Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    Maluch 126 – KTO POSIADAŁ MALUCHA NIECH DA JEST MOC
    KTO POSIADAŁ MALUCHA NIECH DA JEST MOC
    2 maja 2012, 22:44 przez ~MAKS | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Buggy – Stary silnik od malucha + kilka metalowych rur = 
TAKIE CUDO!!
    Stary silnik od malucha + kilka metalowych rur =
    TAKIE CUDO!!
    27 kwietnia 2012, 19:52 przez lenardzik6 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nie ważne jakie masz auto, ale Jakim jesteś kierowcą – Wiec nie ważne czy masz Malucha lub Cinkusia wystarczy, że umiesz wdepnąć gaz do dechy!
    Wiec nie ważne czy masz Malucha lub Cinkusia wystarczy, że umiesz wdepnąć gaz do dechy!
    10 kwietnia 2012, 9:01 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Felix Rally Team prezentuje pierwszą część ostatniego filmu z naszym malczanem. Kiedy będziecie to oglądać maluch już zapewne będzie poćwiartowany ha. Pierwsza część dotyczy głównie przygotowywań do ostatniej "podrózy" fiacika. Miłego oglądania, już niedługo część 2!
    6 kwietnia 2012, 1:09 przez ElDrifteroPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    W tej części możecie zobaczyć zapis kamery z wnętrza malucha tego co wydarzyło się w części 3 filmu

    Co z tego ze pierdzielicie wielcy obroncy takich starych gratów, gdybyscie dostali w łapy malacza za 80 zł któego remont koszotwałby 5 kafli też byście się tak bawili. Te maluchy są gowno warte, były tak tandetnie wykonane że włosi nie chcieli się do nich przyznawać, rarytasami są maluchy z pierwszych lat produkcji, z chromowanymi zderzakami, JE trzeba chronić, takich jak ten na filmie jest jeszcze pełno!
    6 kwietnia 2012, 1:24 przez ElDrifteroPL (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Narysowałem sobie malucha – Tak sobie narysowałem
    Tak sobie narysowałem
    5 kwietnia 2012, 20:17 przez kubek_GTI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    A mogło być tak pięknie 2... – W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106. Samochód odznaczał się bardzo nowoczesnym jednobryłowym nadwoziem o bardzo niskim oporze powietrza, co zaowocowało zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9l na 100km przy 90km/h. W pierwszych wersjach zastosowano standardowy silnik z malucha, a w roku 1987 opracowano przedłużoną wersję z silnikiem od 126p bis. Konstrukcyjnie auto było przystosowane do zamontowania czterocylindrowego silnika o większej pojemności. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik napędzał przednie koła, co pozwoliło na uzyskanie bardzo obszernej kabiny pasażerskiej i bagażnika który po złożeniu tylnych siedzeń miał pojemność 800l.
Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.
    W 1981 roku zespół projektantów pod kierownictwem inż. Wiesława Wiatraka rozpoczął prace nad Beskidem 106. Samochód odznaczał się bardzo nowoczesnym jednobryłowym nadwoziem o bardzo niskim oporze powietrza, co zaowocowało zużyciem paliwa na poziomie zaledwie 3,9l na 100km przy 90km/h. W pierwszych wersjach zastosowano standardowy silnik z malucha, a w roku 1987 opracowano przedłużoną wersję z silnikiem od 126p bis. Konstrukcyjnie auto było przystosowane do zamontowania czterocylindrowego silnika o większej pojemności. Umieszczony poprzecznie z przodu silnik napędzał przednie koła, co pozwoliło na uzyskanie bardzo obszernej kabiny pasażerskiej i bagażnika który po złożeniu tylnych siedzeń miał pojemność 800l.
    Powstało siedem prototypów z czego jeden został rozbity w teście zderzeniowym, a pozostałe przechodziły próby drogowe. Podobnie jak większość polskich prototypów i Beskid miał zostać zniszczony w 1989r. jednak inżynierowie odmówili wykonania tego polecenia (brawa dla tych panów!!!). Gwoździem do trumny Beskida okazał się Fiat Cc który został wprowadzony zamiast niego. FSM miało wykupiony patent na nadwozie jednobryłowe ale zabrakło pieniędzy na jego przedłużenie, co pozwoliło w 1993r. na rozpoczęcie przez Renault produkcji modelu Twingo.
    1 kwietnia 2012, 16:17 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Niezła mieszanka – Widac elementy z syreny, malucha i duzego fiata. Ciekawe od czego podwozie?
    Widac elementy z syreny, malucha i duzego fiata. Ciekawe od czego podwozie?
    19 marca 2012, 17:38 przez matheo200 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tylem do przodu
    25 października 2011, 19:34 przez ~superminok | Do ulubionych | Skomentuj