Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 100 takich materiałów
    Zaczynamy budować swoje rajdówki i zaczynamy od. No właśnie Od czego? Ja do pierwszej mojej rajdówki kupiłem zamszową kierownicę i rękawice. Kilka słów na temat jaką kierownicę, co to jest odsadzenie i jaka jest różnica między rękawicami za 200 zł a 900 zł. Jedziemy z odcinkiem.
    17 marca 2018, 10:54 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    ...czasami bywa i tak – Ujęcie z kamery, która była w środku rajdówki, ale opuściła ją razem z szybą i okazała obraz z zewnątrz.
    Ujęcie z kamery, która była w środku rajdówki, ale opuściła ją razem z szybą i okazała obraz z zewnątrz.
    Subaru Impreza GC – Tak właśnie wygląda podstawowa wersja gdy nikt nie próbuje na siłę robić z niej rajdówki.
    Tak właśnie wygląda podstawowa wersja gdy nikt nie próbuje na siłę robić z niej rajdówki.
    Kajetan Rutyna - drifter w stodziewięćdziesiątce! – Kajetan Rutyna, to młody, utalentowany kierowca driftowy, który z bratem i przyjaciółmi budowali przez kilka ostatnich lat wspaniałą rajdówkę na bazie Mercedesa W201, czyli 190-tki. Niestety, 4 czerwca 2016r. podczas zawodów w Płocku samochód doznał poważnych obrażeń - jak się później okazało Kajetan również - diagnoza złamany 7my krąg szyjny. Jakby tego było mało, po dzwonie wycofał się główny sponsor...
Kajetan wraca do zdrowia, ale niestety finansowo nie poradzi sobie z odbudową auta. Pomóżmy Kajetanowi w odbudowie rajdówki by mógł wrócić na tor jak najszybciej. 

Wszystkie potrzebne informacje na https://www.facebook.com/netkamdrift/
i na http://www.wykop.pl/wpis/18154017/hej-mirki-sprawa-jest-jest-sobie-zawodnik-co-nazyw/
    Kajetan Rutyna, to młody, utalentowany kierowca driftowy, który z bratem i przyjaciółmi budowali przez kilka ostatnich lat wspaniałą rajdówkę na bazie Mercedesa W201, czyli 190-tki. Niestety, 4 czerwca 2016r. podczas zawodów w Płocku samochód doznał poważnych obrażeń - jak się później okazało Kajetan również - diagnoza złamany 7my krąg szyjny. Jakby tego było mało, po dzwonie wycofał się główny sponsor...
    Kajetan wraca do zdrowia, ale niestety finansowo nie poradzi sobie z odbudową auta. Pomóżmy Kajetanowi w odbudowie rajdówki by mógł wrócić na tor jak najszybciej.

    Wszystkie potrzebne informacje na https://www.facebook.com/netkamdrift/
    i na http://www.wykop.pl/wpis/18154017/hej-mirki-sprawa-jest-jest-sobie-zawodnik-co-nazyw/
    14 czerwca 2016, 23:20 przez stasqe (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.facebook.com/netkamdrift/

    Zawodnicy rajdu Monte Carlo Historique –
    19 listopada 2015, 20:24 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Grupa B – Zdjęcie pokazuje to co się stało z dzisiejszą motoryzacją, marki, które kiedyś potrafiły zrobić to co widać na zdjęciu stały się zupełnie czymś innym, MG już praktycznie nie istnieje, to ,,chińskie coś", które nosi jego emblemat pozostawię bez komentarza, Peugeot robi teraz samochody bez żadnego wyrazu, nudne i nijakie, Ford podobnie, Audi produkuje samochody dla ludzi którzy nie mają co robić z pieniędzmi i kupują Volkswagena z innym znaczkiem za o wiele większą sumę i teraz coś czego najbardziej mi szkoda. Lancia. Jeszcze w latach 90 jeśli powiedziałeś komuś tą nazwę on odpowiadał ,,a, to te rajdówki?", dzisiaj spotka się jedynie z taką reakcją: ,,a, to te włoskie złomy, które tylko się psują?". Niestety, te lata w motoryzacji, jak era grupy B, już pewnie nigdy się nie powtórzą.
    Zdjęcie pokazuje to co się stało z dzisiejszą motoryzacją, marki, które kiedyś potrafiły zrobić to co widać na zdjęciu stały się zupełnie czymś innym, MG już praktycznie nie istnieje, to ,,chińskie coś", które nosi jego emblemat pozostawię bez komentarza, Peugeot robi teraz samochody bez żadnego wyrazu, nudne i nijakie, Ford podobnie, Audi produkuje samochody dla ludzi którzy nie mają co robić z pieniędzmi i kupują Volkswagena z innym znaczkiem za o wiele większą sumę i teraz coś czego najbardziej mi szkoda. Lancia. Jeszcze w latach 90 jeśli powiedziałeś komuś tą nazwę on odpowiadał ,,a, to te rajdówki?", dzisiaj spotka się jedynie z taką reakcją: ,,a, to te włoskie złomy, które tylko się psują?". Niestety, te lata w motoryzacji, jak era grupy B, już pewnie nigdy się nie powtórzą.
    Renault Alpine a110 – Moja definicja rajdówki na jednym zdjęciu.
    Moja definicja rajdówki na jednym zdjęciu.
    "Zapowiedź" pełnego filmu z I rundy Milano Rallysprint i przy okazji sprawdzenie ile takich strzałów wytrzymuje chińskie "Go Pro dla biedoty". Odpowiedź: 4 (i można powiedzieć, że wciąż działa).
    29 marca 2015, 22:09 przez Grzesieek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne.

    Subaru Impreza 1998 – Subaru Impreza WRX Type RA STI to topowa odmiana kultowej rajdówki. Oferowała najmocniejszy dostępny silnik, krótkie przełożenia skrzyni biegów, lekką karoserię z minimalną izolacją akustyczną i DCCD – aktywny dyferencjał, co już w cywilnej wersji dawało niemal wyczynowe wrażenia. Subaru Impreza 555 Limited – to limitowana seria, numerowana i wyprodukowana w ilości zaledwie 555 sztuk na przełomie 1998 i 99 roku.
    Subaru Impreza WRX Type RA STI to topowa odmiana kultowej rajdówki. Oferowała najmocniejszy dostępny silnik, krótkie przełożenia skrzyni biegów, lekką karoserię z minimalną izolacją akustyczną i DCCD – aktywny dyferencjał, co już w cywilnej wersji dawało niemal wyczynowe wrażenia. Subaru Impreza 555 Limited – to limitowana seria, numerowana i wyprodukowana w ilości zaledwie 555 sztuk na przełomie 1998 i 99 roku.