Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 150 takich materiałów
    Bugatti Typ 41 Royale – Produkcję tego auta rozpoczęto w 1927 roku, niestety powstało tylko 6 sztuk. Auta te były zaopatrzone w ogromne 8 cylindrowe silniki o pojemności 12 litrów. Każdy z sześciu samochodów posiadał inne nadwozie gdyż były wytwarzane w różnych warsztatach blacharskich. W 1950r. jeden z tych klasyków został kupiony przez znanego amerykańskiego sportowca za śmieszną kwotę plus nową amerykańską lodówkę, 40lat później to samo auto kosztowało już ponad 100mln koron i trafiło w ręce japońskiego miliardera.
    Produkcję tego auta rozpoczęto w 1927 roku, niestety powstało tylko 6 sztuk. Auta te były zaopatrzone w ogromne 8 cylindrowe silniki o pojemności 12 litrów. Każdy z sześciu samochodów posiadał inne nadwozie gdyż były wytwarzane w różnych warsztatach blacharskich. W 1950r. jeden z tych klasyków został kupiony przez znanego amerykańskiego sportowca za śmieszną kwotę plus nową amerykańską lodówkę, 40lat później to samo auto kosztowało już ponad 100mln koron i trafiło w ręce japońskiego miliardera.
    9 czerwca 2014, 14:59 przez bmwgrudziadz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kontrowersje wokół budowy toru w Gdańsku – *Wstęp (do poziomej kreski) możesz pominąć, ale nalegam na przeczytanie tego pod nią

"Najnowsze informacje związane z obiektem Narodowe Centrum Sportów Motorowych i Rekreacji w Gdańsku znacie między innymi dzięki konferencji, która odbyła się kilka tygodni temu. Poznaliśmy tam całkiem szczegółowy pomysł na zaaranżowanie ogromnego obiektu, którego głównym punktem będzie oczywiście pełnowymiarowy tor spełniający standardy wszelkich głównych Tor Gdańsk teoretyczne prędkości DTMserii wyścigowych – razem z trybunami, hotelami, garażami i całą infrastrukturą. Ponadto nie zabraknie toru kartingowego, motocrossowego, owalu żużlowego, toru rallycrossowego, czy centrum szkoleniowego.
Projekt jest wcale nie tak daleki od realizacji, ale jak dowiedzieliśmy się na miejscu, brakuje jeszcze tylko decyzji środowiskowej oraz inwestorów. Wbrew pozorom, decyzja może być wydana już w połowie 2015 roku, a zaangażowanie inwestorów wcale nie musi być trudne. W takim wypadku pierwsze jazdy po torze mogą odbyć się już w 2017 roku!
_____________________________________________________________________________

Jest jednak coś, czego można było się spodziewać – zresztą sami o tym wspominaliście w komentarzach. Otóż szykuje nam się taka sama historia, jak w przypadku upadku Toru Lublin. Przeczytajcie maila, którego dostaliśmy od Tomasza. To Wam wszystko wyjaśni:

Jako, że mieszkam w Gdańsku i to kilometr od planowanej inwestycji, staram się być jak najbliżej tematu i jak to było do przewidzenia, już zaczyna się kampania grupy okolicznych mieszkańców i władz okolicznych gmin m.in Pruszcza Gdańskiego, której celem jest niedopuszczenie do budowy tego tak długo wyczekiwanego obiektu. Zaczęła się zbiórka podpisów pod protestem przeciw tej inwestycji.

Wielu z nas marzy o tym obiekcie i wiem, że wy również, a ja i moi przyjaciele motocykliści i fani innych sportów motorowych mamy dość dyktatu mieszkańców, krzykaczy, którzy podobnie jak w Poznaniu, znając plany zagospodarowania osiedlali się w okolicach, a teraz protestują, bo będzie głośno, bo wzrośnie ruch na okolicznych drogach, bo nie warto dla wąskiej grupy ludzi (pasjonatów takich jak my) wydawać tak wielkich pieniędzy, skoro zamiast tego można wybudować inne obiekty dla większej grupy odbiorców (jeden z postulatów protestujących).

Dlatego stworzyliśmy stronę na FB, która ma służyć promowaniu idei budowy tego obiektu i przeciwstawić się protestującym, zbierając tysiące podpisów pod petycją, którą na dniach opublikuję na stronie. Chcę również zebrać wielu wolontariuszy, którzy chodząc od domu do domu będą przekonywać okolicznych mieszkańców do naszej idei, do tego, że zyskają na tym wszyscy, miasto, gminy, mieszkańcy i okoliczne firmy. Dlatego proszę o wsparcie dla strony FB „Popieramy budowę Centrum Sportów Motorowych w Gdańsku”, aby jak najwięcej ludzi z całej Polski mogło się podpisać pod tą inicjatywą. Musimy pokazać ilu nas jest, że jesteśmy wielką i zgraną grupą ludzi, która ma siłę, zwłaszcza, że wybory za rok i ani władze Gdańska, ani protestujące gminy nie mogą tego zignorować. Mamy stadiony, mamy orliki budowane za nasze podatki, więc wreszcie się nam coś należy, może w końcu doczekamy się obiektu z prawdziwego zdarzenia. Jednak właśnie zaczyna się walka, na razie jest nas kilkoro i mam nadzieję, że dzięki Wam będą nas tysiące. Mam zamiar być na każdym spotkaniu dotyczącym budowy i przekonywać władze do tej inwestycji. Przygotowujemy list poparcia do władz Gdańska i wszystkich władnych osób w tym temacie, a listę z podpisami z poparciem dla budowy Centrum przekażemy na ręce włodarzy jeśli liczba podpisów będzie liczyć tysiące.

Będę wdzięczny za pomoc we wspólnej sprawie.
„Popieramy budowę Centrum Sportów Motorowych w Gdańsku”
facebook.com/NCSMiR"
-MotoRmania
Pełne poparcie z mojej strony. Zróbmy wszystko, co w naszej mocy, aby wesprzeć chłopaków!
    *Wstęp (do poziomej kreski) możesz pominąć, ale nalegam na przeczytanie tego pod nią

    "Najnowsze informacje związane z obiektem Narodowe Centrum Sportów Motorowych i Rekreacji w Gdańsku znacie między innymi dzięki konferencji, która odbyła się kilka tygodni temu. Poznaliśmy tam całkiem szczegółowy pomysł na zaaranżowanie ogromnego obiektu, którego głównym punktem będzie oczywiście pełnowymiarowy tor spełniający standardy wszelkich głównych Tor Gdańsk teoretyczne prędkości DTMserii wyścigowych – razem z trybunami, hotelami, garażami i całą infrastrukturą. Ponadto nie zabraknie toru kartingowego, motocrossowego, owalu żużlowego, toru rallycrossowego, czy centrum szkoleniowego.
    Projekt jest wcale nie tak daleki od realizacji, ale jak dowiedzieliśmy się na miejscu, brakuje jeszcze tylko decyzji środowiskowej oraz inwestorów. Wbrew pozorom, decyzja może być wydana już w połowie 2015 roku, a zaangażowanie inwestorów wcale nie musi być trudne. W takim wypadku pierwsze jazdy po torze mogą odbyć się już w 2017 roku!
    _____________________________________________________________________________

    Jest jednak coś, czego można było się spodziewać – zresztą sami o tym wspominaliście w komentarzach. Otóż szykuje nam się taka sama historia, jak w przypadku upadku Toru Lublin. Przeczytajcie maila, którego dostaliśmy od Tomasza. To Wam wszystko wyjaśni:

    Jako, że mieszkam w Gdańsku i to kilometr od planowanej inwestycji, staram się być jak najbliżej tematu i jak to było do przewidzenia, już zaczyna się kampania grupy okolicznych mieszkańców i władz okolicznych gmin m.in Pruszcza Gdańskiego, której celem jest niedopuszczenie do budowy tego tak długo wyczekiwanego obiektu. Zaczęła się zbiórka podpisów pod protestem przeciw tej inwestycji.

