Szukaj
Znalazłem 56 takich materiałów
Podobno konstruktorom niechciało się konstruowac kabiny sypialnej, a doszły ich słuchy, że Stary jeżdżą za granice i kierowcy nie mają jak spać, więc museili coś wykombinować. Dlatego zrobili kabinę 3 miejscową, żeby kierowca mógł się rzekomo przespać. Ale wychodziły też wersje z podwyższanym łóżkiem.
Dane techniczne
Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6
Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1
Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10
Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)
Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg
Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)
Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
Dane techniczne
Podwozie
Typ: Commander II
Moc silnika: 272 kW (370 KM)
Układ napędowy: 6x2
Kabina
Typ: Jednomodułowa, czterodrzwiowa
Układ miejsc dla załogi: 1+1+4
Zabudowa
Materiał: Aluminium
Liczba skrytek: 13
Drabina
Firma: Seagrave
Materiał: Stal o wysokiej wytrzymałości
Liczba przęseł: 4
Maksymalna wysokość ratownicza: 30,5 m (100 stóp)
Obrót: 360 stopni
Generator prądotwórczy
Moc: 8 kW
Wymiary pojazdu
Długość: 11 070 mm
Szerokość: 2380 mm
Wysokość: 3300 mm
Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
Dane techniczne
Podwozie
Układ napędowy: 4x2
Kabina
Typ: Jednomodułowa dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załogi: 1+1+1+1
Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 3
Rodzaj zamknięcia: Drzwi stalowe
Autopompa
Typ: Hale
Wydajność: 2840l/min (750 gal/min) przy ciśnieniu 10 barów
Zbiorniki
Pojemność zbiornika na wodę: 1420 l (375 gal)
Materiał: Stal kwasoodporna
Zwijadło wężowe
Długość: 90 metrów
Model pochodzi z Serii: Strażackie Giganty
Dane techniczne
Masa eksploatacyjna 18 560 kg
Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
Wysokość z kabiną – 3450 mm
Szerokość z łyżką – 2800 mm
Szerokość bez łyżki 2680 mm
Masa wysyłkowa – 18160 kg
Masa eksploatacyjna – 18560 kg
Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
Rozstaw osi – 3140 mm
Kąt zejścia 23
Udźwig wg SAE – 7000 kg
rama: stalowa, podłużnicowa
kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg
SILNIK
typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
pojemność skokowa: 11 100 cm
moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min
PRZENIESIENIE NAPĘDU
sprzęgło: suche, jednotarczowe
skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy
ZAWIESZENIE
przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi
KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
opony: 11.00 x 20"
hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.
Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.
Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.
Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 > ostatnia ›