Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 17 takich materiałów
    By nie było wątpliwości, rowerzysta wyprzedza prawą stroną poruszające się samochody i jedzie rowerem, który nie spełnia wymogów jazdy po drogach publicznych (ostre koło). Po tym jak narozrabiał chciał wsiąść na rower i odjechać.
    14 stycznia 2023, 4:20 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W dzisiejszym filmie opowiadam krótko o moich wozach, później robimy solidny soundcheck a na końcu odwiedzamy Andrew i jedziemy na niemiecką autostradę spróbować pobić czasy na świeżym alkoholu.
    Do latania bokiem, zaspawany dyfer to podstawa - więc dzisiaj szybka instrukcja obsługi jak zrobić solidny spaw aby nie puścił w najmniej oczekiwanym momencie!
    15 maja 2022, 16:54 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Ponad 190 kmh po niemieckiej autostradzie 17 letnim busem w dieslu
    3 października 2018, 11:19 przez Marekzeszczecina (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford z charakterem – Ford Probe 2. Zapomniana potęga Forda, co najciekawsze, że takie cudo wcale wiele nie kosztuje, za ok 5 tyś można trafić w bardzo dobrym stanie.  Marzenie, czy też może niewypał? Jak myślicie? Na zdjęciu oczywiście 2.5 V6 24V
    Ford Probe 2. Zapomniana potęga Forda, co najciekawsze, że takie cudo wcale wiele nie kosztuje, za ok 5 tyś można trafić w bardzo dobrym stanie. Marzenie, czy też może niewypał? Jak myślicie? Na zdjęciu oczywiście 2.5 V6 24V
    Moja perełka – Dodge Caravan 2005r. 3,3L 180KM. 
5 lat w moim użytkowaniu. Samochód bardzo solidny, nic się w nim nie zepsuło. Polecam innym!
    Dodge Caravan 2005r. 3,3L 180KM.
    5 lat w moim użytkowaniu. Samochód bardzo solidny, nic się w nim nie zepsuło. Polecam innym!
    5 stycznia 2015, 16:20 przez ~Makler | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Dwie sportowe Toyoty – Celica GT i Corolla AE86, gdy wjechały do salonów, reprezentowały tzw. klasę podstawową sportowych samochodów i w tej roli spełniały się doskonale. Napęd na tył, wysokoobrotowy silnik, prosty ale przykuwający oko design, solidny potencjał mechaniczny, częste wykorzystywanie ich przez właścicieli do wyścigów różnego kalibru itp., to wszystko uformowało ich zachęcający, sportowy wizerunek. Chociaż oba samochody są już klasykami, to mimo wszystko w krajach gdzie ich sprzedaż była najwyższa, nadal można je spotkać w trakcie upalania na torach wyścigowych.

Po kliknięciu w adres poniżej, wersja w rozdzielczości 5184x3456.
    Celica GT i Corolla AE86, gdy wjechały do salonów, reprezentowały tzw. klasę podstawową sportowych samochodów i w tej roli spełniały się doskonale. Napęd na tył, wysokoobrotowy silnik, prosty ale przykuwający oko design, solidny potencjał mechaniczny, częste wykorzystywanie ich przez właścicieli do wyścigów różnego kalibru itp., to wszystko uformowało ich zachęcający, sportowy wizerunek. Chociaż oba samochody są już klasykami, to mimo wszystko w krajach gdzie ich sprzedaż była najwyższa, nadal można je spotkać w trakcie upalania na torach wyścigowych.

    Po kliknięciu w adres poniżej, wersja w rozdzielczości 5184x3456.
    Wbrew niektórym fanatykom, podoba mi się fakt, że Honda poszła w turbo. Na przykład Mitsubishi i Toyota już pod koniec lat 80 stworzyli solidne 4-cylindry turbo (np. 4G63t czy 3S-GTE), które napędzały rewelacyjne samochody, do dzisiaj stanowią bazę dla wielu świetnych projektów i jeszcze długo ludzie będą się zachwycać tymi silnikami. Wprawdzie uturbianie Hondowych B- czy K-serii, to dzisiaj chleb powszedni na świecie, ale mimo wszystko, trzeba mieć oficjalną broń w tym segmencie, w nowym samochodzie. Wierzę w to, że nowy 2.0 VTEC Turbo (tak samo jak V6 twin turbo z nowej Hondy NSX) okaże się tak samo solidny, jak reszta najlepszych silników Hondy z ostatniego ćwierć wieku.
    6 czerwca 2014, 20:34 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wiesmann GT MF5 – Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

Dane techniczne:
Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
Moc 507KM
Moment obrotowy 520Nm
0-100km/h 3.9s
V-max 310km/h
śr spalnie koło 15l/100km
    Wiesmann GT MF5 nie jest klasycznym wytworem garażowych producentów, którzy umieszczają w nadwoziu swojego pomysłu jakieś stare, tanie mechanizmy. To nie jest jeden z tych lekkich kit-carów z podwoziem Forda i silnikiem Chevroleta V8 z lat 60. Nie składasz go w garażu w tajemnicy przed żoną i sąsiadami. Wręcz przeciwnie. To cholernie dopracowany, porządny, niemiecki, nowoczesny, solidny kawał sportowego wozu. (opis z autokult.pl)

    Dane techniczne:
    Silnik 5.0l V10 z BMW(S85B50)
    Moc 507KM
    Moment obrotowy 520Nm
    0-100km/h 3.9s
    V-max 310km/h
    śr spalnie koło 15l/100km
    2 maja 2014, 0:07 przez Cherry (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)