Finalna, najbardziej dopracowana wersja kultowej rajdówki w cywilnej odsłonie. Silnik 2.0 Turbo 16V 212KM na 5-biegowej manualnej skrzyni pozwalał osiągnąć 100km/h w czasie 5.7 s. Z wyposażenia auto posiada ABS, klimatyzację, fotele kubełkowe Recaro w alkantarze, kierownicę trójramienną Momo Corse.
Tej Rajdówki i Mistrzowskiej załogi z pewnością nie trzeba nikomu przedstawiać! Moim zdaniem, Rajdowe Mistrzostwa Świata dwie dekady temu miały o wiele więcej emocji i koloru w sobie niż obecnie. Życzę sobie i wszystkim kibicom WRC powrotu tego sportu do najlepszej formy!
Rysunek zajął mi około 24 godzin. Format A3
Trzeci odcinek serii. Grupa chłopaków ze Śląska tworzy krótkie, kilkuminutowe odcinki, w których prezentuje różne samochody; rajdówki, oldtimery i najnowsze modele. To nie są samochody odpicowane pod kamerę, to są Wasze samochody. Każdy może się zgłosić do następnego odcinka!
Serce mi się kraja, kiedy widzę, że umiera tak piękna i zasłużona marka, firma która zbudowała niezliczone wyścigówki i rajdówki, dała początek sukcesom ferrari w f1, wymyśliła samonośne nadwozie, przetrwała obydwie wojny światowe, teraz odchodzi źle rządzona przez fiata która na siłę sprzedawała kiepskie amerykańskie auta pod tą przepiękną marką.