Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Pojazd typu coupé utility produkowany pod marką Ford w latach 1957–1979. W przeciwieństwie do typowego pojazdu z segmentu pick-up, Ranchero został oparty na płycie podłogowej z 2-drzwiowego kombi z dołączoną kabiną pasażerską i tylną paką.
    24 lutego 2019, 10:04 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Transporter samochodów sportowych z kabiną od Chevroleta El Camino, reflektorami od Chevroleta Corvair pierwszej generacji, podwoziem od Mercedesa-Benz 300 S i silnikiem V8 Chevroleta.
    10 listopada 2018, 22:04 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Gdy myślisz że Cie widzę... – Ostatnimi czasy dość popularnym był filmik o staranowaniu kobiety w aucie osobowym przez kierowcę auta ciężarowego. Oto zdjęcie ukazujące widok z kabiny ciężarówki. Zwróćcie uwagę że tuż przed moją ciężarówką stoi auto osobowe. Dostrzegacie je? No właśnie... prawie go nie widać. Warto zwrócić uwagę że do owej poprzedzającej mnie osobówki jest jeszcze ok. metr odstępu, a DAF którym się poruszam to tzw. "mega" czyli auto ciężarowe z obniżonym lekko zawieszeniem i oponach na niskim profilu - dzięki temu mogę zabierać dużo wyższe ładunki niż inni. W typowej ciężarówce kabinę mamy jeszcze wyżej o jakieś 20 cm. Co ważne nie mam fabrycznie przedniego, górnego lusterka. Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących na drodze. Uważajcie na siebie.
    Ostatnimi czasy dość popularnym był filmik o staranowaniu kobiety w aucie osobowym przez kierowcę auta ciężarowego. Oto zdjęcie ukazujące widok z kabiny ciężarówki. Zwróćcie uwagę że tuż przed moją ciężarówką stoi auto osobowe. Dostrzegacie je? No właśnie... prawie go nie widać. Warto zwrócić uwagę że do owej poprzedzającej mnie osobówki jest jeszcze ok. metr odstępu, a DAF którym się poruszam to tzw. "mega" czyli auto ciężarowe z obniżonym lekko zawieszeniem i oponach na niskim profilu - dzięki temu mogę zabierać dużo wyższe ładunki niż inni. W typowej ciężarówce kabinę mamy jeszcze wyżej o jakieś 20 cm. Co ważne nie mam fabrycznie przedniego, górnego lusterka. Pozdrawiam wszystkich zdrowo myślących na drodze. Uważajcie na siebie.
    25 czerwca 2017, 11:59 przez ~ViBeZ | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Ford Sierra Pickup – ORYGINAŁ widział kto są 2 wersje długa kabina krótka paka i odwrotnie
    ORYGINAŁ widział kto są 2 wersje długa kabina krótka paka i odwrotnie
    23 kwietnia 2017, 17:58 przez ~RAFIKwAUbrzych | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    widziałem w uk

    Saab 99 – Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    Prace nad 99’tką zaczęto w 1962 roku, miał on być następcą modelu 96, który wyrobił Saabowi opinię producenta samochodów świetnie wykonanych i solidnych. 99’tka trafiła do salonów w roku 1969, ponad 20 lat po prezentacji swojego poprzednika. Auto było niebywale bezpieczne: kabina było otoczona swego rodzaju klatką bezpieczeństwa. Saab jako jedyny producent montuje do dzisiaj stacyjkę koło lewarka zmiany biegów (począwszy od modelu 99), służy ona także jako blokada skrzyni biegów. Trzeba też wspomnieć o hamulcach tarczowych przy każdym kole oraz komplecie pasów dla wszystkich pasażerów. Rozkład masy przy pełnym baku wynosił niemal 50/50, aerodynamiczny kształt nadwozia ze współczynnikiem Cx=0,37 sprzyjał jeździe z prędkościami powyżej 120km/h gdzie obroty silnika utrzymują się na poziomie 2000rpm dzięki specyficznie ustawionym przełożeniom skrzyni biegów.
    4 listopada 2015, 17:43 przez Juru (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Dodge RAM 5500 Long-Hauler vs Autobus – Paka dłuższa niż kabina.
    Paka dłuższa niż kabina.
    Ciekawostka:
    Inżynierowie Lexusa we współpracy z firmą Yamaha opracowali bardzo ciekawy system. Kolektor dolotowy silnika jest połączony dwoma kanałami z kabiną. Jeden przenosi dźwięk przez otwór w ścianie grodziowej, a drugi w okolicy podszybia transmituje dźwięki o wysokich i średnich częstotliwościach. Dźwięki trafiające do kabiny przechodzą przez specjalny panel regulujący ich głośność i częstotliwość. Ma to za zadanie wytłumić nieprzyjemne odgłosy, a uwydatnić pożądane. Yamaha twierdzi, że brak w systemie urządzeń elektrycznych; tylko mechanika i akustyka.
    3 maja 2015, 17:04 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Na podstawie: http://autokult.pl/6936,sztuczny-dz…

    Peterbilt 378 – DANE TECHNICZNE: 
Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA 
Model: 378 
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną 
Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW) 
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B 
(10 biegów) 
Resorowanie: resory piórowe 
Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe 
Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco 
Ciężar całkowity: powyżej 15 ton 
w USA klasa 8 
Udźwig całkowity: do 60 ton 
Rok produkcji: 1985
    DANE TECHNICZNE:
    Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
    Model: 378
    Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
    Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW)
    Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B
    (10 biegów)
    Resorowanie: resory piórowe
    Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe
    Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco
    Ciężar całkowity: powyżej 15 ton
    w USA klasa 8
    Udźwig całkowity: do 60 ton
    Rok produkcji: 1985
    Niewiarygodny wypadek w Rosji.
    11 września 2014, 7:18 przez ~Versetty | Do ulubionych | Skomentuj