Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Taki tam wielopak z sejakiem – Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

Fiat Seicento 1.1
Moc jakaś tam jest  
Modyfikacje
- Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale) 
- Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
- Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
- Światła postojowe w kierunkach (USDM)
- koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
- Czarna podsufitka i zasłoneczniki
- Pasy czerwone z wersji sporting
- Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
- Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
- zaślepiona tylna wycieraczka
i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

Co do planów
- Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
- 15calowe kółka z Alfy Romeo
i co do głowy wpadnie się zrobi.

Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    Mam go już parę lat i nie zamierzam na razie zmienić. Zdjęcia mojego seja w wielopaku. Jeszcze trochę przede mną. Jeszcze trochę o nim:

    Fiat Seicento 1.1
    Moc jakaś tam jest
    Modyfikacje
    - Przelotowy układ wydechowy z rury kwasoodpornej od początku do końca oparty na końcowym tłumiku przelotowym. (śr. 2cale)
    - Sportowy zawias MTS na sprężynach FK automotive co dało najlepsze obniżenie (70/70)
    - Dolot powietrza oparty na filtrze stożkowym
    - Światła postojowe w kierunkach (USDM)
    - koło rzadko spotykane Borbet Atiwe 13' 7j na oponach 175/50 fulda carat przód i 175/50 dunlop sp sport tył
    - Czarna podsufitka i zasłoneczniki
    - Pasy czerwone z wersji sporting
    - Skrzynia biegów z krótkimi przełożeniami 5-cio biegowa z Abartha
    - Odelżone koło zamachowe do 3,9 kg (fabryka 7kg)
    - zaślepiona tylna wycieraczka
    i wiele wiele innych pierdół i smaczków.

    Co do planów
    - Turbo (już kupione przykryte kocem czeka)
    - 15calowe kółka z Alfy Romeo
    i co do głowy wpadnie się zrobi.

    Pozdrawiam wszystkich motokillerów!
    Pamiętajcie: z każdego auta da się coś ukręcić... no chyba że to jest Multipla
    13 lutego 2015, 16:15 przez mendrys (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Daewoo Tico – Każdy się chwali swoim pojazdem, więc i ja dodam foto mojego cacka. 
Tico z 1998 roku, niemalże idealnie utrzymane. Oryginalne zderzaki z wersji SR (w Polsce oficjalnie niedostępne), lampki USDM (obrysówki w zderzaku), wydech Mini Mugen i dużo innych modyfikacji :)
    Każdy się chwali swoim pojazdem, więc i ja dodam foto mojego cacka.
    Tico z 1998 roku, niemalże idealnie utrzymane. Oryginalne zderzaki z wersji SR (w Polsce oficjalnie niedostępne), lampki USDM (obrysówki w zderzaku), wydech Mini Mugen i dużo innych modyfikacji :)
    10 września 2014, 23:44 przez Big0s93 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    własne

    Simson SR – Małe zmiany.
    Małe zmiany.
    1 sierpnia 2014, 13:18 przez seba16 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Żwirownia w Załężu – Yamaha SR 125 99r.
    Yamaha SR 125 99r.
    14 lipca 2014, 20:40 przez dawidSR125 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Moje

    Simson sr 60/4 –
    4 lipca 2014, 22:02 przez ~SEBA | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Simson SR – Moja SRka, której poświeciłem trochę czasu i pieniędzy. 
Rama: wszystko robione od podstaw
Silnik: 70/4 (9500 obr.), wzmacniany wał, wzmacniane sprzęgło 1.8 mm,łożyska rolkowe, obspawane kartery pod większe kanały dolotowe.

Niestety już sprzedana, ale przez kawał czasu cieszyła moje oko.
    Moja SRka, której poświeciłem trochę czasu i pieniędzy.
    Rama: wszystko robione od podstaw
    Silnik: 70/4 (9500 obr.), wzmacniany wał, wzmacniane sprzęgło 1.8 mm,łożyska rolkowe, obspawane kartery pod większe kanały dolotowe.

    Niestety już sprzedana, ale przez kawał czasu cieszyła moje oko.
    4 czerwca 2014, 19:18 przez ~Paser | Do ulubionych | Skomentuj
    Skradziono VW Golf Plus RYBNIK – !!! SKRADZIONO !!! Miedzy 21.05 - 23.05 został skradziony pojazd VW GOLF PLUS z osiedla Sztolniowa - Armii Ludowej. Auto było zaparkowane od kilku dni na parkingu przy salonie fryzjerskim " Bożena ". Ktokolwiek może pomóc będziemy wdzięczni. Prosimy o kontakt z policją w Rybniku.
Nr rejestracyjny: SR 9039F

Kto może niech udostępni!
    !!! SKRADZIONO !!! Miedzy 21.05 - 23.05 został skradziony pojazd VW GOLF PLUS z osiedla Sztolniowa - Armii Ludowej. Auto było zaparkowane od kilku dni na parkingu przy salonie fryzjerskim " Bożena ". Ktokolwiek może pomóc będziemy wdzięczni. Prosimy o kontakt z policją w Rybniku.
    Nr rejestracyjny: SR 9039F

    Kto może niech udostępni!
    23 maja 2014, 23:30 przez TaTaRaK (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Wiesmann GT MF5 – Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

Dane techniczne:
Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
Moc 507KM
Moment obrotowy 520Nm
0-100km/h 3.9s
V-max 310km/h
śr spalnie koło 15l/100km
    Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

    Dane techniczne:
    Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
    Moc 507KM
    Moment obrotowy 520Nm
    0-100km/h 3.9s
    V-max 310km/h
    śr spalnie koło 15l/100km
    2 maja 2014, 0:07 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Suzuki Cervo Mode SR-FOUR – 3-cylindrowy 0.7L turbo i napęd na cztery koła, czyli japoński kei car z lat 90.
    3-cylindrowy 0.7L turbo i napęd na cztery koła, czyli japoński kei car z lat 90.