Szukaj
Znalazłem 143 takie materiały
Co z tego ze pierdzielicie wielcy obroncy takich starych gratów, gdybyscie dostali w łapy malacza za 80 zł któego remont koszotwałby 5 kafli też byście się tak bawili. Te maluchy są gowno warte, były tak tandetnie wykonane że włosi nie chcieli się do nich przyznawać, rarytasami są maluchy z pierwszych lat produkcji, z chromowanymi zderzakami, JE trzeba chronić, takich jak ten na filmie jest jeszcze pełno!
Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.