Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 92 takie materiały
    Ford z charakterem – Ford Probe 2. Zapomniana potęga Forda, co najciekawsze, że takie cudo wcale wiele nie kosztuje, za ok 5 tyś można trafić w bardzo dobrym stanie.  Marzenie, czy też może niewypał? Jak myślicie? Na zdjęciu oczywiście 2.5 V6 24V
    Ford Probe 2. Zapomniana potęga Forda, co najciekawsze, że takie cudo wcale wiele nie kosztuje, za ok 5 tyś można trafić w bardzo dobrym stanie. Marzenie, czy też może niewypał? Jak myślicie? Na zdjęciu oczywiście 2.5 V6 24V
    Powrót do przeszłości –
    17 września 2015, 17:09 przez Emilia_eS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.flickr.com/photos/adamcanfield

    Honda AZD Type R Concept – Przedstawiam wam rysunek własnoręcznie zaprojektowanej Hondy. 

Praca wykonana około 4 - 5 lat temu na podstawie zdjęć różnorodnych samochodów oraz własnej wyobraźni. 

Pracę darzę wyjątkowym sentymentem, mimo że została wykonana dość dawno, jednak uważam ją za najbardziej udaną próbę stworzenia własnego pojazdu.

Arek-OGF
    Przedstawiam wam rysunek własnoręcznie zaprojektowanej Hondy.

    Praca wykonana około 4 - 5 lat temu na podstawie zdjęć różnorodnych samochodów oraz własnej wyobraźni.

    Pracę darzę wyjątkowym sentymentem, mimo że została wykonana dość dawno, jednak uważam ją za najbardziej udaną próbę stworzenia własnego pojazdu.

    Arek-OGF
    7 stycznia 2015, 17:32 przez OGF (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Ford Probe – Mało tu tych samochodów, mimo że są bardzo ciekawe.
    Mało tu tych samochodów, mimo że są bardzo ciekawe.
    Mercury Cougar – Spot #39 - 06.09.2014

Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem. 

Ciekawostka: 
Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
    Spot #39 - 06.09.2014

    Piąta generacja tego samochodu (na zdjęciu) produkowana była krótko, bo od 1980 do 1982r. Mercury jako oddział Forda produkował samochody oparte właśnie na Fordach. W przypadku Cougara był to Mustang, potem Thunderbird, a potem Contour.
    Cougar, jako jeden z 16 modeli Forda i Mercury'ego bazował na platformie Fox-Body produkowanej między 1978 a 2004 rokiem.

    Ciekawostka:
    Ósma generacja modelu Cougar to tak naprawdę zaadaptowany na rynek amerykański następca Forda Probe, model Cougar. Powstał on na bazie drugiej generacji Forda Mondeo. Z kolei już pierwsza generacja Mondeo (potem także druga) została jako pierwsza dostosowana do amerykańskiego rynku i tam sprzedawana jako Ford Contour (w niezmienionej formie jako następca modelu Tempo) oraz Mercury Mistique (przeprojektowano przód i tył).
    17 września 2014, 21:06 przez MarcinWrc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój aparat

    Agera R! – Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Gdy mowa o najszybszych samochodach na świecie, z reguły w centrum uwagi znajduje się silnik i jego moc maksymalna. Tym razem będzie inaczej, gdyż opisywany samochód nie robi wrażenia ogromnym silnikiem (ma on "zaledwie" 5 l pojemności), a jego moc, choć bardzo wysoka (1115 KM), jest mniejsza od mocy dzierżącego tytuł najszybszego samochodu świata - Bugatti Veyrona Supersport (1200 KM). Nie ma to jednak znaczenia, gdyż w sportowym samochodzie liczy się nie tyle sama moc, ile jej stosunek do masy auta. W wypadku Koenigsegga Agery R na 1 KM przypada 1,15 kg, a to wynik sporo lepszy niż w wypadku Veyrona.

    Bolid ze Szwecji to auto o osiągach mrożących krew w żyłach. Już od samego czytania o danych technicznych po plecach przechodzą ciarki, a dłonie robią się mokre. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wprawia w osłupienie - 2,9 s! Ale to dopiero początek emocji. Czas, w jakim Agera R rozpędza się od 0 do 300 km/h, to 14,53 s (o 2,2 s lepiej niż Bugatti Veyron Supersport). Jednak w sprincie do 200 mph (320 km/h) szwedzki zawodnik rozkłada Veyrona na łopatki. Podczas gdy 1200-konny bolid potrzebuje na osiągnięcie tej prędkości 22,2 s, auto z kraju sklepów Ikea osiąga ją w 17,68 s! Jeszcze większe wrażenie robi awaryjne hamowanie z 300 km/h, trwa ono zaledwie 6,66 s.

