Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 72 takie materiały
    Opel Manta A GT/E Black Magic – Pierwsza seria modelu Manta schodzila z tasmy od 1970 do 1975 roku. Duzym popytem cieszyly sie zwlaszcza mocniejsze modele SR oraz GT/E. Czarna maska oraz namalowane pasy Rallye nadawaly sportowy charakter. W roku 1975 firma opel wypuscila model Black Magic. Byl to szczegolnie bogato wyposarzony model.
    Pierwsza seria modelu Manta schodzila z tasmy od 1970 do 1975 roku. Duzym popytem cieszyly sie zwlaszcza mocniejsze modele SR oraz GT/E. Czarna maska oraz namalowane pasy Rallye nadawaly sportowy charakter. W roku 1975 firma opel wypuscila model Black Magic. Byl to szczegolnie bogato wyposarzony model.
    14 sierpnia 2013, 17:50 przez bluetooth22 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zębatka mojego sr 50 – przy ruszaniu spod świateł łańcuch przeskoczył parę razy stwierdziłem w domu że zajrzę... A tu taka niespodzianka...
    Przy ruszaniu spod świateł łańcuch przeskoczył parę razy stwierdziłem w domu że zajrzę... A tu taka niespodzianka...
    6 sierpnia 2013, 18:08 przez sid1521 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło: Własne
    Lamborghini Countach – Może kogoś te dane zainteresują

Marka i model	Lamborghini Countach LP400
Okres produkcji	1974 - 1978
Długość (mm)	4140 mm
Szerokość (mm)	1890 mm
Wysokość (mm)	1070 mm
Rozstaw osi (mm)	2450 mm
Masa (kg)	1065 kg
Opony	Pirelli P7
Rozmiar kół pojazdu (mm)	przód: 205/70 VR 14
tył: 215/70 ZR 14
Napęd	na tył
Typ silnika	V12 24v
Pojemność skok. (cm³)	3919 cm ³
Skrzynia biegów (M/A)	5-biegowa (M)
Moc kW (KM)	276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
Moment obrotowy (Nm)	365 Nm przy 5000 obr / min.
Osiągi (s)
0-100 km/h (s)	5,6 s
0-1000 m (s)	25,2 s
Śr. zużycie paliwa	23 l/100 km
Prędkość maksymalna (km/h)	316 km/h
Stosunek masy do mocy (kg/KM)	2,84 kg/KM
Pojemność zbiornika paliwa (l)	120 l (2 x 60 l)
Pojemność bagażnika (l)	240 l
    Może kogoś te dane zainteresują

    Marka i model Lamborghini Countach LP400
    Okres produkcji 1974 - 1978
    Długość (mm) 4140 mm
    Szerokość (mm) 1890 mm
    Wysokość (mm) 1070 mm
    Rozstaw osi (mm) 2450 mm
    Masa (kg) 1065 kg
    Opony Pirelli P7
    Rozmiar kół pojazdu (mm) przód: 205/70 VR 14
    tył: 215/70 ZR 14
    Napęd na tył
    Typ silnika V12 24v
    Pojemność skok. (cm³) 3919 cm ³
    Skrzynia biegów (M/A) 5-biegowa (M)
    Moc kW (KM) 276 kW (375 KM) przy 8000 obr / min.
    Moment obrotowy (Nm) 365 Nm przy 5000 obr / min.
    Osiągi (s)
    0-100 km/h (s) 5,6 s
    0-1000 m (s) 25,2 s
    Śr. zużycie paliwa 23 l/100 km
    Prędkość maksymalna (km/h) 316 km/h
    Stosunek masy do mocy (kg/KM) 2,84 kg/KM
    Pojemność zbiornika paliwa (l) 120 l (2 x 60 l)
    Pojemność bagażnika (l) 240 l
    31 lipca 2013, 0:45 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Mój 100 NX SR – lekka buda robi swoje
    Lekka buda robi swoje
    7 lipca 2013, 16:08 przez ~michu69 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: własne
    Aprilia sr – od czegoś trzeba zacząć pasje
    Od czegoś trzeba zacząć pasje
    23 czerwca 2013, 23:41 przez ~vipeski | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: własne
    Aprilia sr 50 Di-Tech – Moja mała zabawka. Nie jest może prawdziwym motocyklem, ale do 90 km/h jej nie trudno. Powiecie ze to jest kibel, bo jest, ale jeżeli leci 90 to źle nie jest. Wcześniej jeździłem na KTM 65 sx, no ale sytuacja pieniężna mnie zmusiła do sprzedania mojego sx. Z jednej strony nawet lepiej, bo mogę jeździć wszędzie, odjeżdżając nawet niektóre samochody.

Krotki opis maleństwa:
 Rok to 2003, ma przejechane 22000 tysiące, prawie 23000, ale nic mu się nie dzieje. Wymieniony tłok i ECU oraz cylinder był na honowaniu. Jest jeszcze to wersja na Di-Tech'u (wtrysk) na silniku Morini. Minusem jest ze nie ma kopniaka, i jeżeli siądzie aku, to jest nieciekawie, bo jest na wtrysku, a on nie może mieć kick-startet'a, bo to ECU steruje silnikiem i jedynie elektrycznie się odpala. Można dorobić kopniak, ale póki co nie trzeba
    Moja mała zabawka. Nie jest może prawdziwym motocyklem, ale do 90 km/h jej nie trudno. Powiecie ze to jest kibel, bo jest, ale jeżeli leci 90 to źle nie jest. Wcześniej jeździłem na KTM 65 sx, no ale sytuacja pieniężna mnie zmusiła do sprzedania mojego sx. Z jednej strony nawet lepiej, bo mogę jeździć wszędzie, odjeżdżając nawet niektóre samochody.

    Krotki opis maleństwa:
    Rok to 2003, ma przejechane 22000 tysiące, prawie 23000, ale nic mu się nie dzieje. Wymieniony tłok i ECU oraz cylinder był na honowaniu. Jest jeszcze to wersja na Di-Tech'u (wtrysk) na silniku Morini. Minusem jest ze nie ma kopniaka, i jeżeli siądzie aku, to jest nieciekawie, bo jest na wtrysku, a on nie może mieć kick-startet'a, bo to ECU steruje silnikiem i jedynie elektrycznie się odpala. Można dorobić kopniak, ale póki co nie trzeba
    21 czerwca 2013, 20:09 przez Bandi99 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło: Własne
    CLS SR –
    14 czerwca 2013, 21:19 przez patryko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przemiana mustanga na SR-71 BLACKBIRD przez Kępińską firmę artattak. Mustang jeszcze na zimówkach
    2 czerwca 2013, 12:32 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj