Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 13 takich materiałów
    Ważne - przeczytaj uważnie! Ten film jest wyjaśnieniem wątpliwości wielu osób dotyczących jazdy 1000 konnego RS6 z prędkością 378 km/h. Bardzo wiele osób pisało, że to fake, że jego prędkość jest oszukana. A tymczasem jest to autentyczne nagranie. By zrozumieć dlaczego na filmie widać to tak, jakby samochód jechał powoli wystarczy obejrzeć powyższy film i zobaczyć jak bardzo zmienia się postrzeganie prędkości podczas filmowania w szerokim i wąskim kadrze. Pociąg jedzie z tą samą prędkością, a wrażenia z jazdy są diametralnie różne. Na tamtym filmie koleś trzymał komórkę w pionie bardzo zawężając pole widzenia i powodując, że prędkość auta wydawała się mała. Dochodziła do tego spora szerokość 4 pasmowej autostrady. Ale było to tylko złudzenie. Jak można oszacować prędkość auta na drodze? Bardzo prosto. Wystarczy znaleźć dwa punkty, znać odległość pomiędzy nimi i zmierzyć czas przejazdu. Na drodze są to słupki, które są ustawiane co 100 metrów, a w Niemczech co 50 metrów. Po złapaniu czasu przejazdu przez 100 metrów mamy już prostą matematykę. I dlatego nie dajcie się zwieźć, że widać powolną jazdę. Patrzcie, mierzcie i liczcie. Bo obecne urządzenia rejestrujące obraz mogą Was bardzo mocno oszukać. Mam nadzieję, że rozwiałem wszelkie wątpliwości i już więcej takich pod różnymi filmami z pokazywania jazd z dużymi prędkościami nie będzie.

    Wspomniany film tutaj:
    https://mklr.pl/343916/378-kmh-w-rodzinnym-kombi

    Dyskusja na Facebooku tutaj:
    https://www.facebook.com/MotokillerPL/posts/3822185117853595
    4 maja 2020, 23:16 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    30 kwietnia 2020, 0:47 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    20 grudnia 2019, 21:00 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    '94 Maserati Ghibli II – 2.0 V6 Bi-Turbo
310 KM 378 Nm
0-100 km/h: 5,6 s
    2.0 V6 Bi-Turbo
    310 KM 378 Nm
    0-100 km/h: 5,6 s
    AC 378 GT Zagato –
    11 września 2015, 8:33 przez luckymotion (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.pistonheads.com

    Peterbilt 378 – DANE TECHNICZNE: 
Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA 
Model: 378 
Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną 
Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW) 
Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B 
(10 biegów) 
Resorowanie: resory piórowe 
Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe 
Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco 
Ciężar całkowity: powyżej 15 ton 
w USA klasa 8 
Udźwig całkowity: do 60 ton 
Rok produkcji: 1985
    DANE TECHNICZNE:
    Producent: Peterbilt Truck Company, przedsiębiorstwo koncernu Paccar, Seattle (Washington), USA
    Model: 378
    Konfiguracja: 6x4, ciągnik z silnikiem przed kabiną
    Silnik: Caterpillar C-10 moc 350 KM (257 kW)
    Skrzynia biegów: manualna Fuller RT 13710 B
    (10 biegów)
    Resorowanie: resory piórowe
    Rama: kratownica, podłużnice stalowe, poprzeczki aluminiowe lub stalowe
    Hamulce: bębnowe Eaton, ABS Rockwell-Wabco
    Ciężar całkowity: powyżej 15 ton
    w USA klasa 8
    Udźwig całkowity: do 60 ton
    Rok produkcji: 1985
    CLK63 AMG – 6,2 litra, 514 KM/378 kW.Stał pod domem.
    6,2 litra, 514 KM/378 kW.Stał pod domem.
    6 lipca 2014, 15:42 przez jacek1994666 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    Własne

    Lada Granta 1600T W.T.C.C – Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
BRAKES  - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    Lada Granta 1600T W.T.C.C jest samochodem wyścigowy zbudowany na podstawie specyfikacji Super 2000, które będą rywalizować w FIA World Touring Car Championship.

    BODY - LADA Granta 1,6 T, 4 drzwi.
    ENGINE - turbodoładowany 4-cylindrowy w linii, poprzecznie zainstalowany; Rozkład: dwa wałki rozrządu w głowicy,
    16 zaworów; Pojemność skokowa: 1597 cc; Średnica x skok tłoka: 83,05 x 73,7 mm; Stopień sprężania: 12,5:1; sterowanie silnikiem: Magneti Marelli; Smarowanie: sucha miska olejowa.
    TRANSMISSION - przednie koła napędowe; skrzynia biegów: Hewland 6-biegowa, sekwencyjna zmiana; Sprzęgło: AP podwójna płyta spiekanych; różnicowego: mechaniczne samoblokujący mechanizm różnicowy.
    CHASSIS - przednie i tylne zawieszenie: McPherson, sprężyny śrubowe, amortyzatory gazowe, stabilizator; kierowniczy: wspomaganie zębatkowy.
    BRAKES - podwójny układ hydrauliczniy; obwód Przednie hamulce: zaciski 4-tłoczkowe, tarcze wentylowane 378,5 mm ze stali; Tylne hamulce: 2-tłoczkowe zaciski, wentylowane tarcze 280 mm ze stali nierdzewnej.
    DIMENSIONS - długość: 4479 mm; Szerokość: 1950 mm; rozstaw osi: 2556 mm; Minimalna waga: 1100 kg, w tym kierowcy
    11 maja 2014, 15:37 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    FB/WorldTouringCarChampionship

    AC-378 GT Zagato –
    21 grudnia 2013, 11:16 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj