Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 39 takich materiałów
    Sam, a pospolita chińszczyzna – Post użytkownika Mireniak z artykułem pt. "Układy i układziki rządzą polskim prawem." Poruszył mnie do napisania tej krótkiej notki.
Podczas luźnej rozmowy podczas lekcji w  bieżący weekend rozmawialiśmy o rejestracji SAM'ów do ruchu publicznego. (Pozdrawiam Pana Adama).
Tworzy on trajkę z silnikiem od malucha. Projekt jakich wiele, jednak Pan Adam pragnie zarejestrować swój projekt w przyszłości, jednak jest to niemożliwe. Pytacie czemu? "Dowiedziałem się, że po 22 czerwca, konstrukcje typu SAM najpierw muszą trafić do PIMOTu, na badania (koszt 1500 zł) i muszą być atesty na wszystkie elementy pojazdu itp. Następnie SAM ma trafiać na OSKP w celu nabicia nr vin i pierwszego badania (badanie w granicach 1000 zł + nabicie nr 80 zł) i dopiero do urzędu w celu zarejestrowania SAMa." (cytat: http://www.kitcarforum.pl/) 
Sam Pan wykładowca mówił o tym, że rama musi być wykonana z rury grubościennej bezszwowej i wiele innych wymagań, których aktualnie nie pamiętam. Więc się pytam, czy taki pojazd produkcji chińskiej spełniłby te normy? SAM'y są przeważnie kilkakrotnie bezpieczniejsze od chińskich odkurzaczy, bo każdy kto je robi, czyni to przeważnie dla własnej pasji. Miałem chiński pojazd i rama w nim, ujmując delikatnie - nie jest wykonana zbyt dokładnie i profesjonalnie, więc podejrzewam, że takowych testów, które muszą przejść SAMy, raczej by nie przeszły.
Jaki z tego wniosek?
Lepiej ściągać coś z Chin, niż poprzeć jakąkolwiek formę rozwoju motoryzacyjnego - chociażby chałupniczego. W Stanach w firmie Orange County Choppers (OCC - Amerykański Chopper na Discovery) ludzie sami spawają ramy, później rejestrują i jeżdżą. A w Polsce? Jest to niemożliwe.
Myślicie tak jak ja?
    Post użytkownika Mireniak z artykułem pt. "Układy i układziki rządzą polskim prawem." Poruszył mnie do napisania tej krótkiej notki.
    Podczas luźnej rozmowy podczas lekcji w bieżący weekend rozmawialiśmy o rejestracji SAM'ów do ruchu publicznego. (Pozdrawiam Pana Adama).
    Tworzy on trajkę z silnikiem od malucha. Projekt jakich wiele, jednak Pan Adam pragnie zarejestrować swój projekt w przyszłości, jednak jest to niemożliwe. Pytacie czemu? "Dowiedziałem się, że po 22 czerwca, konstrukcje typu SAM najpierw muszą trafić do PIMOTu, na badania (koszt 1500 zł) i muszą być atesty na wszystkie elementy pojazdu itp. Następnie SAM ma trafiać na OSKP w celu nabicia nr vin i pierwszego badania (badanie w granicach 1000 zł + nabicie nr 80 zł) i dopiero do urzędu w celu zarejestrowania SAMa." (cytat: http://www.kitcarforum.pl/)
    Sam Pan wykładowca mówił o tym, że rama musi być wykonana z rury grubościennej bezszwowej i wiele innych wymagań, których aktualnie nie pamiętam. Więc się pytam, czy taki pojazd produkcji chińskiej spełniłby te normy? SAM'y są przeważnie kilkakrotnie bezpieczniejsze od chińskich odkurzaczy, bo każdy kto je robi, czyni to przeważnie dla własnej pasji. Miałem chiński pojazd i rama w nim, ujmując delikatnie - nie jest wykonana zbyt dokładnie i profesjonalnie, więc podejrzewam, że takowych testów, które muszą przejść SAMy, raczej by nie przeszły.
    Jaki z tego wniosek?
    Lepiej ściągać coś z Chin, niż poprzeć jakąkolwiek formę rozwoju motoryzacyjnego - chociażby chałupniczego. W Stanach w firmie Orange County Choppers (OCC - Amerykański Chopper na Discovery) ludzie sami spawają ramy, później rejestrują i jeżdżą. A w Polsce? Jest to niemożliwe.
    Myślicie tak jak ja?
    Układy i układziki rządzą polskim prawem – "Członek Najbliższej rodziny Mariusza Sokołowskiego (rzecznik KGP) spowodował po pijanemu wypadek samochodowy.
Sokołowski zrobił wszystko by lokalne media niczego o tym nie publikowały.
W Górkach Sypniewo (8 km od Łomży) mieszka Pan Tadeusz K., który jest bratem Mamy Mariusza Sokołowskiego. Prowadzi biznes w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej.
Był wielokrotnie notowany i karany za jazdę pod wpływem alkoholu.
Nie tak dawno temu w miejscowości Marianowo 4 km od Łomży spowodował wypadek samochodowy prowadząc swój samochód pod wpływem alkoholu (2,26 promila) i teraz ma iść na 2 lata do więzienia.
Informator podaje, że w Sądzie są naciski w tej sprawie aby warunkowo zawiesić wykonanie kary."

