s
V-max 310km/h
śr spalnie koło 15l/100km
    Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

    Dane techniczne:
    Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
    Moc 507KM
    Moment obrotowy 520Nm
    0-100km/h 3.9s
    V-max 310km/h
    śr spalnie koło 15l/100km
    2 maja 2014, 0:07 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Suzuki Cervo Mode SR-FOUR – 3-cylindrowy 0.7L turbo i napęd na cztery koła, czyli japoński kei car z lat 90.
    3-cylindrowy 0.7L turbo i napęd na cztery koła, czyli japoński kei car z lat 90.
    Tyły moich dwóch starych aut – Jeszcze w Szwajcarii tuż po zakupie, a przed wysłaniem do kraju. Opel Kadett 1,6 SR, 90 koni 3 drzwi,  z bajerów miał fotele Recaro, spryskiwacze świateł, alufelgi i szklany szyberdach. Z tego, co pamiętam całkiem rozbudowane zegary miał (pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem były wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika, ładowania i ciśnienia oleju). Rocznik auta 1983. Audi 80 - rocznik 1979. Miało 3 kolory (przeważał srebrny, choć niekoniecznie), na tyle plakietek od każdego właściciela po kilka, wersja GLS, czyli bieda totalna. Za to miał silnik 1,6 75 koni, który był wymieniony rok wcześniej i miał 15 000 przebiegu. Niemniej w Szwajcarii wszedł obowiązek katalizatorów i takie autka schodziły wtedy (rok 1992/93) za psi pieniądz. Niemniej Audi kochałem, pomimo tego, że tylnych drzwi z zewnątrz się nie dało otworzyć, a jedynym bajerem w aucie były ekonomizer i niebieska tapicerka. Zamiast obrotomierza zegarek, który chodził kiedy mu się przypomniało. To były fajne czasy. Gdzieś jeszcze powinienem znaleźć foto furaczy od przodu.
    Jeszcze w Szwajcarii tuż po zakupie, a przed wysłaniem do kraju. Opel Kadett 1,6 SR, 90 koni 3 drzwi, z bajerów miał fotele Recaro, spryskiwacze świateł, alufelgi i szklany szyberdach. Z tego, co pamiętam całkiem rozbudowane zegary miał (pomiędzy obrotomierzem a prędkościomierzem były wskaźniki poziomu paliwa, temperatury silnika, ładowania i ciśnienia oleju). Rocznik auta 1983. Audi 80 - rocznik 1979. Miało 3 kolory (przeważał srebrny, choć niekoniecznie), na tyle plakietek od każdego właściciela po kilka, wersja GLS, czyli bieda totalna. Za to miał silnik 1,6 75 koni, który był wymieniony rok wcześniej i miał 15 000 przebiegu. Niemniej w Szwajcarii wszedł obowiązek katalizatorów i takie autka schodziły wtedy (rok 1992/93) za psi pieniądz. Niemniej Audi kochałem, pomimo tego, że tylnych drzwi z zewnątrz się nie dało otworzyć, a jedynym bajerem w aucie były ekonomizer i niebieska tapicerka. Zamiast obrotomierza zegarek, który chodził kiedy mu się przypomniało. To były fajne czasy. Gdzieś jeszcze powinienem znaleźć foto furaczy od przodu.
    3 marca 2014, 20:22 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Zimowo SR i W124 –
    26 stycznia 2014, 22:57 przez jakub01as (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    7 wspaniałych i rekordowy Polski Fiat 125P – Krótki opis rekordu. 

Kierowcy: Sobiesław Zasada, Andrzej Jaroszewicz, Marek Varisella, Robert Mucha, Ryszard Nowicki, Andrzej Aromiński i Jerzy Dobrzański w roku 1973 pobili rekord wytrzymałości i szybkości samochodem: Polski Fiat 125p. Fiat z żerańskiej fabryki FSO pobił trzy rekordy:
1.Na dystansie 25 tys. km ze śr. pręd. 138,08 km/h 
2.Na dystansie 25 tys. mil ze śr. pręd. 138,18 km/h
3.Na dystansie 50 tys. km ze śr. pręd. 138,27 km/h.      

Za tor posłużyła poniemiecka autostrada pomiędzy Legnicą, a Wrocławiem.
    Krótki opis rekordu.

    Kierowcy: Sobiesław Zasada, Andrzej Jaroszewicz, Marek Varisella, Robert Mucha, Ryszard Nowicki, Andrzej Aromiński i Jerzy Dobrzański w roku 1973 pobili rekord wytrzymałości i szybkości samochodem: Polski Fiat 125p. Fiat z żerańskiej fabryki FSO pobił trzy rekordy:
    1.Na dystansie 25 tys. km ze śr. pręd. 138,08 km/h
    2.Na dystansie 25 tys. mil ze śr. pręd. 138,18 km/h
    3.Na dystansie 50 tys. km ze śr. pręd. 138,27 km/h.

    Za tor posłużyła poniemiecka autostrada pomiędzy Legnicą, a Wrocławiem.
    25 stycznia 2014, 19:41 przez DMstudiomotors (PW) | Do ulubionych | Skomentuj