    Koenigsegg poinformował serwis internetowy Top Gear o ustanowieniu modelem Agera R sześciu rekordów świata. Nie są one jeszcze oficjalne, gdyż czekają na potwierdzenie światowej Księgi rekordów Guinnessa. Szwedzki producent wystąpił o przyznanie modelowi Agera R tytułu najszybszego samochodu w kategoriach: 0-300 km/h: 14,53 s, 300-0 km/h: 6,66 s, 0-300-0 km/h: 21,19 s, 0-200 mph (320 km/h): 17,68 s, 200-0 mph: 7,28 s, 0-200-0 mph: 24,96 s.

    Jeśli ktoś jeszcze nie wpadł w euforię, to podaję informację, że Koenigsegg pragnie, aby Agera R została uznana za najszybszy samochód na świecie dopuszczony do ruchu drogowego. Teoretycznie jego prędkość maksymalna wynosi 442 km/h, co w porównaniu z Bugatti Veyronem Supersport jest wynikiem lepszym o 11 km/h. Na razie firma nie ujawniła, kiedy chce podjąć próbę zdetronizowania obecnego króla.

    Koenigsegg Agera R to samochód dla nielicznych. Jest tak nie tylko z powodu jego astronomicznej ceny, która wynosi 1,2 mln euro (4,8 mln zł), ale także z powodu potencjału, jaki drzemie w tym samochodzie wymagającym od kierowcy wyścigowych umiejętności. Ale nawet ci najlepsi mogą nie ośmielić się wypróbować wszystkich rezerw mocy szwedzkiego auta. Tak samo będzie pewnie z prędkością maksymalną, która dla większości właścicieli pozostanie tylko czystą teorią.
    Felga po malowaniu – Pamiętacie, gdy prawie rok temu wstawiłem zdjęcie pewnego Malucha? Tak jak obiecałem, zabrałem się za jego renowację. Wymieniłem już dużo elementów na nowe, ale na razie wstawiam zdjęcie świeżo pomalowanej felgi. Na razie próbę lakierowania przeprowadziłem na kole zapasowym, jutro zabieram się za resztę. Więcej info już niebawem. 

P.S. Nie będzie żadnych naciągów, gleb czy nie wiadomo czego. Nie jestem fanem takich modyfikacji, poza tym jako uczeń nie dysponuję wielkimi zasobami finansowymi, stąd zamiast nowych felg, ratuję te, które już są :)
    Pamiętacie, gdy prawie rok temu wstawiłem zdjęcie pewnego Malucha? Tak jak obiecałem, zabrałem się za jego renowację. Wymieniłem już dużo elementów na nowe, ale na razie wstawiam zdjęcie świeżo pomalowanej felgi. Na razie próbę lakierowania przeprowadziłem na kole zapasowym, jutro zabieram się za resztę. Więcej info już niebawem.

    P.S. Nie będzie żadnych naciągów, gleb czy nie wiadomo czego. Nie jestem fanem takich modyfikacji, poza tym jako uczeń nie dysponuję wielkimi zasobami finansowymi, stąd zamiast nowych felg, ratuję te, które już są :)
    20 sierpnia 2014, 19:10 przez RaStachMan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    Własne

    Renault Megane R.S 275 Trophy-R z nowym rekordem toru Nürburgring – Renault podjęło próbę bicia czasu przejazdu na pętli północnej toru Nürburgring. Sprawa nie była taka prosta, bo niedawno poprzeczkę bardzo wysoko ustawił 280-konny Leon Cupra R. Okazało się jednak, że czas przejazdu – 7 min 58 sek – uzyskany przez hiszpańskiego producenta jest do przebicia.

Nowe auto Renault uzyskało wynik 7 min 54 sek. Aktualny rekord 20-kilometrowego toru wynosi jednak 6 min 48 sek. Został ustanowiony w 2009 roku przez samochód Radical SR8 LM. Nie jest to jednak auto mocno typowe. Nie ma dachu ani przedniej szyby, silnik generuje 449 KM, a całość waży zaledwie 650 kg.
    Renault podjęło próbę bicia czasu przejazdu na pętli północnej toru Nürburgring. Sprawa nie była taka prosta, bo niedawno poprzeczkę bardzo wysoko ustawił 280-konny Leon Cupra R. Okazało się jednak, że czas przejazdu – 7 min 58 sek – uzyskany przez hiszpańskiego producenta jest do przebicia.

    Nowe auto Renault uzyskało wynik 7 min 54 sek. Aktualny rekord 20-kilometrowego toru wynosi jednak 6 min 48 sek. Został ustanowiony w 2009 roku przez samochód Radical SR8 LM. Nie jest to jednak auto mocno typowe. Nie ma dachu ani przedniej szyby, silnik generuje 449 KM, a całość waży zaledwie 650 kg.