Jak widać w Polsce wystarczy mieć znajomości, aby być ponad prawem.
Normalny szary " Kowalski " po takiej akcji byłby opisany w gazecie, TV i Internecie, postawiony przed sądem i surowo ukarany. A tu CISZA. Jak widać " Sokołowski " to nie do końca stróż moralności i przestrzegania prawa.
No i gdzie tu sprawiedliwość dla kierowców? 
Na to pytanie pewnie każdy z Was ma swoją odpowiedź.
    "Członek Najbliższej rodziny Mariusza Sokołowskiego (rzecznik KGP) spowodował po pijanemu wypadek samochodowy.
    Sokołowski zrobił wszystko by lokalne media niczego o tym nie publikowały.
    W Górkach Sypniewo (8 km od Łomży) mieszka Pan Tadeusz K., który jest bratem Mamy Mariusza Sokołowskiego. Prowadzi biznes w Łomży przy ul. Nowogrodzkiej.
    Był wielokrotnie notowany i karany za jazdę pod wpływem alkoholu.
    Nie tak dawno temu w miejscowości Marianowo 4 km od Łomży spowodował wypadek samochodowy prowadząc swój samochód pod wpływem alkoholu (2,26 promila) i teraz ma iść na 2 lata do więzienia.
    Informator podaje, że w Sądzie są naciski w tej sprawie aby warunkowo zawiesić wykonanie kary."

    Jak widać w Polsce wystarczy mieć znajomości, aby być ponad prawem.
    Normalny szary " Kowalski " po takiej akcji byłby opisany w gazecie, TV i Internecie, postawiony przed sądem i surowo ukarany. A tu CISZA. Jak widać " Sokołowski " to nie do końca stróż moralności i przestrzegania prawa.
    No i gdzie tu sprawiedliwość dla kierowców?
    Na to pytanie pewnie każdy z Was ma swoją odpowiedź.
    8 marca 2015, 18:47 przez Mireniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Zdjęcie i opis pochodzi z FanPage Zbigniewa Stonogi

    Rozpoczął się boom na wideorejestratory – sprzedaż wzrosła o 550% – Największe zainteresowanie wideorejestratorami pojawiło się w maju i w czerwcu, czyli w miesiącach przedwakacyjnych.

Tymczasem przepisy w Polsce nie określają w jasny sposób, czy nagrywanie i rozpowszechnianie materiałów z wideorejestratorów jest zgodne z prawem. Wg GIODO nagrywanie ruchu drogowego za pomocą kamery jest legalne, jednak wykorzystywanie filmu do innych celów – czyli m.in. umieszczanie w Sieci – legalne już nie jest.
    Największe zainteresowanie wideorejestratorami pojawiło się w maju i w czerwcu, czyli w miesiącach przedwakacyjnych.

    Tymczasem przepisy w Polsce nie określają w jasny sposób, czy nagrywanie i rozpowszechnianie materiałów z wideorejestratorów jest zgodne z prawem. Wg GIODO nagrywanie ruchu drogowego za pomocą kamery jest legalne, jednak wykorzystywanie filmu do innych celów – czyli m.in. umieszczanie w Sieci – legalne już nie jest.
    Audi A3 Sportback w majowym deszczyku – Audi A3 Sportback z 2010 w sobotnim wieczornym deszczyku
Silnik: 2.0 Tdi 140KM z oryginalnym przebiegiem 160kkm niech mi ktoś teraz powie jakim prawem auto z 2005 roku z dieslem ma taki sam przebieg
    Audi A3 Sportback z 2010 w sobotnim wieczornym deszczyku
    Silnik: 2.0 Tdi 140KM z oryginalnym przebiegiem 160kkm niech mi ktoś teraz powie jakim prawem auto z 2005 roku z dieslem ma taki sam przebieg
    19 maja 2014, 21:47 przez domel134 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Według sądu nie było wykroczenia
    2 marca 2014, 20:16 przez Carbon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Polski Fiat 125p – Taki właśnie kant stoi na jednym z parkingów. Moim planem jest go zabrać zgodnie z prawem i go odrestaurować. Mam nadzieję że mi się uda, mimo młodego wieku.
    Taki właśnie kant stoi na jednym z parkingów. Moim planem jest go zabrać zgodnie z prawem i go odrestaurować. Mam nadzieję że mi się uda, mimo młodego wieku.
    25 czerwca 2013, 14:14 przez Mixer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    A obecnie moje autko wygląda tak – 1,9 TDI AWX
moc około 157 KM
Moment około 365 Nm

Co w nim było?

Wersja highline
- chromy na listwach
- chromowane relingi
- bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
- światła przeciwmgłowe
- ABS/ESP
- 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
- wspomaganie kiery
- central zamek z pilotem
- elektryka szyb x4
- elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
- elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
- grzanie foteli z przodu
- skóra
- tempomat
- tiptronic
- samościemniające się lusterko
- czujnik deszczu
- nawigacja
- DSP
- pełny fis
- climatronic
- schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
- zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
- firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
- ambiente w lusterku
- wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
- firmowo obniżona zawiecha - 20
- kierownica wielofunkcyjna
- grzanie lusterek i dysz sprysków

Moje mody:

- LCD w zagłówki
- Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
- DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
- grill bez znaczka (Jom)
- czujniki parkowania przód + tył
- zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
- kamera cofania
- diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
- Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
- Lampka W8 (z ambiente)
- us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
- oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
- lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
- aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
- światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
- alusy pomalowane na stalowosiwo.

Co uruchomiłem:
- vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
- zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

Wszystkie mody zrobiłem sam.
    1,9 TDI AWX
    moc około 157 KM
    Moment około 365 Nm

    Co w nim było?

    Wersja highline
    - chromy na listwach
    - chromowane relingi
    - bi-xenon (spryski świateł i samopoziom)
    - światła przeciwmgłowe
    - ABS/ESP
    - 6 poduch (czołowe boczne i kurtyny)
    - wspomaganie kiery
    - central zamek z pilotem
    - elektryka szyb x4
    - elektryka foteli z pamięcią fotela kierowcy
    - elektryka lusterek (niestety bez składania, ale się to nadrobi kiedyś)
    - grzanie foteli z przodu
    - skóra
    - tempomat
    - tiptronic
    - samościemniające się lusterko
    - czujnik deszczu
    - nawigacja
    - DSP
    - pełny fis
    - climatronic
    - schowek na okulary zamiast rączki nad drzwiami kierowcy
    - zintegrowane foteliki dla dziecka na tylnej kanapie
    - firmowo przyciemniane szyby tylne (drzwi, bagażnik i klapa wymienione przeze mnie, kupione okazyjnie - 300 zł za szyby, 150 za wymianę pod warunkiem pozostawienia w zakładzie tylnej szyby - na co przystałem wyszło taniej, niż folia i nic nie pryszczy, nie odstaje)
    - ambiente w lusterku
    - wykończenia w drewnie (ale z tym coś będę kombinował)
    - firmowo obniżona zawiecha - 20
    - kierownica wielofunkcyjna
    - grzanie lusterek i dysz sprysków

    Moje mody:

    - LCD w zagłówki
    - Zmieniarka MP3 zamiast standardowej CD
    - DVD + tuner TV na przód (wyświetlane w nawigacji)
    - grill bez znaczka (Jom)
    - czujniki parkowania przód + tył
    - zestaw głośnomówiący bluetooth (thb Bury 9045)
    - kamera cofania
    - diody led własnej roboty w całym aucie (nie kupowałem gotowców, bo to zło)
    - Hella DynaView EVO 2 (świetny zestaw akcesoryjny doświetlająvy pobocza i majacy funkcję przeciwmgłowych)
    - Lampka W8 (z ambiente)
    - us look (obrysy - to taka moja namiastka auta z USA - kiedyś spełnię swoje marzenia)
    - oświetlenie nóg po otwarciu drzwi na przód i tył
    - lampy na tył Dectane Litec LED (drogie, lecz ładne)
    - aluminiowe ramki w środku, zamiast kredensu, który tam był
    - światła dzienne Philips DayLight Guide. Na noc się przyciemniają i robią za postojówki (to rozwiązanie Philipsa jest zgodne z prawem i wygląda zarąbiaszczo)
    - alusy pomalowane na stalowosiwo.

    Co uruchomiłem:
    - vagiem domykanie i otwieranie szyb z pilota
    - zamykanie autka po przekroczeniu 15 km/h

    Wszystkie mody zrobiłem sam.
    18 czerwca 2013, 1:21 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Zgodnie z prawem –
    13 grudnia 2012, 18:48 przez driftdoc (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Chcesz się dowiedzieć coś o Rat Style, czy to do końca klei się z prawem. Ogólne ciekawostki oraz trik z oponką.
    4 sierpnia 2012, 17:19 przez ~mimex3 | Do ulubionych | Skomentuj