Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 72 takie materiały
    7 września 2016, 15:41 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Simson SR 2 Z 1959R – Mój nowy nabytek. Moc potężna drzemie w nim.
    Mój nowy nabytek. Moc potężna drzemie w nim.
    14 grudnia 2015, 11:03 przez ~miroslaw200c | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan pulsar sr-v 4wd – Almera n15 w wersji lucino 4wd,  sr20det. Czy to auto nie jest świetne?
    Almera n15 w wersji lucino 4wd, sr20det. Czy to auto nie jest świetne?
    15 listopada 2015, 19:45 przez ~apsr | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: wlasne
    Simson SR2 1959r. – Simson SR2 z 1959r w pełni odrestaurowany, na niedzielnej przejażdżce.
    Simson SR2 z 1959r w pełni odrestaurowany, na niedzielnej przejażdżce.
    Focus Mk1 – Focus MK1 TDCi. Eibach Wolf Concept, Kayaba Ultra SR, 7x17 215/45 R17. Lampy przód od ST, lotka. Teraz jeszcze ciemne wszystkie szyby.
    Focus MK1 TDCi. Eibach Wolf Concept, Kayaba Ultra SR, 7x17 215/45 R17. Lampy przód od ST, lotka. Teraz jeszcze ciemne wszystkie szyby.
    16 maja 2015, 10:10 przez ~glock | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: Własne, Nikon D80 Tamron 17-50 f2.8 z filtrem CPL
    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło: Własne