Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 100 takich materiałów
    Kultowe rajdówki – Ford Fiesta R1
Ford Fiesta R2
Ford Fiesta R5
Ford Fiesta R5 BRC
Ford Fiesta S2000
Ford Fiesta RRC
Ford Fiesta RS WRC

Jeszcze dość świeży model ale mnogość wersji oraz popularność na każdym szczeblu rajdowych mistrzostw pozwoliła znaleźć sie w tym zestawieniu.
    Ford Fiesta R1
    Ford Fiesta R2
    Ford Fiesta R5
    Ford Fiesta R5 BRC
    Ford Fiesta S2000
    Ford Fiesta RRC
    Ford Fiesta RS WRC

    Jeszcze dość świeży model ale mnogość wersji oraz popularność na każdym szczeblu rajdowych mistrzostw pozwoliła znaleźć sie w tym zestawieniu.
    9 czerwca 2014, 13:12 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Kultowe rajdówki – Subaru Impreza

Druga generacja po pierwszym liftingu, mistrzowska maszyna Pettera Solberga.
    Subaru Impreza

    Druga generacja po pierwszym liftingu, mistrzowska maszyna Pettera Solberga.
    8 czerwca 2014, 21:51 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Nissan Sunny GTi-R

W Mistrzostwach Świata bez sukcesów ale za to bardzo ważny gracz w seriach krajowych oraz w grupie N.
Problemem był niedobór mocy na rozgrzanym silniku - intercooler znajduje sie nad głowicą i zupełnie nie spełniał swojej roli - spadek mocy mógł sięgać nawet 30-40KM co oznaczało że kierowcy w grupie A jechali tak jakby seryjnym samochodem.
    Nissan Sunny GTi-R

    W Mistrzostwach Świata bez sukcesów ale za to bardzo ważny gracz w seriach krajowych oraz w grupie N.
    Problemem był niedobór mocy na rozgrzanym silniku - intercooler znajduje sie nad głowicą i zupełnie nie spełniał swojej roli - spadek mocy mógł sięgać nawet 30-40KM co oznaczało że kierowcy w grupie A jechali tak jakby seryjnym samochodem.
    8 czerwca 2014, 14:25 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Subaru Impreza

Pierwsza generacja maszyny która wygrywała zarówno w Grupie A jak i N i do tej pory można ją spotkać w różnych krajowych choć głównie amatorskich seriach rajdowych.

Nie podaję w opisie jakie wersje są na zdjeciach bo zbyt wiele ich było i łatwo byłoby mi o pomyłkę, najciekawsze cywilne to: Type RA, 22B STI, P1 Prodrive, GT, na ich bazie powstało mnóstwo wyczynowych pocisków.
    Subaru Impreza

    Pierwsza generacja maszyny która wygrywała zarówno w Grupie A jak i N i do tej pory można ją spotkać w różnych krajowych choć głównie amatorskich seriach rajdowych.

    Nie podaję w opisie jakie wersje są na zdjeciach bo zbyt wiele ich było i łatwo byłoby mi o pomyłkę, najciekawsze cywilne to: Type RA, 22B STI, P1 Prodrive, GT, na ich bazie powstało mnóstwo wyczynowych pocisków.
    7 czerwca 2014, 0:25 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kultowe rajdówki – Subaru Impreza

Druga generacja najsłynniejszego modelu marki.
    Subaru Impreza

    Druga generacja najsłynniejszego modelu marki.
    7 czerwca 2014, 2:08 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Subaru Legacy 

Cóż to za zbiór rajdówek bez Subaru, na Imprezy też przyjdzie czas.
    Subaru Legacy

    Cóż to za zbiór rajdówek bez Subaru, na Imprezy też przyjdzie czas.
    6 czerwca 2014, 0:58 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Mazda 323/Familia GTR

Dla wielu skojarzenie Mazdy z rajdami może byc trudne bo w Mistrzostwach Świata nie udało sie za wiele zwojować, 323 rywalizowała przede wszystkim w krajowych seriach oraz co ważne w grupie N, w obydwu przypadkach z sukcesami.
    Mazda 323/Familia GTR

    Dla wielu skojarzenie Mazdy z rajdami może byc trudne bo w Mistrzostwach Świata nie udało sie za wiele zwojować, 323 rywalizowała przede wszystkim w krajowych seriach oraz co ważne w grupie N, w obydwu przypadkach z sukcesami.
    6 czerwca 2014, 22:16 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Peugeot 206 WRC.
    Peugeot 206 WRC.
    5 czerwca 2014, 2:17 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Kultowe rajdówki – Peugeot 307 WRC

Samochód, który wniósł dużo świeżości do WRC, jedyny w tej klasie pojazd bazujący na coupe-cabrio, z tym że jest to coupe ze stałym dachem. Nowością była również dwusprzęgłowa skrzynia biegów, której przedłużające sie opracowywanie oraz awaryjność pogrzebały szanse na wysokie miejsca w generalce sezonu mimo, że samochód był bardzo szybki - 307 WRC w sezonie 2005 wygrał więcej odcinków specjalnych niż Xsara WRC jednak zbyt częste awaria nie pozwalały punktować.
    Peugeot 307 WRC

    Samochód, który wniósł dużo świeżości do WRC, jedyny w tej klasie pojazd bazujący na coupe-cabrio, z tym że jest to coupe ze stałym dachem. Nowością była również dwusprzęgłowa skrzynia biegów, której przedłużające sie opracowywanie oraz awaryjność pogrzebały szanse na wysokie miejsca w generalce sezonu mimo, że samochód był bardzo szybki - 307 WRC w sezonie 2005 wygrał więcej odcinków specjalnych niż Xsara WRC jednak zbyt częste awaria nie pozwalały punktować.
    5 czerwca 2014, 1:59 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kultowe rajdówki – Ford Escort RS Cosworth
Ford Escort WRC

Na pierwszym zdjęciu A-grupowy RS Cosworth, na dwóch kolejnych nowszy WRC.
    Ford Escort RS Cosworth
    Ford Escort WRC

    Na pierwszym zdjęciu A-grupowy RS Cosworth, na dwóch kolejnych nowszy WRC.
    4 czerwca 2014, 14:20 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj