Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Fiat 126 Bombel

    Fiat 126 Bombel – Kiedy ruszyła seryjna produkcja Fiata 126p w Polsce, inżynierowie zaczęli myśleć nad różnymi wersjami popularnego Malucha. Jednym z pomysłów była idea stworzenia małego auta dostawczego. Przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w 1974 roku zaprojektowano jego bryłę. Jak widać, zmianie uległ tył auta, w tylnej części nadwozia zamontowano wykonaną z żywicy i włókna szklanego nadbudowę (dzięki jej obłemu kształtowi auto nazwano Bombel). Dzięki niej przestrzeń ładunkowa małego furgonu wynosiła 1m sześcienny. Miała ona dwa poziomy: górny z płaską powierzchnią dostępną poprzez tylne drzwi oraz dolny, który tworzyła wnęka dostępna za przednimi siedzeniami. Po usunięciu półki pomiędzy górnym, a dolnym poziomie ładowność Bombla wynosiła 300kg.
    Kiedy ruszyła seryjna produkcja Fiata 126p w Polsce, inżynierowie zaczęli myśleć nad różnymi wersjami popularnego Malucha. Jednym z pomysłów była idea stworzenia małego auta dostawczego. Przy współpracy z Akademią Sztuk Pięknych w 1974 roku zaprojektowano jego bryłę. Jak widać, zmianie uległ tył auta, w tylnej części nadwozia zamontowano wykonaną z żywicy i włókna szklanego nadbudowę (dzięki jej obłemu kształtowi auto nazwano Bombel). Dzięki niej przestrzeń ładunkowa małego furgonu wynosiła 1m sześcienny. Miała ona dwa poziomy: górny z płaską powierzchnią dostępną poprzez tylne drzwi oraz dolny, który tworzyła wnęka dostępna za przednimi siedzeniami. Po usunięciu półki pomiędzy górnym, a dolnym poziomie ładowność Bombla wynosiła 300kg.
    1 lutego 2013, 20:29 przez kokocha5252 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…