Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 15 takich materiałów
    Pagani Huayra Roadster – Supersamochód produkowany przez włoską markę Pagani od 2011 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku. Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu został użyty 6-litrowy silnik V12 twin-turbo produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-AMG. Położony centralnie silnik wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 1000 Nm. Huayra osiąga prędkość maksymalną 378 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.
    Supersamochód produkowany przez włoską markę Pagani od 2011 roku. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku. Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu został użyty 6-litrowy silnik V12 twin-turbo produkowany przez niemiecką firmę Mercedes-AMG. Położony centralnie silnik wytwarza moc maksymalną 730 KM i moment obrotowy 1000 Nm. Huayra osiąga prędkość maksymalną 378 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 3,3 sekundy. W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.
    29 sierpnia 2022, 21:46 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pagani – Pagani Huayra – supersamochód produkowany pod włoską marką Pagani w latach 2011 – 2022. Auto jest następcą modelu Zonda. Został zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku.
Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu użyto pochodzącej od firmy Mercedes-AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położonej centralnie, generującej moc maksymalną 730 KM. Prędkość maksymalna wynosi 378 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h – 3,3 s. Pagani Huayra składa się z 3770 części.
W październiku 2013 roku auto kosztowało 1 056 000 euro. W standardowym wyposażeniu pojazd posiada m.in. węglowo-ceramiczne hamulce, inconelowo-tytanowy układ wydechowy oraz system multimedialny z zestawem głośników, ekranem dotykowym, nawigacją i łącznością Bluetooth. Opcjonalnie pojazd wyposażyć można w nadwozie w pełni wykonane z włókna węglowego za 112 500 euro, kamerę cofania, czujniki parkowania, felgi stylizowane na te z modelu Zonda-R.
W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.

    Pagani Huayrasupersamochód produkowany pod włoską marką Pagani w latach 2011 – 2022. Auto jest następcą modelu Zonda. Został zaprezentowany podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie w 2011 roku.

    Pojazd został skonstruowany w oparciu o swojego poprzednika, model Zonda. Karoserię wykonano z materiału o nazwie Carbotanium. Do napędu użyto pochodzącej od firmy Mercedes-AMG jednostki V12 6,0 l (5980 cm³) Twin-Turbo, położonej centralnie, generującej moc maksymalną 730 KM. Prędkość maksymalna wynosi 378 km/h, zaś przyspieszenie 0–100 km/h – 3,3 s. Pagani Huayra składa się z 3770 części.

    W październiku 2013 roku auto kosztowało 1 056 000 euro. W standardowym wyposażeniu pojazd posiada m.in. węglowo-ceramiczne hamulce, inconelowo-tytanowy układ wydechowy oraz system multimedialny z zestawem głośników, ekranem dotykowym, nawigacją i łącznością Bluetooth. Opcjonalnie pojazd wyposażyć można w nadwozie w pełni wykonane z włókna węglowego za 112 500 euro, kamerę cofania, czujniki parkowania, felgi stylizowane na te z modelu Zonda-R.

    W 2017 roku na salonie samochodowym w Genewie zaprezentowano wersje Roadster, odkrytą odmianę standardowego modelu odchudzoną o 70 kg oraz wzmocnioną o 34 KM.

    Ważne - przeczytaj uważnie! Ten film jest wyjaśnieniem wątpliwości wielu osób dotyczących jazdy 1000 konnego RS6 z prędkością 378 km/h. Bardzo wiele osób pisało, że to fake, że jego prędkość jest oszukana. A tymczasem jest to autentyczne nagranie. By zrozumieć dlaczego na filmie widać to tak, jakby samochód jechał powoli wystarczy obejrzeć powyższy film i zobaczyć jak bardzo zmienia się postrzeganie prędkości podczas filmowania w szerokim i wąskim kadrze. Pociąg jedzie z tą samą prędkością, a wrażenia z jazdy są diametralnie różne. Na tamtym filmie koleś trzymał komórkę w pionie bardzo zawężając pole widzenia i powodując, że prędkość auta wydawała się mała. Dochodziła do tego spora szerokość 4 pasmowej autostrady. Ale było to tylko złudzenie. Jak można oszacować prędkość auta na drodze? Bardzo prosto. Wystarczy znaleźć dwa punkty, znać odległość pomiędzy nimi i zmierzyć czas przejazdu. Na drodze są to słupki, które są ustawiane co 100 metrów, a w Niemczech co 50 metrów. Po złapaniu czasu przejazdu przez 100 metrów mamy już prostą matematykę. I dlatego nie dajcie się zwieźć, że widać powolną jazdę. Patrzcie, mierzcie i liczcie. Bo obecne urządzenia rejestrujące obraz mogą Was bardzo mocno oszukać. Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości i już więcej takich pod różnymi filmami z pokazywania jazd z dużymi prędkościami nie będzie.

    Wspomniany film tutaj:
    https://mklr.pl/343916/378-kmh-w-rodzinnym-kombi

    Dyskusja na Facebooku tutaj:
    https://www.facebook.com/MotokillerPL/posts/3822185117853595
    4 maja 2020, 23:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 kwietnia 2020, 0:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 grudnia 2019, 21:00 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    '94 Maserati Ghibli II – 2.0 V6 Bi-Turbo
310 KM 378 Nm
0-100 km/h: 5,6 s
    2.0 V6 Bi-Turbo
    310 KM 378 Nm
    0-100 km/h: 5,6 s
    AC 378 GT Zagato –
    11 września 2015, 8:33 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.pistonheads.com

    Peterbilt 378 – DANE TECHNICZNE: 
Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA 
Model: 378 
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną 
Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW) 
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B 
(10 biegów) 
Resorowanie: resory piórowe 
Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe 
Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco 
Ciężar całkowity: powyżej 15 ton 
w USA klasa 8 
Udźwig całkowity: do 60 ton 
Rok produkcji: 1985
    DANE TECHNICZNE:
    Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
    Model: 378
    Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
    Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW)
    Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B
    (10 biegów)
    Resorowanie: resory piórowe
    Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe
    Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco
    Ciężar całkowity: powyżej 15 ton
    w USA klasa 8
    Udźwig całkowity: do 60 ton
    Rok produkcji: 1985
    CLK63 AMG – 6,2 litra, 514 KM/378 kW.Stał pod domem.
    6,2 litra, 514 KM/378 kW.Stał pod domem.
    6 lipca 2014, 15:42 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne