Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 26 takich materiałów
    Praca na etacie i zdobyte doświadczenie w połączeniu z pasją do motoryzacji dała idealne połączenie jakim jest YAKATO. Kolektory, układy wydechowe, zbiorniki z aluminium, spawanie tytanu i obróbki CNC to część tego co robią chłopaki. Klikaj i sprawdzaj materiał.
    Jeśli chcesz więcej to zostaw pod filmem na kanale RTC stosowny komentarz.
    19 kwietnia 2023, 9:21 przez ~KukiRTC | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    RED TURBO CHANNEL

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś wybierzemy się z wizytą do @Mazek a po co? Zmodyfikujemy układy dolotowe w jego dwóch "Beemkach" - M2 oraz M3 a pracować będziemy jak zawsze na komponentach Eventuri Intake! Sprawdźcie jak to wyszło, zapraszamy do odcinka!
    30 września 2022, 19:06 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką markę Koenigsegg. CC w nazwie oznacza Competition Coupe, natomiast X odnosci się do dziesięciu lat modelu CC, którego pierwszy prototyp powstał w 1996 roku. Szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo, że moc silnika pozostała na 806 KM prędkość maksymalna zwiększyła się do 394 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/h zmniejszyło się z 3,8 sekundy do 3,4 sekundy.
    Koenigsegg CCX – Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg, stąd X w nazwie, które oznacza rzymskie 10. Jednak celów powstania CCX było więcej. M.in. szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo tego, że moc silnika nie uległa zmianie i pozostała na 806 KM, to zwiększyła się jego prędkość maksymalna z 387 km/h do 394 km/h, oraz zmniejszył się czas przyspieszenia 0-100 km/h z 3,8 s do 3,4 s.
    Hipersamochód produkowany w latach 2006-2010 przez szwedzką firmę Koenigsegg. Powstał on na bazie modelu CCR z okazji dziesięciolecia powstania pierwszego modelu firmy Koenigsegg, stąd X w nazwie, które oznacza rzymskie 10. Jednak celów powstania CCX było więcej. M.in. szwedzka marka chciała wejść na rynek USA, poprzednie modele nie spełniały jednak norm bezpieczeństwa tam obowiązujących, w dodatku na bardzo chłonnym dla supersamochodów rynku Kalifornii CCR nie mógł się pojawić ze względu na niespełnianie norm emisji spalin. Z tego względu Koenigsegg poczynił znaczne zmiany w konstrukcji nadwozia, zarówno pod względem sztywności, jak i aerodynamiki. Zmianom uległy układy dolotowy i wydechowy powietrza, a także silnik, w którym Koenigsegg po raz pierwszy zastosował blok swojej konstrukcji, a nie sprowadzany z USA blok Forda. Mimo tego, że moc silnika nie uległa zmianie i pozostała na 806 KM, to zwiększyła się jego prędkość maksymalna z 387 km/h do 394 km/h, oraz zmniejszył się czas przyspieszenia 0-100 km/h z 3,8 s do 3,4 s.
    Tym razem przedstawiamy Wam naszego sponsora, który zajmuje się wykonaniem klatki bezpieczeństwa w naszej "Buni" :)
    CIEĆKO WELDING wykonuje również aluminiowe bezpieczne zbiorniki wraz ze swirl pot'em, konsole deski rozdzielczej, kolektory, układy wydechowe, spawa żeliwo, stal i aluminium, regeneruje zewnętrzne powierzchnie cylindrów motocykli i wiele innych. Ogólnie mówiąc, wykonuje i naprawia wszystko co jest związane z obróbką metali :)
    GORĄCO POLECAMY!!!
    ---------------------------------------
    Spawanie Specjalistyczne - Arkadiusz Ciećko
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100063526382922
    ---------------------------------------
    ACT DRIFT SERIES
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100063475235168
    4 lipca 2021, 18:12 przez ElwikDriftTeam (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opis sytuacji:
    To co jest na filmiku to jedyne co mam. To co było przed i po niestety nie zostało zapisane na kamerce.A szkoda bo sam bym chciał zobaczyć gdzie, i może też dlaczego zaczął nas gonić mężczyzna w BMW...


    Bylem na wakacjach z bratem i mama i jechałem SUVem marki Skoda na belgijskich tablicach (mieszkam w Belgii na stałe). Musieliśmy zjechać z naszej podstawowej trasy (droga 614 Myszyniec-Chorzele) bo droga została zamknięta (chyba przez prace drogowe).
    Objazd był taki ze trzeba było jechać przez małe miasteczko i właśnie tam zauważyłem że zaczął za nami jechać BMW 5.

    Rzucił mi się w oczy bo jestem entuzjastą samochodowym, akurat był ładny egzemplarz (w sumie już klasyk, agresywny look i dobry stan), a w dodatku kierowca w miarę agresywnie jeździł. Wiadomo ze takie BMW to jest wymarzone auto dla pseudo gangstera albo kibola, więc pomyślałem ze robi scenkę aby pokazać jaki to on jest ważny i ma fajną furę. A on pomyślał pewnie; jak mógł taki gościu (w dodatku z zagranicy i to Skodą) przejechać przez jego miasteczko.

    Miałem lekki dyskomfort gdy jechał za mną. No ale nas minął i pojechał powoli zgodnie z przepisami dalej. wszystko wydawało się w miarę w porządku.

    Poczułem że coś jest nie tak na rozwidleniu, gdy on pojechał w prawo na zakręcie, a ja wjechałem na wprost na drogę szutrową (tak pokazywał GPS, a i sam chciałem od tego BMW odjechać jak najdalej). Gdy zawrócił aby jechać za nami to się lekko przestraszyłem. Zadałem sobie pytanie: "On chce dalej robić szopkę czy nas goni?"

    W momencie gdy go 'przyblokowałem' by przejechała ciężarówka pomyślałem ze go puszcze i zobaczę co zrobi. Gdy mnie wyprzedził i zaczął nas wyhamowywać to zdecydowałem że wyprzedzam i go nie puszczam już bo to mogłoby się źle skończyć dla nas gdyby nas zatrzymał. Matka była przestraszona tą całą sytuacją. Próbowałem ją uspokoić choć sam też w środku byłem kłębkiem nerwów.

    Nie jestem jakimś profesjonalnym kierowcą i 'pościgi' to miałem tylko w wirtualnym świecie więc udało mu się mnie wyprzedzić, sam auta nie chciałem uszkodzić choć widać ze i on też za bardzo swojego auta nie chciał (na szutrze zwolnił aby kamykami nie dostać po szybie i masce, na moście zwolnił tak bardzo bo bal się chyba o zawieszenie). Przejechał i ku mojemu zdziwieniu odjechał, znika nam z oczu za zakrętami. Ale pojawia się na koniec filmiku.

    Stoi BMW na środku ulicy, a on wyszedł z auta i na nas czeka. Od razu postanowiłem zawrócić. Tamten jak to zobaczył to też wszedł do auta i ruszył znowu w pogon za nami.

    Wtedy zdecydowaliśmy zadzwonić na policje (brat zadzwonił). Z tablic zapamiętałem tylko WOS więc nie mogłem podać całych tablic. Za to Policja od razu wiedziała gdzie się znajdujemy. Trochę za nami jeszcze pojeździł i jeśli dobrze pamiętam gdy się już zbliżaliśmy do następnego miasteczka to już zwolnił i zaczął zawracać...


