Szukaj
Każdy człowiek ma swoje preferencje dotyczące zakupu samochodu. Nie da się jednoznacznie stwierdzić, który pojazd jest najlepszy. Dealer Mitsubishi jest jedną z propozycji, na które warto zwrócić szczególną uwagę. W poniższym artykule dowiesz się, które modele warto rozważyć, aby znaleźć swój wymarzony dwuślad.
Mitsubishi Outlander i Eclipse Cross — wszechstronność i nowoczesność
Jeśli szukasz niezawodnego modelu, który posiada odpowiednią przestrzeń oraz jest oszczędny w jeździe, to Mitsubishi Outlander może być idealnym wyborem. Jej wersja hybrydowa plug-in jest ekologiczna, przez co jest atrakcyjna oraz uwielbiana przez miłośników ekologii. Dodatkowy atutem jest napęd na cztery koła. Wbudowany komputer pokładowy jest naszpikowany zaawansowanymi systemami dbającymi o bezpieczeństwo podczas jazdy. Radzi sobie na każdym terenie, czy to w mieście, na autostradzie lub nawet na drodze polnej. Dealer Mitsubishi szczyci się szerokim wyborem modeli Outlander, które są dopasowane do różnych potrzeb klientów.
Jeżeli zależy Ci na nowoczesnych technologiach oraz dynamicznym wyglądzie, to Mitsubishi Eclipse Cross jest doskonałym rozwiązaniem. Ten kompaktowy SUV łączy sportowy design z wydajnymi silnikami oraz zaawansowanymi systemami bezpieczeństwa. Warto zaznaczyć, że wnętrze Eclipse Cross to wysoka jakość wykonania oraz intuicyjny system multimedialny, który pozwala na łatwe połączenie ze smartfonem.
Mitsubishi Space Star i L200 - miejska praktyczność oraz niezawodność dla przedsiębiorców
Jeśli chcesz się koncentrować głównie na jeździe w mieście, to ciekawą propozycją może być Mitsubishi Space Star. Jest ekonomiczny oraz zwinny na ulicach miasta. Zużywa mało paliwa oraz jest kompaktowym hatchbackiem. Dodatkowo jego oryginalny wygląd oraz dosyć bogate wyposażenie w standardzie sprawia, że jest chętnie wybierany przez przedsiębiorców.
Aby pomieścić do samochodu jak najwięcej, warto zainteresować się pickupem Mitsubishi L200. Ma imponującą ładowność oraz przestronną kabinę pasażerską. Jest to mocny oraz wytrzymały dwuślad do codziennej jazdy. Przy okazji warto wspomnieć, iż długie podróże są bardzo komfortowe. Wersje z napędem na cztery koła sprawdzą się także podczas jazdy w trudniejszym terenie. Dealer Mitsubishi oferuje szeroką gamę wersji L200, co pozwala na znalezienie idealnego modelu dopasowanego do potrzeb klienta.
Mitsubishi Mirage — ekonomiczna i ekologiczna alternatywa
Z kolei Mitsubishi Mirage jest typem samochodu przeznaczonym dla osób, których interesuje niskie zużycie paliwa, niewielkie rozmiary (łatwiejsze zaparkowanie) oraz rozwiązanie pomagające chronić środowisko naturalne. Jest to typowy hatchback, który został przez projektantów w taki sposób zaprojektowany, aby nadawał się do poruszania w zatłoczonych miastach. Manewrowanie jest zdecydowanie ułatwione. Jest to wersja polecana również dla początkujących kierowców.
Dodatkowo posiada bardzo wydajny silnik. Niskie zużycie paliwa oznacza również mniejszą emisję dwutlenku węgla. W społeczeństwie rośnie świadomość ekologiczna, a tym samym wybierając ten typ pojazdu, można być pewnym, że jako kierowca będziesz dbał o środowisko. System kontroli trakcji oraz asystent parkowania to systemy wspomagania, które ułatwiają codzienną jazdą oraz dbają o bezpieczeństwo.
Do zdarzenia doszło 27 stycznia br. w godzinach popołudniowych w Woli Radziszowskiej. Patrol Wydziału Ruchu Drogowego Komendy Powiatowej Policji w Krakowie podczas statycznej kontroli wymierzył miernik prędkości w szybko nadjeżdżającą mazdę. Okazało się, że pojazd pędzi z prędkością 108 km/h, przy obowiązującym ograniczeniu do 50 km/h w terenie zabudowanym. Policjant stojący przy radiowozie natychmiast wydał wyraźny sygnał do zatrzymania pojazdu. Kierujący początkowo na widok mundurowych zwolnił, jednak po chwili znacznie przyśpieszył, ignorując sygnał do zatrzymania i zmuszając przy tym funkcjonariusza do gwałtownego odskoczenia na pobocze, celem uniknięcia potrącenia.
Stróże prawa natychmiast udali się radiowozem w pościg za uciekinierem, używając przy tym sygnałów świetlnych i dźwiękowych. Kierujący wciąż nie reagował i kontynuował ucieczkę. Kiedy na drodze pojawił się ciąg pojazdów stojących przed przejazdem kolejowym, kierujący mazdą z dużą prędkością zjechał na przeciwległy pas ruchu, ominął wszystkie samochody, a następnie przejechał przez przejazd tuż przed nadjeżdżającym pociągiem, taranując przy tym zapory kolejowe. Jedna z rogatek wbiła się w przednią szybę mazdy. Tym zachowaniem kierowca mazdy spowodował zagrożenie nie tylko dla siebie ale i dla podróżujących pojazdami stojącymi przed przejazdem kolejowym, jak i dla pasażerów zbliżającego się pociągu. Pirat drogowy odjechał z miejsca zdarzenia - z wystającym z kabiny szlabanem - nie zatrzymując się nawet na chwilę. Tymczasem pociąg wskutek awaryjnego zatrzymał się bezpośrednio na przejeździe kolejowym, przez co policjanci nie mogli kontynuować pościgu.
Po odblokowaniu przejazdu kilka załóg penetrowało teren za piratem drogowym. Natomiast kryminalni z Komisariatu Policji w Skawinie ustalali tożsamość kierującego mazdą. Nie było to łatwe, samochód był zarejestrowany na osobę, która sprzedała pojazd i tak samochód trafiał w ręce kolejnych właścicieli a danych aktualnego nie było w systemie. Po dokonaniu szeregu ustaleń policjanci trafili na trop pirata drogowego. Okazał się nim 25-latek z powiatu wadowickiego. Stróże prawa zatrzymali go 28 stycznia w jego miejscu zamieszkania. Samochód już był w naprawie u mechanika. Pirat drogowy trafił do policyjnej celi a następnego dnia (29 stycznia br.) w Prokuraturze Rejonowej w Wieliczce usłyszał zarzut sprowadzenia bezpośredniego niebezpieczeństwa katastrofy w ruchu lądowym, uszkodzenia mienia oraz niewykonania polecenia funkcjonariuszy do zatrzymania pojazdu. Policjanci zatrzymali mu również prawo jazdy. Wobec podejrzanego prokurator zastosował środek zapobiegawczy w postaci policyjnego dozoru. Za popełnione przestępstwa grozi mu do 8 lat pozbawienia wolności i utrata prawa jazdy na okres co najmniej 3 lat. - Małopolska Policja
-Bardzo dziękuję za obejrzenie filmu i odwiedzenie mojego profilu. Nie zapomnij za subskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz-
Star "12,5 tony", choć podobny do produkowanych seryjnie Starów serii 200, był całkowicie innym i o wiele nowocześniejszym pojazdem, posiadał mi. in. odchylaną kabinę kierowcy, pozwalającą na dobry dostęp do silnika oraz umożliwiającą bardziej funkcjonalnie i ergonomicznie zaprojektować miejsce pracy kierowcy, pneumatyczną instalację hamulcową, instalację elektryczną o napięciu 24 V oraz pierwszy polski silnik turbodoładowany. Za bazę posłużył silnik S359 z modelu 266 (150 KM), przy czym zasadnicza różnica tkwiła w kadłubie silnika, Star 266 posiadał kadłub aluminiowy, natomiast w silniku Stara "12,5 tony", z uwagi na doładowanie, zastosowano kadłub żeliwny. Turbosprężarka powstała w WSK Rzeszów na licencji firmy Garrett. Moc silnika ustalono na 180 KM choć podczas prób na hamowni bez trudu osiągał 200 KM a przy przeciążeniu nawet 230 KM.
Choć Star "12,5 tony" nie wyszedł poza fazę prototypu to najistotniejsze rozwiązania w nim zastosowane, jak nowa kabina i turbodoładowany silnik, wykorzystano przy produkcji Stara 1142.
1 2 3 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 3 następna »