Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 76 takich materiałów
    3.2 V6 VTEC 280KM

    Dane:
    - V6 3,2 l (3179 cm³), 4 zawory na cylinder
    - Układ zasilania: wtrysk Honda PGM-Fi
    - Moc maksymalna: 280 KM (206 kW) przy 7300 obr./min
    - Maksymalny moment obrotowy: 298 N•m przy 5300 obr./min
    - Prędkość maksymalna: 270 km/h
    - Przyspieszenie od 0 do 100 km/h: 5,7 sek

    Ciekawostki:
    - Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    - Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
    - Pojazd w swojej kolekcji posiada/posiadał m.in. Tom Cruise, Harrison Ford, Bill Gates, Michael Jordon, Gordon Murray, Robert Redford, Ayrton Senna (2 sztuki), John DeLorean, Steve Wozniak i Alex Zanardi
    - Auto było wzorem dla konstruktorów McLarena F1
    19 listopada 2014, 0:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jako osoba która parzy na najwyższą jakość wykonania każdego detalu, uwielbiam patrzeć na tworzenie swego rodzaju dzieł sztuki jakim jest piękne wnętrze samochodu.
    Uwielbiam patrzeć też na sam proces wykonywania przez osobę która ma lata doświadczenia i to jak sprawnie potrafi nadać zwykłemu wnętrzu niezwykły charakter.
    19 listopada 2014, 5:34 przez Tymon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda NSX - lata 80 – Proces tworzenia Hondy NSX zaczął się w drugiej połowie lat 80, inżynierowie postanowili wykorzystać aluminiowe nadwozie, Honda NSX była pierwszym samochodem który posiadał takie nadwozie, dzięki czemu masa pierwszej wersji Type R wynosiła jedynie 1230 kg.
    Proces tworzenia Hondy NSX zaczął się w drugiej połowie lat 80, inżynierowie postanowili wykorzystać aluminiowe nadwozie, Honda NSX była pierwszym samochodem który posiadał takie nadwozie, dzięki czemu masa pierwszej wersji Type R wynosiła jedynie 1230 kg.
    Ciekawostką jest fakt, że model ten był produkowany tylko przez rok czasu.
    Został wypuszczony w 1969 roku na cześć Olimpiady w Meksyku w 68 r. Patronat Olimpiady wytoczył proces firmie za bezprawne dysponowanie nazwą "MEXICO OLYMPIA". Po przegranym procesie firma Becker musiała zmienić nazwę produktu.
    11 października 2014, 15:11 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Renowacja felg – Mało tu zdjęć z prac przy samochodzie, wiec postanowiłem coś wrzucić.
Zdjęcie przedstawia cały proces regeneracji kompletu felg na zimę. Począwszy od prawej.
1.Jak było,
2.Felga oskrobana,
3.Felga w podkładzie,
4.Jak jest.
Felgi pomalowane zostały na czarny pół-mat. Jak się podoba?
    Mało tu zdjęć z prac przy samochodzie, wiec postanowiłem coś wrzucić.
    Zdjęcie przedstawia cały proces regeneracji kompletu felg na zimę. Począwszy od prawej.
    1.Jak było,
    2.Felga oskrobana,
    3.Felga w podkładzie,
    4.Jak jest.
    Felgi pomalowane zostały na czarny pół-mat. Jak się podoba?
    1 października 2014, 20:51 przez leniwiec_13 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Paradoks - wersja VW – Wszyscy kojarzą Garbusa, czyli samochód wyprodukowany w rekordowej liczbie egzemplarzy. Większość kojarzy zapewne, że pomysłodawcą był Hitler, który nakazał Ferdynandowi Porsche zaprojektowanie samochodu dla ludu i tak narodził się Garbus...

Spójrzcie na obrazek. Na pierwszy, drugi, trzeci i każdy następny rzut oka przedstawia on Garbusa, zapewne w fazie któregoś z prototypów, nieprawdaż?

Otóż tak i nie. Owszem, obrazek przedstawia prototyp samochodu, z którego następnie powstał Garbus. Ale nie przedstawia Garbusa. Na zdjęciu jest czeska Tatra V570 z 1931 roku (powstała 7 lat wcześniej niż Garbus) i jest jego pierwowzorem.

A mówiąc wprost, Porsche ordynarnie wręcz zerżnął projekt Garbusa z Tatry, a po aneksji Czechosłowacji w 1938 roku wziął całą dokumentację, w tym także nowego modelu Tatry, T97 i w postaci praktycznie niezmienionej rozpoczęto produkcję tego modelu jako VW Garbus.

Kopia jest na tyle dokładna, że do renowacji Tatry T97 można wykorzystać części pierwszej serii Garbusa - mechanika jest IDENTYCZNA, różnią się jedynie elementy poszycia.

Po wojnie w 1961 roku Tatra wytoczyła proces VW, który VW przegrał - musiał zapłacić kwotę która w przełożeniu na dzisiejsze wartości jest równowartością 30 miliardów euro. To dlatego przez następne prawie 15 lat VW klepał archaicznego garbusa, nie było go stać na zaprojektowanie niczego nowocześniejszego.

Czyli podsumowując - najpopularniejszy samochód świata i prawdopodobnie najbardziej znany obok Forda T VW Garbus NIE JEST NIEMIECKI, ALE CZESKI.
    Wszyscy kojarzą Garbusa, czyli samochód wyprodukowany w rekordowej liczbie egzemplarzy. Większość kojarzy zapewne, że pomysłodawcą był Hitler, który nakazał Ferdynandowi Porsche zaprojektowanie samochodu dla ludu i tak narodził się Garbus...

    Spójrzcie na obrazek. Na pierwszy, drugi, trzeci i każdy następny rzut oka przedstawia on Garbusa, zapewne w fazie któregoś z prototypów, nieprawdaż?

    Otóż tak i nie. Owszem, obrazek przedstawia prototyp samochodu, z którego następnie powstał Garbus. Ale nie przedstawia Garbusa. Na zdjęciu jest czeska Tatra V570 z 1931 roku (powstała 7 lat wcześniej niż Garbus) i jest jego pierwowzorem.

    A mówiąc wprost, Porsche ordynarnie wręcz zerżnął projekt Garbusa z Tatry, a po aneksji Czechosłowacji w 1938 roku wziął całą dokumentację, w tym także nowego modelu Tatry, T97 i w postaci praktycznie niezmienionej rozpoczęto produkcję tego modelu jako VW Garbus.

    Kopia jest na tyle dokładna, że do renowacji Tatry T97 można wykorzystać części pierwszej serii Garbusa - mechanika jest IDENTYCZNA, różnią się jedynie elementy poszycia.

    Po wojnie w 1961 roku Tatra wytoczyła proces VW, który VW przegrał - musiał zapłacić kwotę która w przełożeniu na dzisiejsze wartości jest równowartością 30 miliardów euro. To dlatego przez następne prawie 15 lat VW klepał archaicznego garbusa, nie było go stać na zaprojektowanie niczego nowocześniejszego.

    Czyli podsumowując - najpopularniejszy samochód świata i prawdopodobnie najbardziej znany obok Forda T VW Garbus NIE JEST NIEMIECKI, ALE CZESKI.
    18 sierpnia 2014, 20:20 przez polak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Magiczna, hipnotyzująca wręcz czynność podczas której z kawałków metalu powstaje żywy twór produkujący moc.
    Ile raz marzyliście o wypolerowanych i pomalowanych częściach skręcanych razem z niesamowitą precyzją?
    Teraz mechanik zakładu BT Classics przeprowadzi Was przez cały ten niezwykły proces na przykładzie naszego Poloneza 1500 '81.
    Przekroje samochodów "Honda NSX / Acura NSX (1990)" – SILNIK
pojemność skokowa:  2977cm3
moc:  274KM
moment obr.:  285Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  90.00mm x 78.00mm
typ:  DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
stopień sprężania:  10.20:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.7s
prędkość maksymalna:  274km/h
stosunek mocy do masy:  0.196KM/kg

ZAWIESZENIE
napęd:  na koła tylne
średnica zawracania:  11.60m
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
skrzynia biegów:  liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

WYMIARY i WAGI
długość:  4404mm
szerokość:  1811mm
wysokość:  1171mm
rozstaw osi:  2530mm
prześwit:  135mm
masa:  1365kg
pojemność zbiornika paliwa:  70litrów

CIEKAWOSTKI
-Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
-Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
-Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
-Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
-Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
-Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2977cm3
    moc: 274KM
    moment obr.: 285Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 90.00mm x 78.00mm
    typ: DOHC - dwa wałki rozrządu w głowicy
    stopień sprężania: 10.20:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.7s
    prędkość maksymalna: 274km/h
    stosunek mocy do masy: 0.196KM/kg

    ZAWIESZENIE
    napęd: na koła tylne
    średnica zawracania: 11.60m
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe , ABS
    skrzynia biegów: liczba biegów: 6, skrzynia biegów: manualna

    WYMIARY i WAGI
    długość: 4404mm
    szerokość: 1811mm
    wysokość: 1171mm
    rozstaw osi: 2530mm
    prześwit: 135mm
    masa: 1365kg
    pojemność zbiornika paliwa: 70litrów

    CIEKAWOSTKI
    -Podwozie samochodu zostało zaprojektowane przy pomocy jednego z największych w historii kierowców Formuły 1 - Ayrtona Senny.
    -Po testach na torze Nurburgring niemiecki kierowca Hans-Joachim Stuck powiedział – “Ta Honda to najlepsze Ferrari”
    -Honda NSX była pierwszym autem na świecie z nadwoziem wykonanym w pełni z aluminium. Z lekkich stopów wykonano także podwozie oraz elementy innowacyjnego niezależnego przedniego i tylnego zawieszenia.
    -Po raz pierwszy zastosowano również opracowany przez Hondę silnik ze zmiennymi fazami rozrządu - VTEC.
    -Produkcję auta zakończono z powodu nie spełnienia restrykcyjnych norm emisji spalin oraz zmianami w przepisach dotyczących wyposażenia
    -Proces nakładania lakieru na Hondę NSX składał się z 23 etapów zapewniając piękny połysk oraz świetną konserwację
    30 lipca 2014, 19:45 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Film po angielsku bez napisów ale warto oglądnąć.Koenigsegg jest jednym z pierwszych producentów samochodowych kół wykonywanych z tego materiału.
    28 kwietnia 2014, 17:46 przez hulej95 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Pobieda M20 - proces twórczy –
    4 lutego 2014, 17:58 przez andyace (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)