Szukaj
Znalazłem 100 takich materiałów
W Mistrzostwach Świata bez sukcesów ale za to bardzo ważny gracz w seriach krajowych oraz w grupie N.
Problemem był niedobór mocy na rozgrzanym silniku - intercooler znajduje sie nad głowicą i zupełnie nie spełniał swojej roli - spadek mocy mógł sięgać nawet 30-40KM co oznaczało że kierowcy w grupie A jechali tak jakby seryjnym samochodem.
Pierwsza generacja maszyny która wygrywała zarówno w Grupie A jak i N i do tej pory można ją spotkać w różnych krajowych choć głównie amatorskich seriach rajdowych.
Nie podaję w opisie jakie wersje są na zdjeciach bo zbyt wiele ich było i łatwo byłoby mi o pomyłkę, najciekawsze cywilne to: Type RA, 22B STI, P1 Prodrive, GT, na ich bazie powstało mnóstwo wyczynowych pocisków.
Samochód, który wniósł dużo świeżości do WRC, jedyny w tej klasie pojazd bazujący na coupe-cabrio, z tym że jest to coupe ze stałym dachem. Nowością była również dwusprzęgłowa skrzynia biegów, której przedłużające sie opracowywanie oraz awaryjność pogrzebały szanse na wysokie miejsca w generalce sezonu mimo, że samochód był bardzo szybki - 307 WRC w sezonie 2005 wygrał więcej odcinków specjalnych niż Xsara WRC jednak zbyt częste awaria nie pozwalały punktować.