    Wielu z nas marzy o tym obiekcie i wiem, że wy również, a ja i moi przyjaciele motocykliści i fani innych sportów motorowych mamy dość dyktatu mieszkańców, krzykaczy, którzy podobnie jak w Poznaniu, znając plany zagospodarowania osiedlali się w okolicach, a teraz protestują, bo będzie głośno, bo wzrośnie ruch na okolicznych drogach, bo nie warto dla wąskiej grupy ludzi (pasjonatów takich jak my) wydawać tak wielkich pieniędzy, skoro zamiast tego można wybudować inne obiekty dla większej grupy odbiorców (jeden z postulatów protestujących).

    Dlatego stworzyliśmy stronę na FB, która ma służyć promowaniu idei budowy tego obiektu i przeciwstawić się protestującym, zbierając tysiące podpisów pod petycją, którą na dniach opublikuję na stronie. Chcę również zebrać wielu wolontariuszy, którzy chodząc od domu do domu będą przekonywać okolicznych mieszkańców do naszej idei, do tego, że zyskają na tym wszyscy, miasto, gminy, mieszkańcy i okoliczne firmy. Dlatego proszę o wsparcie dla strony FB „Popieramy budowę Centrum Sportów Motorowych w Gdańsku”, aby jak najwięcej ludzi z całej Polski mogło się podpisać pod tą inicjatywą. Musimy pokazać ilu nas jest, że jesteśmy wielką i zgraną grupą ludzi, która ma siłę, zwłaszcza, że wybory za rok i ani władze Gdańska, ani protestujące gminy nie mogą tego zignorować. Mamy stadiony, mamy orliki budowane za nasze podatki, więc wreszcie się nam coś należy, może w końcu doczekamy się obiektu z prawdziwego zdarzenia. Jednak właśnie zaczyna się walka, na razie jest nas kilkoro i mam nadzieję, że dzięki Wam będą nas tysiące. Mam zamiar być na każdym spotkaniu dotyczącym budowy i przekonywać władze do tej inwestycji. Przygotowujemy list poparcia do władz Gdańska i wszystkich władnych osób w tym temacie, a listę z podpisami z poparciem dla budowy Centrum przekażemy na ręce włodarzy jeśli liczba podpisów będzie liczyć tysiące.

    Będę wdzięczny za pomoc we wspólnej sprawie.
    „Popieramy budowę Centrum Sportów Motorowych w Gdańsku”
    facebook.com/NCSMiR"
    -MotoRmania
    Pełne poparcie z mojej strony. Zróbmy wszystko, co w naszej mocy, aby wesprzeć chłopaków!
    Papieskie Mercedes'y – Co powiecie o serii "Papieskich Mercedes'ów" ?
Zaczynamy porządnym akcentem..
W140 S500 św. Jana Pawła II

"To również jeden z największych papieskich aut..."

"Siły wyższe macały ręce w tej transakcji..."
    Co powiecie o serii "Papieskich Mercedes'ów" ?
    Zaczynamy porządnym akcentem..
    W140 S500 św. Jana Pawła II

    "To również jeden z największych papieskich aut..."

    "Siły wyższe macały ręce w tej transakcji..."
    5 maja 2014, 12:50 przez addi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy dom Biedrony – W zeszłą sobotę ostatecznie rozstałem się z Malczanem - oddałem go z bólem serca, ale przynajmniej wiem, że trafił w dobre ręce. 
Od jakiegoś czasu trwają przygotowania nad rajdową 106-ką od TVN Turbo
Zapraszam na emisje programu Fani Czterech Kółek - wersja europejska w okolicach września.
    W zeszłą sobotę ostatecznie rozstałem się z Malczanem - oddałem go z bólem serca, ale przynajmniej wiem, że trafił w dobre ręce.
    Od jakiegoś czasu trwają przygotowania nad rajdową 106-ką od TVN Turbo
    Zapraszam na emisje programu Fani Czterech Kółek - wersja europejska w okolicach września.
    30 kwietnia 2014, 16:46 przez ~PeugeotRally | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    Cud maszyna – DROGI WŁAŚCICIELU TEJ PIĘKNEJ AUDI TT, jeśli to czytasz proszę nie sprzedawaj tego, a jeśli na prawdę musisz oddaj tylko w takie ręce, które godnie o nią zadbają!
    DROGI WŁAŚCICIELU TEJ PIĘKNEJ AUDI TT, jeśli to czytasz proszę nie sprzedawaj tego, a jeśli na prawdę musisz oddaj tylko w takie ręce, które godnie o nią zadbają!
    20 kwietnia 2014, 9:43 przez Tery112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ręce opadają –
    19 kwietnia 2014, 17:01 przez Dariush (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Audi 90 B3 2.3 – A po Vectrze czas zabrać się za Audi. Gdy wpadła w moje ręce była jedną wielką porażką, ale już dostaje drugie życie.
    A po Vectrze czas zabrać się za Audi. Gdy wpadła w moje ręce była jedną wielką porażką, ale już dostaje drugie życie.
    26 marca 2014, 9:23 przez Marcin_Ski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    Audi Avant 100 z przed lat – jak znaleźć auto z przed laty znając tylko jego model i miasto w którym był zarejestrowany czy jest taka możliwość dowiedzieć się czego kolwieko a chcę wiedzieć coś o tym aucie bo miał je mój tata wiele lat temu wontopię że tak naprawdę te auto jeszcze istnieje ale chcę się dowiedzieć coś na ten temat być może kiedyś dostanie je w swoje ręce bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję chociaż wontpie że coś z tego się da zrobić
    Jak znaleźć auto z przed laty znając tylko jego model i miasto w którym był zarejestrowany czy jest taka możliwość dowiedzieć się czego kolwieko a chcę wiedzieć coś o tym aucie bo miał je mój tata wiele lat temu wontopię że tak naprawdę te auto jeszcze istnieje ale chcę się dowiedzieć coś na ten temat być może kiedyś dostanie je w swoje ręce bardzo proszę o pomoc i z góry dziękuję chociaż wontpie że coś z tego się da zrobić
    26 marca 2014, 14:34 przez ~TKnaspontana | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Projekt: Fiat 126p by Redoxiasty – Jak by to powiedzieć, dokładnie 24 lata temu zjechał z linii produkcyjnej, 3 lata później trafił w ręce mojego dziadka, i tak było do 2012 roku gdzie jeździł bez zająknięcia, palił na przysłowiowego strzała, woził mnie do szkoły, pomagał w budowie domu, taki mały a taki pomocy, przejechane ma 140k, ciekawostką jest to że wszystko było w 100% oryginalne, łącznie z żarówkami, bezpiecznikami, oponami, i każdymi małymi detalami prócz prawej żarówki oraz Pasa przedniego który został wymieniony z racji wypadku,
Dokładnie na początku marca Dostaje nowe życie, Auto zostało całkowicie rozebrane, będzie miało wymienione zardzewiałe elementy, i mam nadzieję że mój syn będzie miał choć trochę namiastki tego co było kiedyś AUTO ZOSTANIE W RODZINIE! będę na bieżąco pokazywał postępy prac Zapraszam na Facebooka gdzie wszystkie nowe posunięcia zwiazane z projektem
    Jak by to powiedzieć, dokładnie 24 lata temu zjechał z linii produkcyjnej, 3 lata później trafił w ręce mojego dziadka, i tak było do 2012 roku gdzie jeździł bez zająknięcia, palił na przysłowiowego strzała, woził mnie do szkoły, pomagał w budowie domu, taki mały a taki pomocy, przejechane ma 140k, ciekawostką jest to że wszystko było w 100% oryginalne, łącznie z żarówkami, bezpiecznikami, oponami, i każdymi małymi detalami prócz prawej żarówki oraz Pasa przedniego który został wymieniony z racji wypadku,
    Dokładnie na początku marca Dostaje nowe życie, Auto zostało całkowicie rozebrane, będzie miało wymienione zardzewiałe elementy, i mam nadzieję że mój syn będzie miał choć trochę namiastki tego co było kiedyś AUTO ZOSTANIE W RODZINIE! będę na bieżąco pokazywał postępy prac Zapraszam na Facebooka gdzie wszystkie nowe posunięcia zwiazane z projektem
    I sprzedana moja kruszynka - ostatnie dwa zdjecia – Myślę ze trafiła w dobre ręce i ze będzie szanowana jak u mnie...
    Myślę ze trafiła w dobre ręce i ze będzie szanowana jak u mnie...
    28 lutego 2014, 19:41 przez mateusz1102 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)