Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 76 takich materiałów
    Profesjonalny Drift Car do profesjonalnych zawodów. Poznaj proces budowy Nissana S13 z kultowym silnikiem 2JZ do driftu o mocy... No właśnie. Wszystkiego dowiesz się w materiale.
    3 lutego 2023, 8:11 przez LukasES (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    YouTube

    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    5 sierpnia 2022, 16:06 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    Bugatti Chiron Super Sport 300+ – Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Hipersamochód produkowany przez francuską markę Bugatti w latach 2016–2022. Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans. Po raz pierwszy nazwę tę zastosowano w 1999 roku dla prototypu 18/3 Chiron. We wrześniu 2019 roku Bugatti zaprezentowało kolejną specjalną odmianę Chirona, która powstała bezpośrednio w celu ustanowienia nowego rekordu prędkości dla seryjnego samochodu drogowego. Chiron Super Sport 300+ pod kątem wizualnym został pozbawiony tylnego skrzydła, zyskał charakterystyczne szaro-pomarańczowe malowanie nadwozia, większe wloty powietrza, a także dłuższy o 25 centymetrów tył o bardziej smukłym kształcie. Dzięki modyfikacjom technicznym i aerodynamicznym, a także obniżeniu masy całkowitej samochodu, Bugatti nie musiało wprowadzać głębszych modyfikacji w 8-litrowym W16 o mocy 1600 KM. 2 sierpnia 2019 roku Chiron Super Sport 300+ rozpędził się do prędkości 490,484 km/h, przebijając w ten sposób prędkość 300 mil na godzinę. Dzięki osiągnięciu tej oficjalnie potwierdzonej i udokumentowanej prędkości, samochód otrzymał tytuł najszybszego samochodu świata.
    Mercedes-AMG E63 S – Klasa E to samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką Mercedes-Benz od 1993 roku. Piąta i najnowsza generacja modelu zadebiutowała po raz pierwszy w styczniu 2016 roku na Detroit Auto Show. Wersja sedan otrzymała kod fabryczny W213, odmiana kombi S213, a podwyższona All Terrain V213. Stylistycznie nawiązuje on w dużym stopniu do droższego modelu W222. Rozpoczęcie sprzedaży miało miejsce wiosną 2016 roku. Według Mercedesa cały proces opracowania auta zajął ponad 48 miesięcy. W tym czasie zostało wyprodukowane 1200 prototypów które przejechały ponad 12 milionów kilometrów w najcięższych warunkach pogodowych, poczynając od temperatur poniżej zera i w śniegu, aż po najgorętsze pustynie świata. Prototypy samochodu przeszły przez ponad 10 tysięcy testów autonomicznego hamowania oraz 5 tysięcy zmian pasa ruchu bez udziału kierowcy. Nad nową E klasą pracowało zaś ponad 1200 inżynierów z całego świata. Na szczycie oferty znajduje się wersja E63 AMG S z ośmiocylindrowym Twin-turbo o mocy 612 KM i momentem obrotowym 850 Nm. W tej wersji samochód osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 s.
    Klasa E to samochód osobowy klasy wyższej produkowany przez niemiecką Mercedes-Benz od 1993 roku. Piąta i najnowsza generacja modelu zadebiutowała po raz pierwszy w styczniu 2016 roku na Detroit Auto Show. Wersja sedan otrzymała kod fabryczny W213, odmiana kombi S213, a podwyższona All Terrain V213. Stylistycznie nawiązuje on w dużym stopniu do droższego modelu W222. Rozpoczęcie sprzedaży miało miejsce wiosną 2016 roku. Według Mercedesa cały proces opracowania auta zajął ponad 48 miesięcy. W tym czasie zostało wyprodukowane 1200 prototypów które przejechały ponad 12 milionów kilometrów w najcięższych warunkach pogodowych, poczynając od temperatur poniżej zera i w śniegu, aż po najgorętsze pustynie świata. Prototypy samochodu przeszły przez ponad 10 tysięcy testów autonomicznego hamowania oraz 5 tysięcy zmian pasa ruchu bez udziału kierowcy. Nad nową E klasą pracowało zaś ponad 1200 inżynierów z całego świata. Na szczycie oferty znajduje się wersja E63 AMG S z ośmiocylindrowym Twin-turbo o mocy 612 KM i momentem obrotowym 850 Nm. W tej wersji samochód osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h i przyspiesza 0-100 km/h w 3,4 s.
    Bugatti Chiron – Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 roku tuż przed prezentacją przed publiczością na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona – utytułowanego monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans.

Silnik W16 o pojemności 8 litrów i mocy 1479 KM rozpędza samochód do 100 km/h w czasie 2,5 sekundy, z kolei 200 km/h osiąga po 6,5 sekundach przy mocy przenoszonej na 4 koła. Chrion w podstawowym wariancie jest w stanie rozpędzić się maksymalnie do elektronicznie ograniczonych 420 km/h, posiadając przy tym techniczne możliwości do osiągnięcia 463 km/h - ogranicza to jednak m.in. fabryczne ogumienie.
    Drugi produkcyjny model w historii reaktywowanego w 1998 roku przez Volkswagena Bugatti został oficjalnie zaprezentowany 1 marca 2016 roku tuż przed prezentacją przed publiczością na Geneva Motor Show. Proces rozwojowy obejmował skonstruowanie 30 prototypów, które przejechały łącznie 500 tysięcy kilometrów i zużyły 200 kompletów ogumienia. Bugatti Chiron zastępił produkowanego dotąd przez dekadę Veyrona, zyskując w stosunku do niego dłuższe, wyższe i szersze nadwozie, a także większą o 133 kilogramów masę. Samochód otrzymał nazwę na cześć Louisa Chirona – utytułowanego monakijskiego kierowcy Bugatti podczas 24-godzinnego wyścigu w Le Mans.

    Silnik W16 o pojemności 8 litrów i mocy 1479 KM rozpędza samochód do 100 km/h w czasie 2,5 sekundy, z kolei 200 km/h osiąga po 6,5 sekundach przy mocy przenoszonej na 4 koła. Chrion w podstawowym wariancie jest w stanie rozpędzić się maksymalnie do elektronicznie ograniczonych 420 km/h, posiadając przy tym techniczne możliwości do osiągnięcia 463 km/h - ogranicza to jednak m.in. fabryczne ogumienie.
    2 kwietnia 2022, 2:25 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cadillac ATS-V Coupe – Po trzyletniej przerwie poprzedzoną wycofaniem z produkcji modelu BLS w 2009 roku, Cadillac powrócił do oferowania średniej klasy pojazdu na początku 2012 roku wraz z prezentacją modelu ATS. Pojazd został zbudowany na nowej płycie podłogowej koncernu General Motors o nazwieGM Alpha, a jego proces konstrukcyjny odbywał się w General Motors Technical Center w amerykańskim mieście Warren. W 2013 roku samochód zdobył na lokalnym rynku tytuł "North American Car of the Year 2013". Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2014 roku zaprezentowano wersję coupe pojazdu, który zastąpił model CTS coupe. Auto wprowadzone zostanie także na rynek europejski w październiku 2014 roku. ATS-V posiada 3,6-litrowy silnik V6 Twin-Turbo o mocy 470 KM, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 304 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 3,9 sekundy.
    Po trzyletniej przerwie poprzedzoną wycofaniem z produkcji modelu BLS w 2009 roku, Cadillac powrócił do oferowania średniej klasy pojazdu na początku 2012 roku wraz z prezentacją modelu ATS. Pojazd został zbudowany na nowej płycie podłogowej koncernu General Motors o nazwieGM Alpha, a jego proces konstrukcyjny odbywał się w General Motors Technical Center w amerykańskim mieście Warren. W 2013 roku samochód zdobył na lokalnym rynku tytuł "North American Car of the Year 2013". Podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2014 roku zaprezentowano wersję coupe pojazdu, który zastąpił model CTS coupe. Auto wprowadzone zostanie także na rynek europejski w październiku 2014 roku. ATS-V posiada 3,6-litrowy silnik V6 Twin-Turbo o mocy 470 KM, który pozwala na osiągnięcie prędkości maksymalnej 304 km/h i przyspieszenia do 100 km/h w 3,9 sekundy.
    Jakie cechy powinien spełniać program do zarządzania flotą w firmie? Zobaczmy! – Nadzorowanie floty pojazdów to zadanie wymagające sporego nakładu pracy. Aby opieka nad zespołem przebiegała sprawniej i efektywniej, wiele spółek decyduje się zainwestować w system zarządzania flotą samochodową dla firm. Zobacz, jakie możliwości oferują najlepsze programy dostępne na rynku!
Ekonomiczne zaplanowanie trasy dzięki specjalnej mapie
Sporym ułatwieniem pracy planistów i kierowców będzie manager tras zawarty w programie do zarządzania flotą. Możliwość poprowadzenia dostawy przez drogi bez ograniczeń tonażowych, korków oraz zbędnych opłat pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.
Skonfigurowanie najszybszej i najkrótszej trasy zniweluje ilość pustych kilometrów, co przełoży się na większy zysk dla firmy. Zarządzanie flotą transportową poruszającą się poza granicami Polski jest dużo łatwiejsze dzięki opcji przeliczania kosztów trasy w różnych państwach.
Całkowita kontrola paliwa z raportami
Zorganizowanie obiegu paliwa w firmie nie wymaga już czasochłonnej weryfikacji dokumentów dostarczanych przez kierowców i wprowadzania danych do tabeli. Automatycznie importować informacjez kart paliwowych wprost do aplikacji pozwala rozwiązanie zawarte w oprogramowaniu do zarządzania flotą od Navifleet.
Generowane w niej wykresy i raporty pomogą sprawdzić zużycie paliwa między tankowaniami, wartość faktury, a nawet aktualny poziom paliwa w zbiorniku konkretnego pojazdu. Prowadzone w ten sposób statystyki znacznie usprawnią zarządzanie flotą transportową.
Integracja z systemem SENT
Firmy zajmujące się transportem towarów akcyzowych mają ustawowy obowiązek rejestracji przewozu wrażliwego asortymentu na platformie skarbowo-celnej. SENT wymaga bieżącego przesyłania danych lokalizacyjnych. Zadanie to w głównej mierze wykonywane jest przez kierowców używających aplikacji na swoim smartfonie.
Za nieprzesłanie informacji do systemu na przykład z powodu słabego zasięgu lub braku dostępu do internetu grozi wysoka kara pieniężna. Z pomocą przychodzi funkcja połączenia programu do zarządzania flotą z usługą SENT.
Dane lokalizacyjne są w sposób ciągły i automatyczny przesyłane na serwery i nie wymaga to stałej ingerencji kierowcy lub innych osób z zespołu. Zarządzanie flotą samochodową firmy będzie więc o wiele prostsze, a na dodatek zminimalizuje ryzyko niedopełnienia formalności, jakie narzuca prawodawstwo.
Zdalny dostęp do danych z tachografu
Kontrola harmonogramu zleceń oraz czasu pracy kierowców to kolejne zadanie, które może przysporzyć kłopotów. Posiadając dostęp do informacji z tachografu, można z dowolnego miejsca na świecie na bieżąco kontrolować czas jazdy kierowców.
Importowanie i odczytywanie plików pozwoli skontrolować dane z tachografów i uniknąć kar za ewentualne naruszenia. Możliwość przesłania informacji z programu, do zarządzania flotą do aplikacji ewidencjonującej czas pracy ułatwi proces i skróci czas rozliczania kierowców.
Wszechstronna aplikacja i przyjazny interfejs
Zaimplementowanie wszystkich wymienionych wcześniej funkcji w jednej aplikacji sprawia, że jest to idealne narzędzie do zarządzania flotą samochodową. Zdecydowanie ogranicza to czas pracy wymagany do kontroli wszystkich dokumentów, planowania pracy zespołu czy monitorowania wydatków. Intuicyjnie zaprojektowany wygląd oprogramowania usprawni poruszanie się po menu, a odczyt informacji nie będzie kłopotliwy.
Podsumowanie
Wyspecjalizowany program do zarządzania flotą samochodową firmy pomoże sprawnie kontrolować zarówno mniejszy, jak i większy tabor. Przyspieszenie procesów logistycznych i wyeliminowanie strat pieniężnych pozwoli odnosić firmie kolejne sukcesy.

    Nadzorowanie floty pojazdów to zadanie wymagające sporego nakładu pracy. Aby opieka nad zespołem przebiegała sprawniej i efektywniej, wiele spółek decyduje się zainwestować w system zarządzania flotą samochodową dla firm. Zobacz, jakie możliwości oferują najlepsze programy dostępne na rynku!

    Ekonomiczne zaplanowanie trasy dzięki specjalnej mapie

    Sporym ułatwieniem pracy planistów i kierowców będzie manager tras zawarty w programie do zarządzania flotą. Możliwość poprowadzenia dostawy przez drogi bez ograniczeń tonażowych, korków oraz zbędnych opłat pozwoli zaoszczędzić czas i pieniądze.

    Skonfigurowanie najszybszej i najkrótszej trasy zniweluje ilość pustych kilometrów, co przełoży się na większy zysk dla firmy. Zarządzanie flotą transportową poruszającą się poza granicami Polski jest dużo łatwiejsze dzięki opcji przeliczania kosztów trasy w różnych państwach.

    Całkowita kontrola paliwa z raportami

    Zorganizowanie obiegu paliwa w firmie nie wymaga już czasochłonnej weryfikacji dokumentów dostarczanych przez kierowców i wprowadzania danych do tabeli. Automatycznie importować informacjez kart paliwowych wprost do aplikacji pozwala rozwiązanie zawarte w oprogramowaniu do zarządzania flotą od Navifleet.

    Generowane w niej wykresy i raporty pomogą sprawdzić zużycie paliwa między tankowaniami, wartość faktury, a nawet aktualny poziom paliwa w zbiorniku konkretnego pojazdu. Prowadzone w ten sposób statystyki znacznie usprawnią zarządzanie flotą transportową.

    Integracja z systemem SENT

    Firmy zajmujące się transportem towarów akcyzowych mają ustawowy obowiązek rejestracji przewozu wrażliwego asortymentu na platformie skarbowo-celnej. SENT wymaga bieżącego przesyłania danych lokalizacyjnych. Zadanie to w głównej mierze wykonywane jest przez kierowców używających aplikacji na swoim smartfonie.

    Za nieprzesłanie informacji do systemu na przykład z powodu słabego zasięgu lub braku dostępu do internetu grozi wysoka kara pieniężna. Z pomocą przychodzi funkcja połączenia programu do zarządzania flotą z usługą SENT.

    Dane lokalizacyjne są w sposób ciągły i automatyczny przesyłane na serwery i nie wymaga to stałej ingerencji kierowcy lub innych osób z zespołu. Zarządzanie flotą samochodową firmy będzie więc o wiele prostsze, a na dodatek zminimalizuje ryzyko niedopełnienia formalności, jakie narzuca prawodawstwo.

    Zdalny dostęp do danych z tachografu

    Kontrola harmonogramu zleceń oraz czasu pracy kierowców to kolejne zadanie, które może przysporzyć kłopotów. Posiadając dostęp do informacji z tachografu, można z dowolnego miejsca na świecie na bieżąco kontrolować czas jazdy kierowców.

    Importowanie i odczytywanie plików pozwoli skontrolować dane z tachografów i uniknąć kar za ewentualne naruszenia. Możliwość przesłania informacji z programu, do zarządzania flotą do aplikacji ewidencjonującej czas pracy ułatwi proces i skróci czas rozliczania kierowców.

    Wszechstronna aplikacja i przyjazny interfejs

    Zaimplementowanie wszystkich wymienionych wcześniej funkcji w jednej aplikacji sprawia, że jest to idealne narzędzie do zarządzania flotą samochodową. Zdecydowanie ogranicza to czas pracy wymagany do kontroli wszystkich dokumentów, planowania pracy zespołu czy monitorowania wydatków. Intuicyjnie zaprojektowany wygląd oprogramowania usprawni poruszanie się po menu, a odczyt informacji nie będzie kłopotliwy.

    Podsumowanie

    Wyspecjalizowany program do zarządzania flotą samochodową firmy pomoże sprawnie kontrolować zarówno mniejszy, jak i większy tabor. Przyspieszenie procesów logistycznych i wyeliminowanie strat pieniężnych pozwoli odnosić firmie kolejne sukcesy.

    30 marca 2022, 3:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych