Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 53 takie materiały
    7 grudnia 2022, 11:25 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gaz 69 to dla mnie taki dziwny samochód, o którym nigdy nie marzyłem ale zawsze chciałem mieć. Niestety moje niezdecydowanie przez lata doprowadziły że szanse na tani zakup minęły bezpowrotnie. Dziś taki auto to wydatek blisko 30000zł, czy to dużo? Czy to mało? Jak ocenić wartość auta które teoretycznie jest nic nie warte? Mercedes, BMW czy VW to marki które reprezentują jakość, komfort, jest na nie popyt. Czy Gaz 69 ma szansę być wartościowym klasykiem?
    21 listopada 2022, 16:08 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zaglądamy do Federacji Rosyjskiej i do Niemiec, przewidując, że tak szybko jak branża moto z Rosji wyszła, tak wróci. Continental już wrócił z absurdalnymi tłumaczeniami, Volkswagen sonduje, Skoda się sprzeciwia. Toyota GR86 wyprzedana w UK, w PL zresztą też błyskawicą. Mazda MX-30 jednak z Wanklem, przynajmniej w USA, a Supra z manualem. W końcu. Honda planuje małe elektryczne auto - ma być tanie i kosztować około 7 tysięcy euro, Hyundai Staria w wersji kempingowej (i nie tylko), nowy Smart, zapowiedź Renault na wodór i nowy, elektryczny Lotus Eletre
    25 kwietnia 2022, 16:22 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    14 kwietnia 2022, 20:38 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    Citroen 2CV – Samochód osobowy, produkowany przez firmę Citroen w latach 1949–1990. Było to auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, by obniżyć jego cenę, tanie w produkcji i utrzymaniu. Kierowca i pasażerowie nie mogli liczyć na niemal żadne wyposażenie umilające podróż. Mimo tego 2CV stał się jednym z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Generalny dyrektor firmy, Pierre Boulanger, w 1936 roku postawił przed konstruktorami zadanie zbudowania popularnego samochodu. Sprecyzował zadanie: samochód miał mieć miejsce dla 4 osób i dla 50 kg bagażu, miał być ekonomiczny i zapewniać komfort jazdy, prędkość 50 km/h. Prace konstrukcyjne zostały zakończone w 1938 r., a do maja 1939 r. zbudowano 250 prototypowych samochodów. Do prezentacji jednak nie doszło – przeszkodził wybuch wojny. Przez cały okres okupacji konstruktorzy prowadzili prace nad udoskonaleniem prototypowego pojazdu. Wiedzieli, że po wojnie będzie zapotrzebowanie na tani, popularny samochód. Prototypowy samochód z 1939 r. miał już koncepcję konstrukcyjną późniejszego seryjnego 2CV. Dotyczy to zwłaszcza nadwozia. Wóz miał taką samą linię nadwozia, ten sam kształt okien i również składany płócienny dach. 2CV zaprezentowano na Salonie paryskim 6 października 1948 r. i od tego momentu zyskał on miano najbrzydszego samochodu świata. Nazywano go również „brzydkim kaczątkiem”. Wersja powojenna różniła się dość mocno od przedwojennego prototypu – miała dwa reflektory, dwie wycieraczki przedniej szyby, rozrusznik elektryczny, kierunkowskazy oraz inną maskę silnika. Poziom produkcji modelu podstawowego i odmian stopniowo rósł. Szczyt osiągnął w latach 70. Przykładowo w 1974 roku powstało łącznie 368 232 sztuk. Oprócz fabryki we Francji model 2CV montowano, a następnie produkowano w Mangualde w Portugalii w latach 1961-1990 w liczbie do 50 tysięcy sztuk rocznie. W końcowym okresie powstawał tylko w tym zakładzie. Przez 41 lat produkcji powstało 3,868,634 egzemplarzy.
    Samochód osobowy, produkowany przez firmę Citroen w latach 1949–1990. Było to auto klasy popularnej, maksymalnie uproszczone, by obniżyć jego cenę, tanie w produkcji i utrzymaniu. Kierowca i pasażerowie nie mogli liczyć na niemal żadne wyposażenie umilające podróż. Mimo tego 2CV stał się jednym z najbardziej kultowych samochodów na świecie. Generalny dyrektor firmy, Pierre Boulanger, w 1936 roku postawił przed konstruktorami zadanie zbudowania popularnego samochodu. Sprecyzował zadanie: samochód miał mieć miejsce dla 4 osób i dla 50 kg bagażu, miał być ekonomiczny i zapewniać komfort jazdy, prędkość 50 km/h. Prace konstrukcyjne zostały zakończone w 1938 r., a do maja 1939 r. zbudowano 250 prototypowych samochodów. Do prezentacji jednak nie doszło – przeszkodził wybuch wojny. Przez cały okres okupacji konstruktorzy prowadzili prace nad udoskonaleniem prototypowego pojazdu. Wiedzieli, że po wojnie będzie zapotrzebowanie na tani, popularny samochód. Prototypowy samochód z 1939 r. miał już koncepcję konstrukcyjną późniejszego seryjnego 2CV. Dotyczy to zwłaszcza nadwozia. Wóz miał taką samą linię nadwozia, ten sam kształt okien i również składany płócienny dach. 2CV zaprezentowano na Salonie paryskim 6 października 1948 r. i od tego momentu zyskał on miano najbrzydszego samochodu świata. Nazywano go również „brzydkim kaczątkiem”. Wersja powojenna różniła się dość mocno od przedwojennego prototypu – miała dwa reflektory, dwie wycieraczki przedniej szyby, rozrusznik elektryczny, kierunkowskazy oraz inną maskę silnika. Poziom produkcji modelu podstawowego i odmian stopniowo rósł. Szczyt osiągnął w latach 70. Przykładowo w 1974 roku powstało łącznie 368 232 sztuk. Oprócz fabryki we Francji model 2CV montowano, a następnie produkowano w Mangualde w Portugalii w latach 1961-1990 w liczbie do 50 tysięcy sztuk rocznie. W końcowym okresie powstawał tylko w tym zakładzie. Przez 41 lat produkcji powstało 3,868,634 egzemplarzy.
    4 kwietnia 2022, 20:55 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    3 marca 2022, 18:45 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    Krótka prezentacja auta, które zdało próbę czasu - ponad 8 lat na doładowaniu 1.2 bar w połączeniu z instalacją LPG. Wszystko to na seryjnym silniku. Przyrost mocy 90KM -> ~210KM
    17 lipca 2021, 8:11 przez nitro2112 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne