Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 143 takie materiały
    * Silnik:
    silnik to zmodyfikowana jednostka napędowa z VW Corrado 1.8, z którą współpracując sprężarka mechaniczna znana jako G60


    * Skrzynia biegów:
    pochodzi z Audi 80 (jednego z pierwszych modeli)
    a żeby napęd był we właściwą stronę, skrzynia zamontowana jest "do góry nogami" i w odpowiedni sposób uszczelniona oraz odpowietrzona, półosie wykonane są z wału napędowego dużego fiata odpowiednio skrócone i pospawane


    * Zawieszenie przód :
    resor pochodzący z malucha, zwrotnice również, przy czym zwrotnice obracają się na 8 łożyskach igiełkowych, pomiędzy kołami znajduje się chłodnica silnika


    * Zawieszenie tył :
    zmodyfikowane wahacze maluchowskie


    * Nadwozie:
    widać na zdjęciach - całkowicie przebudowane - obniżone, poszerzone, wydłużony tył tak, aby zmieścił się silnik. wszystkie spojlery dolne wykonane są z blachy,


    * Wnętrze :
    również całkowicie przebudowane - inna deska rozdzielcza, wszystkie przełączniki przesunięte na lewą stronę pod deskę


    * Hamulce przód, tył :
    przód tarczówki
    tył seria


    * Osiągi:
    Jest to najbardziej kontrowersyjna rzecz dotycząca tego samochodu. Według właściciela samochód ma 300KM i 4 sekundy do 100km/h i 8 sekund do 200km/h oraz Vmax=250km/h ograniczony przez komputer, chociaż nigdy nie stanął do walki z jakimkolwiek samochodem.
    20 lutego 2013, 22:58 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Z delikatnie podrasowanym silnikiem od Seicento
    6 lutego 2013, 5:37 przez Bartek96LBN (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    A malucha nie umią dogonić
    3 lutego 2013, 18:27 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126p Combi – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    1 lutego 2013, 20:18 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Fiat 126 Bombel – Kiedy ruszyła seryjna produkcja Fiata 126p w Polsce, inżynierowie zaczęli myśleć nad różnymi wersjami popularnego Malucha. Jednym z pomysłów była idea stworzenia małego auta dostawczego. Przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w 1974 roku zaprojektowano jego bryłę. Jak widać, zmianie uległ tył auta, w tylnej części nadwozia zamontowano wykonaną z żywicy i włókna szklanego nadbudowę (dzięki jej obłemu kształtowi auto nazwano Bombel). Dzięki niej przestrzeń ładunkowa małego furgonu wynosiła 1m sześcienny. Miała ona dwa poziomy: górny z płaską powierzchnią dostępną poprzez tylne drzwi oraz dolny, który tworzyła wnęka dostępna za przednimi siedzeniami. Po usunięciu półki pomiędzy górnym, a dolnym poziomie ładowność Bombla wynosiła 300kg.
    Kiedy ruszyła seryjna produkcja Fiata 126p w Polsce, inżynierowie zaczęli myśleć nad różnymi wersjami popularnego Malucha. Jednym z pomysłów była idea stworzenia małego auta dostawczego. Przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w 1974 roku zaprojektowano jego bryłę. Jak widać, zmianie uległ tył auta, w tylnej części nadwozia zamontowano wykonaną z żywicy i włókna szklanego nadbudowę (dzięki jej obłemu kształtowi auto nazwano Bombel). Dzięki niej przestrzeń ładunkowa małego furgonu wynosiła 1m sześcienny. Miała ona dwa poziomy: górny z płaską powierzchnią dostępną poprzez tylne drzwi oraz dolny, który tworzyła wnęka dostępna za przednimi siedzeniami. Po usunięciu półki pomiędzy górnym, a dolnym poziomie ładowność Bombla wynosiła 300kg.
    1 lutego 2013, 20:29 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat 126p Np – Kolejny polski prototyp który nie trafił do seryjnej produkcji. Jest nim Fiat 126p z przednim napędem różnił się od seryjengo ,,malucha'' tym że miał silnik z przodu i był dłuższy o 19 cm. dlatego otrzymał pseudonim ,,ryjek''
    Kolejny polski prototyp który nie trafił do seryjnej produkcji. Jest nim Fiat 126p z przednim napędem różnił się od seryjengo ,,malucha'' tym że miał silnik z przodu i był dłuższy o 19 cm. dlatego otrzymał pseudonim ,,ryjek''
    24 stycznia 2013, 16:33 przez grzenioooo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    rezerwa126p.pl

    Taki tam Fiat 126p – W Polsce każdy miał malucha,
I na niego mocno chuchał,
Mały, tani, na urlopy,
Zjeździł z nami pół Europy. 
Mały Fiat.
Przetrwa jeszcze tysiąc lat!
    W Polsce każdy miał malucha,
    I na niego mocno chuchał,
    Mały, tani, na urlopy,
    Zjeździł z nami pół Europy.
    Mały Fiat.
    Przetrwa jeszcze tysiąc lat!
    7 stycznia 2013, 0:28 przez MoReJooZDW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Fiat 126p COMBI – Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Do zmian w budowie nadwozia zaliczyć trzeba przede wszystkim zwiększenie rozstawu osi o 100 mm i zwisu tylnego o 70mm, co pozwoliło na wygospodarowanie dodatkowego miejsca dla pasażerów z tyłu, oraz sporą przestrzeń na bagaż. W miejscu dotychczasowej pokrywy silnika znalazły się unoszone do góry trzecie drzwi.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    Już w trzy lata po rozpoczęciu produkcji Fiata 126p, w 1976 roku podjęto prace nad budową Polskiego Fiata 126p Combi. Wybudowane prototypy znacząco różniły się od pierwotnej wersji Malucha.Do zmian w budowie nadwozia zaliczyć trzeba przede wszystkim zwiększenie rozstawu osi o 100 mm i zwisu tylnego o 70mm, co pozwoliło na wygospodarowanie dodatkowego miejsca dla pasażerów z tyłu, oraz sporą przestrzeń na bagaż. W miejscu dotychczasowej pokrywy silnika znalazły się unoszone do góry trzecie drzwi.Po zmianach Combi mogło poszczycić się pojemnością przestrzeni bagażowej 500 dm3, zaś po złożeniu kanapy – 1000 dm3. Jego masa własna wynosiła 630 kg, zaś ładowność 4 osoby i 80 kg bagażu. Prędkość maksymalna wynosiła – podobnie jak w standardowym maluchu – 105 km/h.
    3 stycznia 2013, 19:55 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    126 Maluch Rost – Pomysł na ... Malucha od Dziadka ;)
    Pomysł na ... Malucha od Dziadka ;)
    19 grudnia 2012, 13:24 przez linda89 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    Moja własność

    Prezentacja Malucha –
    1 października 2012, 11:25 przez Bandzior (PW) | Do ulubionych | Skomentuj