Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 76 takich materiałów
    BMW E24 – Zajrzyj na https://www.facebook.com/stancedbmwe24/ bo tam jest cały proces odbudowy auta.
    Zajrzyj na https://www.facebook.com/stancedbmwe24/ bo tam jest cały proces odbudowy auta.
    30 grudnia 2016, 11:56 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Prezentujemy wam szczegółowy film pokazujący proces ustawiania początku kąta wtrysku.

    Jak zawsze na tapetę bierzemy głównie silniki 1.9 TDI , czyli wszystkie te, które znajdziemy w samochodach takich jak m.in VW Golf, Skoda Octavia czy Seat Leon.
    4 listopada 2016, 10:19 przez blessu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    W tym filmie Drogi Milusiński chciałbym zdradzić tajniki
    profesjonalnego Autodetailingowego/usuwania rys i innych płytkich degradacji powierzchni szklanych auta min. Szyb i kloszy przeprowadzając proces polerowania.
    Cały proces trwał około 16 godzin.
    20 lipca 2016, 12:30 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    M5 E34 – Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    7 marca 2016, 20:29 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Różnica – Zdjęcie u góry 30 czerwca 2011
Zdjęcie u dołu 03 październik 2014
Trzy lata zleciały i oto efekt. W programach na Discovery robią auta w miesiąc - dwa. Ale jest to "meksykańska" robota. Kto w temacie ten wie o co chodzi. Tutaj kompleksowo odbudowaliśmy nadwozie zarówno z nowych elementów jak i z elementów oryginalnych, które udało się uratować. Położyliśmy nowy lakier. Pasy są malowane. Silnik po kapitalnym remoncie. Podobnie skrzynia biegów i tylni most. Z przodu założone są hamulce tarczowe (oryginalnie były bębny). Nowy układ hamulcowy, wydechowy. Kolektory ceramiczne. Zawieszenie kompleksowo wymienione. Kapitalny remont tapicerki.Tak naprawdę to kropla w morzu. Bo przez te trzy lata zrobiliśmy dużo więcej. Proces renowacji pojazdów zabytkowych jest długi i żmudny. Dla mnie była to wielka przygoda.
    Zdjęcie u góry 30 czerwca 2011
    Zdjęcie u dołu 03 październik 2014
    Trzy lata zleciały i oto efekt. W programach na Discovery robią auta w miesiąc - dwa. Ale jest to "meksykańska" robota. Kto w temacie ten wie o co chodzi. Tutaj kompleksowo odbudowaliśmy nadwozie zarówno z nowych elementów jak i z elementów oryginalnych, które udało się uratować. Położyliśmy nowy lakier. Pasy są malowane. Silnik po kapitalnym remoncie. Podobnie skrzynia biegów i tylni most. Z przodu założone są hamulce tarczowe (oryginalnie były bębny). Nowy układ hamulcowy, wydechowy. Kolektory ceramiczne. Zawieszenie kompleksowo wymienione. Kapitalny remont tapicerki.Tak naprawdę to kropla w morzu. Bo przez te trzy lata zrobiliśmy dużo więcej. Proces renowacji pojazdów zabytkowych jest długi i żmudny. Dla mnie była to wielka przygoda.
    7 lutego 2015, 16:48 przez grzebyk1125 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Prywatna galeria