    Gdy odjechał powiedzieli nam żeby się zgłosić do najbliższego komisariatu. Żadnego większego nie mogliśmy znaleźć a w małym komisariacie mógłby mieć jakieś układy. A nie chcieliśmy też cały wieczór tam siedzieć. Było późno, mieliśmy jeszcze dużo drogi do zrobienia a zmęczenie mnie dopadło
    6 października 2020, 23:28 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak zadbać o auto po zimie? Co należy sprawdzić lub wymienić? – Wiosna to radosny czas dla wszystkich z nas. Słoneczna pogoda, przyjemne warunki, chęć wyrwania się z domu i zabrania rodziny na wycieczkę sprzyja podróżom. Jednak zanim wsiądziemy do samochodu i zaczniemy przemierzać okoliczne drogi warto sprawdzić stan naszego pojazdu. Zima, trudne warunki drogowe, śnieg, sól, wilgoć i niskie temperatury mogą doprowadzić do zniszczenia wielu ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa jazdy układów i systemów.
Wymiana opon z zimowych na letnie
Dla wielu kierowców przygotowanie samochodu do sezonu letnie sprowadza się do zmiany opon z zimowych na letnie. Mimo, że jest to tylko jeden z elementów tej układanki, to warto skupić się na tej procedurze. W momencie, gdy temperatury na zewnątrz zaczynają sięgać kilkunastu stopni jesteśmy zobowiązani do zmiany opon na letnie. Te, przeznaczone do jazdy zimą znacznie tracą swoje właściwości. Wysoka temperatura sprawia, że miękka mieszanka pracuje znacznie głośniej, ściera się w szybkim tempie, a dodatkowo nie jest w stanie zapewnić nam takiego trzymania w zakrętach jak opony letnie. Dodatkowo dochodzi problem prawidłowego odprowadzania wody. Jeśli wiemy, że najprawdopodobniej tej wiosny nie zaskoczy nas już zima, a temperatury podskoczą do wartości rzędu kilkunastu stopni to warto zmienić opony na letnie.
Zawieszenie, hamulce, podwozie – sprawdzamy stan po zimie
Z pewnością każdy z nas dobrze wie, które układy są najbardziej obciążone zimą. Możemy do nich zaliczyć hamulce oraz zawieszenie. Warto tutaj również pamiętać o podwoziu, które jest bardzo narażone na degradację i uszkodzenia. Właśnie dlatego przy pierwszym wiosennym przeglądzie warto skupić się na tych podzespołach. Jeśli znajdziemy charakterystyczne dla zimy uszkodzenia to powinniśmy jak najszybciej je usunąć. W innym wypadku szybko postępująca korozja czy uszkodzenia elementów gumowych mogą dać o sobie znać w znacznie bardziej przykry sposób.
Niezależnie od tego jakich części do swojego samochodu aktualnie potrzebujecie to zachęcamy Was do sprawdzenia oferty iParts.pl, czyli jednego z największych sklepów internetowych oferujących doskonałej jakości części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.
Jak zadbać o lakier i wnętrze samochodu po zimie?
Po zimie należy zadbać nie tylko o formę mechaniczną naszego samochodu. Kto z nas nie lubi, gdy lakier jego samochodu błyszczy na słońcu, a wnętrze wyróżnia się czystością i świeżością. Każda podróż staje się znacznie bardziej przyjemna, co z kolei zachęca nas do wyjazdów i odkrywania nowych terenów. Po zimie nasz samochód zasługuje na bardzo dokładną pielęgnację. W tym celu należy starannie, z zachowaniem wszelkich autodetailingowych zasad oczyścić zarówno wnętrze, jak i nadwozie naszego pojazdu. W tym celu nieodzownym elementem naszej pracy stają się oczywiście specjalistyczne kosmetyki samochodowe. Warto jednak pamiętać, że zimowe zanieczyszczenia bardzo mocno trzymają się powierzchni lakieru, przez co dopiero mycie ręczne przyniesie oczekiwany przez nas skutek.
Wierzymy, że powyższe porady będą dla Państwa przydatne, a tak zadbane samochody dostarczą Wam wielu niezapomnianych chwil i wspaniałych wypraw.

    Wiosna to radosny czas dla wszystkich z nas. Słoneczna pogoda, przyjemne warunki, chęć wyrwania się z domu i zabrania rodziny na wycieczkę sprzyja podróżom. Jednak zanim wsiądziemy do samochodu i zaczniemy przemierzać okoliczne drogi warto sprawdzić stan naszego pojazdu. Zima, trudne warunki drogowe, śnieg, sól, wilgoć i niskie temperatury mogą doprowadzić do zniszczenia wielu ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa jazdy układów i systemów.

    Wymiana opon z zimowych na letnie

    Dla wielu kierowców przygotowanie samochodu do sezonu letnie sprowadza się do zmiany opon z zimowych na letnie. Mimo, że jest to tylko jeden z elementów tej układanki, to warto skupić się na tej procedurze. W momencie, gdy temperatury na zewnątrz zaczynają sięgać kilkunastu stopni jesteśmy zobowiązani do zmiany opon na letnie. Te, przeznaczone do jazdy zimą znacznie tracą swoje właściwości. Wysoka temperatura sprawia, że miękka mieszanka pracuje znacznie głośniej, ściera się w szybkim tempie, a dodatkowo nie jest w stanie zapewnić nam takiego trzymania w zakrętach jak opony letnie. Dodatkowo dochodzi problem prawidłowego odprowadzania wody. Jeśli wiemy, że najprawdopodobniej tej wiosny nie zaskoczy nas już zima, a temperatury podskoczą do wartości rzędu kilkunastu stopni to warto zmienić opony na letnie.

    Zawieszenie, hamulce, podwozie – sprawdzamy stan po zimie

    Z pewnością każdy z nas dobrze wie, które układy są najbardziej obciążone zimą. Możemy do nich zaliczyć hamulce oraz zawieszenie. Warto tutaj również pamiętać o podwoziu, które jest bardzo narażone na degradację i uszkodzenia. Właśnie dlatego przy pierwszym wiosennym przeglądzie warto skupić się na tych podzespołach. Jeśli znajdziemy charakterystyczne dla zimy uszkodzenia to powinniśmy jak najszybciej je usunąć. W innym wypadku szybko postępująca korozja czy uszkodzenia elementów gumowych mogą dać o sobie znać w znacznie bardziej przykry sposób.

    Niezależnie od tego jakich części do swojego samochodu aktualnie potrzebujecie to zachęcamy Was do sprawdzenia oferty iParts.pl, czyli jednego z największych sklepów internetowych oferujących doskonałej jakości części zamienne do samochodów wielu popularnych marek.

    Jak zadbać o lakier i wnętrze samochodu po zimie?

    Po zimie należy zadbać nie tylko o formę mechaniczną naszego samochodu. Kto z nas nie lubi, gdy lakier jego samochodu błyszczy na słońcu, a wnętrze wyróżnia się czystością i świeżością. Każda podróż staje się znacznie bardziej przyjemna, co z kolei zachęca nas do wyjazdów i odkrywania nowych terenów. Po zimie nasz samochód zasługuje na bardzo dokładną pielęgnację. W tym celu należy starannie, z zachowaniem wszelkich autodetailingowych zasad oczyścić zarówno wnętrze, jak i nadwozie naszego pojazdu. W tym celu nieodzownym elementem naszej pracy stają się oczywiście specjalistyczne kosmetyki samochodowe. Warto jednak pamiętać, że zimowe zanieczyszczenia bardzo mocno trzymają się powierzchni lakieru, przez co dopiero mycie ręczne przyniesie oczekiwany przez nas skutek.

    Wierzymy, że powyższe porady będą dla Państwa przydatne, a tak zadbane samochody dostarczą Wam wielu niezapomnianych chwil i wspaniałych wypraw.

    29 maja 2020, 13:43 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Test układu dolotowego Simota. Sprawdźmy, czy rzeczywiście filtry stożkowe dodają moc :)
    9 marca 2018, 21:38 przez Yomen (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Kolejny nudny kanał o samochodach

    Dedykowany układ wydechowy do Seicento firmy Ulter 80mm
    29 stycznia 2018, 12:32 przez dawiddawidowski (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    własne

    . Układy wydechoweze stali nierdzewnej.. @ROGALLAeXhaust – Zapraszam do siebie . Tworzę od podstaw całe układy wydechowe. Myślę że moja galeria wam się spodoba .
   
   
  https://www.facebook.com/ROGALLAeXhaust/
    Zapraszam do siebie . Tworzę od podstaw całe układy wydechowe. Myślę że moja galeria wam się spodoba .


    https://www.facebook.com/ROGALLAeXhaust/