Szukaj
Znalazłem 56 takich materiałów
Inżynierowie Lexusa we współpracy z firmą Yamaha opracowali bardzo ciekawy system. Kolektor dolotowy silnika jest połączony dwoma kanałami z kabiną. Jeden przenosi dźwięk przez otwór w ścianie grodziowej, a drugi w okolicy podszybia transmituje dźwięki o wysokich i średnich częstotliwościach. Dźwięki trafiające do kabiny przechodzą przez specjalny panel regulujący ich głośność i częstotliwość. Ma to za zadanie wytłumić nieprzyjemne odgłosy, a uwydatnić pożądane. Yamaha twierdzi, że brak w systemie urządzeń elektrycznych; tylko mechanika i akustyka.
Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
Model: 378
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW)
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B
(10 biegów)
Resorowanie: resory piórowe
Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe
Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco
Ciężar całkowity: powyżej 15 ton
w USA klasa 8
Udźwig całkowity: do 60 ton
Rok produkcji: 1985
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›