Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 42 takie materiały
    11 maja 2019, 22:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 1344 Prototyp – Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
    Prototyp stara 1344. Pojazd zakupiłem z Wojskowego Instytutu Techniki Pancernej i Samochodowej. Był tam testowany w latach 90. Mimo wzorowo "zdanych"testów nigdy nie wszedł do produkcji seryjnej ze względu na przejęcie fabryki FSC przez koncern MAN. Stał zamknięty w garażu instytutu 20 lat. Został zbudowany na zupełnie nowej ramie nośnej, posiada prototypowe mosty napędowe z pełnymi blokadami, dwustopniowy reduktor który sterowany jest elektropneumatycznie. Napędy można włączać i wyłączać podczas jazdy z dowolną prędkością. Pojazd posiada również zmodernizowany turbodoładowany silnik R6-T359 MDK. Może pokonywać brody wodne o głębokości 180 cm bez przygotowania. Ogumienie 14.00 R 20 Continental Condor.
    4 marca 2018, 3:46 przez Maciek85 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Żuk –
    21 lutego 2017, 22:02 przez Slawek13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Takim przepisom mówimy stanowcze nie! – Od 1 stycznia 2017 roku drożeją stawki OC. Paliwo objęte jest wysokimi podatkami i cały czas drożeje. Czy to koniec niespodzianek? A skądże! Oto rządzący stworzyli projekt nowej akcyzy. To już jest skandal i jawne rabowanie naszych (obywateli) kieszeni! Ponad 18 000 zł akcyzy za klasyka z dużym silnikiem. Nie godzimy się na to! We wtorek 15 listopada komisja senacka będzie obradowała nad tym projektem! Może zrobimy małą zbiórkę niezadowolonych Polaków pod senatem? Dość już wyzysku kierowców! UDOSTĘPNIAJ ten materiał. Zbierzmy się razem i pokażmy ilu nas niezadowolonych jest. ŻĄDAMY NORMALNYCH AKCYZ I NORMALNYCH ZAROBKÓW! To nie może tak działać, że zarabiamy mało, a akcyzę płacimy ogromną. Mam powiedzmy 30 000 na samochód. Idę do ASO i mam wybór prawie żaden. A potrzebuję dużego rodzinnego kombi. Sprawa beznadziejna. Na rynku wtórnym mogę kupić odpowiadające mi auto z silnikiem V6 ponad 3 litry z rocznika 2003. Teraz mogę kupić, ale po wprowadzeniu akcyzy już nie kupię. Bo auto podrożeje o około 6 000 zł (uwzględniając różnicę akcyz obecnej i przyszłej). Czyli nie kupię nic co mnie interesuje, bo zabijecie rynek wtórny! Wszystkie samochody używane podrożeją. A jak ludzie przestaną je kupować, to zaczną być sprowadzane jeszcze gorsze trupy, by wyjść na swoje po ich sprzedaży. I to w momencie, kiedy rynek aut używanych powoli normalniał. A chyba nie tego chcemy? Jakby nas było stać na nowe samochody, to byśmy je kupowali. Proste! Dlaczego Polak kupuje auto za 5 000 zł? Bo na takie go stać. Z przyjemności go nie kupuje. Czyich interesów bronicie? Polskiej motoryzacji? Jakiej? Nie ma już żadnej. Była, toście ją zabili. O FSO, FSM, FSC Lublin, FSR, FSC Star, ZSD mogę opowiadać dzieciom, że były takie fabryki i w Polsce produkowały samochody. Niektóre licencyjne, inne prawdziwie polskie. Jelcz i Autosan jeszcze jakoś zipią, FSR to teraz VW, a pozostałości po FSC Lublin przejęło DZT (obecnie Honker) i jako jedyni robią polskie samochody, choć nie tylko. FSM to FIAT, FSC Star teraz jest pod skrzydłami MAN, FSO produkuje... klocki LEGO (serio), a ZSD znikły z mapy. Teraz wszystko osobowe, co w Polsce produkowane trafia do kieszeni właścicieli, którzy nie są firmami polskimi. Bronicie interesów dealerów? Kto kupi nowe auto, jak go na nie nie stać? A ponieważ nie będzie importu aut używanych spadną obroty dealerów, którzy przecież handlują częściami. Bronicie interesów obywateli? Nie - pozbawiacie samotną matkę z dzieckiem środka lokomocji. Jej nie stać na nowe auto, więc będzie autobusem odwozić dzieciaka do szkoły i spóźniać się do pracy, aż wyleci z roboty... Chcecie zabić gospodarkę? To jest najlepszy krok ku temu. Nawet nie wiecie ile osób straci pracę przez tę chorą decyzję! Ta decyzja zabije prywatną przedsiębiorczość! Udostępniajcie ten materiał, niech poleci w świat! Foto użyczyłem od Moto doradca za wiedzą i zgodą autora.
    Od 1 stycznia 2017 roku drożeją stawki OC. Paliwo objęte jest wysokimi podatkami i cały czas drożeje. Czy to koniec niespodzianek? A skądże! Oto rządzący stworzyli projekt nowej akcyzy. To już jest skandal i jawne rabowanie naszych (obywateli) kieszeni! Ponad 18 000 zł akcyzy za klasyka z dużym silnikiem. Nie godzimy się na to! We wtorek 15 listopada komisja senacka będzie obradowała nad tym projektem! Może zrobimy małą zbiórkę niezadowolonych Polaków pod senatem? Dość już wyzysku kierowców! UDOSTĘPNIAJ ten materiał. Zbierzmy się razem i pokażmy ilu nas niezadowolonych jest. ŻĄDAMY NORMALNYCH AKCYZ I NORMALNYCH ZAROBKÓW! To nie może tak działać, że zarabiamy mało, a akcyzę płacimy ogromną. Mam powiedzmy 30 000 na samochód. Idę do ASO i mam wybór prawie żaden. A potrzebuję dużego rodzinnego kombi. Sprawa beznadziejna. Na rynku wtórnym mogę kupić odpowiadające mi auto z silnikiem V6 ponad 3 litry z rocznika 2003. Teraz mogę kupić, ale po wprowadzeniu akcyzy już nie kupię. Bo auto podrożeje o około 6 000 zł (uwzględniając różnicę akcyz obecnej i przyszłej). Czyli nie kupię nic co mnie interesuje, bo zabijecie rynek wtórny! Wszystkie samochody używane podrożeją. A jak ludzie przestaną je kupować, to zaczną być sprowadzane jeszcze gorsze trupy, by wyjść na swoje po ich sprzedaży. I to w momencie, kiedy rynek aut używanych powoli normalniał. A chyba nie tego chcemy? Jakby nas było stać na nowe samochody, to byśmy je kupowali. Proste! Dlaczego Polak kupuje auto za 5 000 zł? Bo na takie go stać. Z przyjemności go nie kupuje. Czyich interesów bronicie? Polskiej motoryzacji? Jakiej? Nie ma już żadnej. Była, toście ją zabili. O FSO, FSM, FSC Lublin, FSR, FSC Star, ZSD mogę opowiadać dzieciom, że były takie fabryki i w Polsce produkowały samochody. Niektóre licencyjne, inne prawdziwie polskie. Jelcz i Autosan jeszcze jakoś zipią, FSR to teraz VW, a pozostałości po FSC Lublin przejęło DZT (obecnie Honker) i jako jedyni robią polskie samochody, choć nie tylko. FSM to FIAT, FSC Star teraz jest pod skrzydłami MAN, FSO produkuje... klocki LEGO (serio), a ZSD znikły z mapy. Teraz wszystko osobowe, co w Polsce produkowane trafia do kieszeni właścicieli, którzy nie są firmami polskimi. Bronicie interesów dealerów? Kto kupi nowe auto, jak go na nie nie stać? A ponieważ nie będzie importu aut używanych spadną obroty dealerów, którzy przecież handlują częściami. Bronicie interesów obywateli? Nie - pozbawiacie samotną matkę z dzieckiem środka lokomocji. Jej nie stać na nowe auto, więc będzie autobusem odwozić dzieciaka do szkoły i spóźniać się do pracy, aż wyleci z roboty... Chcecie zabić gospodarkę? To jest najlepszy krok ku temu. Nawet nie wiecie ile osób straci pracę przez tę chorą decyzję! Ta decyzja zabije prywatną przedsiębiorczość! Udostępniajcie ten materiał, niech poleci w świat! Foto użyczyłem od Moto doradca za wiedzą i zgodą autora.
    14 listopada 2016, 1:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)