Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 56 takich materiałów
    Star 1142 – Kabina od Stara 1142
Podobno konstruktorom niechciało się konstruowac kabiny sypialnej, a doszły ich słuchy, że Stary jeżdżą za granice i kierowcy nie mają jak spać, więc museili coś wykombinować. Dlatego zrobili kabinę 3 miejscową, żeby kierowca mógł się rzekomo przespać. Ale wychodziły też wersje z podwyższanym łóżkiem.
    Kabina od Stara 1142
    Podobno konstruktorom niechciało się konstruowac kabiny sypialnej, a doszły ich słuchy, że Stary jeżdżą za granice i kierowcy nie mają jak spać, więc museili coś wykombinować. Dlatego zrobili kabinę 3 miejscową, żeby kierowca mógł się rzekomo przespać. Ale wychodziły też wersje z podwyższanym łóżkiem.
    9 listopada 2012, 18:12 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jeep – Ta największa replika jeepa na świecie została wykonana przez Sheikh Hamad bin Hamdan Al Nahyan ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Replika Jeepa Willys’a ma 6,4 metra wysokości i waży prawie 4,5 tony. Za grillem znajduje się kabina kierowcy, z której można prowadzić tego giganta
    Ta największa replika jeepa na świecie została wykonana przez Sheikh Hamad bin Hamdan Al Nahyan ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Replika Jeepa Willys’a ma 6,4 metra wysokości i waży prawie 4,5 tony. Za grillem znajduje się kabina kierowcy, z której można prowadzić tego giganta
    27 października 2012, 20:07 przez 206mlody (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Modelarstwo: 1986 Oshkosh Crash Truck USA – Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Oshkosh
Moc silnika: 397 kW (540 KM)
Układ napędowy: 6x6

Kabina
Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 10

Autopompa
Typ: Waterous
Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

Pojemność zbiorników
Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
Halotronu I: 208 kg

Wydajność działek wodno-pianowych
Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężki lotniskowy samochód ratowniczo-gaśniczy

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Oshkosh
    Moc silnika: 397 kW (540 KM)
    Układ napędowy: 6x6

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załodi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 10

    Autopompa
    Typ: Waterous
    Wydajność: 6813 l/min (1800 gal/min)

    Pojemność zbiorników
    Na wodę: 11 356 l (3000 gal)
    Na środek pianotwórczy: 1590 l (420 gal)
    Halotronu I: 208 kg

    Wydajność działek wodno-pianowych
    Główne: 1419-2839 l/min (375-750 gal/min)
    Zderzakowe: 1136 l/min (300 gal/min)

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    17 października 2012, 6:40 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Modelarstwo: 2001 Seagrave Rear Mount Ladder USA – Ciężka drabina hydrauliczna

Dane techniczne

Podwozie
Typ: Commander II
Moc silnika: 272 kW (370 KM)
Układ napędowy: 6x2

Kabina
Typ: Jednomodułowa, czterodrzwiowa
Układ miejsc dla załogi: 1+1+4

Zabudowa
Materiał: Aluminium
Liczba skrytek: 13

Drabina
Firma: Seagrave
Materiał: Stal o wysokiej wytrzymałości
Liczba przęseł: 4
Maksymalna wysokość ratownicza: 30,5 m (100 stóp)
Obrót: 360 stopni

Generator prądotwórczy
Moc: 8 kW

Wymiary pojazdu
Długość: 11 070 mm
Szerokość: 2380 mm
Wysokość: 3300 mm

Skala: 1:64
Model z kolekcji: Strażackie giganty
    Ciężka drabina hydrauliczna

    Dane techniczne

    Podwozie
    Typ: Commander II
    Moc silnika: 272 kW (370 KM)
    Układ napędowy: 6x2

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa, czterodrzwiowa
    Układ miejsc dla załogi: 1+1+4

    Zabudowa
    Materiał: Aluminium
    Liczba skrytek: 13

    Drabina
    Firma: Seagrave
    Materiał: Stal o wysokiej wytrzymałości
    Liczba przęseł: 4
    Maksymalna wysokość ratownicza: 30,5 m (100 stóp)
    Obrót: 360 stopni

    Generator prądotwórczy
    Moc: 8 kW

    Wymiary pojazdu
    Długość: 11 070 mm
    Szerokość: 2380 mm
    Wysokość: 3300 mm

    Skala: 1:64
    Model z kolekcji: Strażackie giganty
    16 października 2012, 8:04 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Modelarstwo: 1958 Mack C Pumper USA – Średni samochód gaśniczy Mack C Pumper

Dane techniczne

Podwozie 
Układ napędowy: 4x2

Kabina
Typ: Jednomodułowa dwudrzwiowa
Układ miejsc dla załogi: 1+1+1+1

Zabudowa
Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
Liczba skrytek: 3
Rodzaj zamknięcia: Drzwi stalowe

Autopompa
Typ: Hale
Wydajność: 2840l/min (750 gal/min) przy ciśnieniu 10 barów

Zbiorniki
Pojemność zbiornika na wodę: 1420 l (375 gal)
Materiał: Stal kwasoodporna

Zwijadło wężowe
Długość: 90 metrów
Model pochodzi z Serii: Strażackie Giganty
    Średni samochód gaśniczy Mack C Pumper

    Dane techniczne

    Podwozie
    Układ napędowy: 4x2

    Kabina
    Typ: Jednomodułowa dwudrzwiowa
    Układ miejsc dla załogi: 1+1+1+1

    Zabudowa
    Materiał: Stal nierdzewna, aluminium
    Liczba skrytek: 3
    Rodzaj zamknięcia: Drzwi stalowe

    Autopompa
    Typ: Hale
    Wydajność: 2840l/min (750 gal/min) przy ciśnieniu 10 barów

    Zbiorniki
    Pojemność zbiornika na wodę: 1420 l (375 gal)
    Materiał: Stal kwasoodporna

    Zwijadło wężowe
    Długość: 90 metrów
    Model pochodzi z Serii: Strażackie Giganty
    15 października 2012, 18:28 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Rafał Putko

    Tego tu jeszcze nie widziałem – ładowarki produkowane w Stalowej Woli
Dane techniczne
Masa eksploatacyjna 18 560 kg
Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
    Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
    Wysokość z kabiną – 3450 mm
    Szerokość z łyżką – 2800 mm
    Szerokość bez łyżki 2680 mm
    Masa wysyłkowa – 18160 kg
    Masa eksploatacyjna – 18560 kg
    Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
    Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
    Rozstaw osi – 3140 mm
    Kąt zejścia 23
    Udźwig wg SAE – 7000 kg
    ładowarki produkowane w Stalowej Woli
    Dane techniczne
    Masa eksploatacyjna 18 560 kg
    Silnik SW-680 o mocy netto 220 KM (162 kW)
    Skrzynia biegów 4 biegi do przodu i 4 do tyłu
    Długość (z łyżką na podłożu) – 7720 mm
    Wysokość z kabiną – 3450 mm
    Szerokość z łyżką – 2800 mm
    Szerokość bez łyżki 2680 mm
    Masa wysyłkowa – 18160 kg
    Masa eksploatacyjna – 18560 kg
    Zewnętrzny promień zawracania – 6220 mm
    Wewnętrzny promień zawracania – 2950 mm
    Rozstaw osi – 3140 mm
    Kąt zejścia 23
    Udźwig wg SAE – 7000 kg
    19 września 2012, 17:54 przez wolverine (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    MB Actros MP III – "Brudna kabina,Biała chłodnia,kierunek Rosja Wschodnia"
    "Brudna kabina,Biała chłodnia,kierunek Rosja Wschodnia"
    17 sierpnia 2012, 12:01 przez Krymu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jelcz 315 – NADWOZIE
rama: stalowa, podłużnicowa
kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg 
SILNIK
typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
pojemność skokowa: 11 100 cm
moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min 
PRZENIESIENIE NAPĘDU
sprzęgło: suche, jednotarczowe
skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy 
ZAWIESZENIE
przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi 
KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
opony: 11.00 x 20"
hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    NADWOZIE
    rama: stalowa, podłużnicowa
    kabina: dwumiejscowa z dodatkowymi miejscami po złożeniu leżanki, metalowa, typ 407, drzwi zawieszone na słupkach przednich
    skrzynia ładunkowa: drewniana o wymiarach 4883 x 2290 x 600 mm, z metalowymi burtami
    wymiary samochodu: długość - 7346 mm, szerokość: 2500 mm, wysokość 3000 mm (bez plandeki), rozstaw osi - 4100 mm, rozstaw kół: przednich - 2086 mm, tylnych - 1800 mm
    masa własna: 6440 kg, ładowność: 8000 kg
    dopuszczalna masa przyczepy: 14 000 kg
    SILNIK
    typ: SW680, czterosuwowy, górnozaworowy, wolnossący
    liczba i układ cylindrów: 6, układ pionowy
    pojemność skokowa: 11 100 cm
    moc maksymalna: 200 KM (147 kW) przy 2200 obr./min
    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    sprzęgło: suche, jednotarczowe
    skrzynia biegów: ręczna, pięcioprzekładniowa plus bieg wsteczny, zsynchronizowana (II-V)
    zmiana biegów: dźwignią obok fotela kierowcy
    ZAWIESZENIE
    przednia oś: sztywne, dwa półeliptyczne resory wzdłużne
    tylna oś: sztywny most, dwa resory wzdłużne z resorami pomocniczymi
    KOŁA, OGUMIENIE, HAMULCE
    koła: 8.00 x 20", koła tylne bliźniacze
    opony: 11.00 x 20"
    hamulce: bębnowe, układ pneumatyczny, dwuobwodowy ze wspomaganiem
    hamulec pomocniczy: ręczny, mechaniczny, działający na tylne bębny hamulcowe, dodatkowo hamulec silnikowy
    25 lipca 2012, 20:29 przez petro161 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lego cz.3 terenówka – To jest po prostu odwzorowanie klasycznego wyglądu terenówki z pełną kabiną.

Dodam, że w tym cacku zastosowałem dość nie spotykane, jak na lego, zawieszenie, które jest amortyzowane. Posiadam tylko jedną taką parę ′osiek′.
    To jest po prostu odwzorowanie klasycznego wyglądu terenówki z pełną kabiną.

    Dodam, że w tym cacku zastosowałem dość nie spotykane, jak na lego, zawieszenie, które jest amortyzowane. Posiadam tylko jedną taką parę ′osiek′.
    24 lipca 2012, 20:07 przez szczerbus9 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    URSUS C-385 – Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
Silnik:
typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
liczba cylindrów: 4,
pojemność: 4562 cm³.

Układ napędowy:
sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

Układy jezdne:
oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
układ pneumatyczny hamowania przyczep.

Układy agregowania
pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
TUZ kat. II wg ISO
udźwig na końcach ramion 1700 kg
WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
klasa 1,4
    Pierwszy traktor z serii ciężkich ciągników Ursusa
    Silnik:
    typ Z-7501, wysokoprężny, chłodzony cieczą,
    moc znamionowa 55,8 kW (76 KM),
    max. moment obrotowy 260 Nm przy 1500 obr./min,
    liczba cylindrów: 4,
    pojemność: 4562 cm³.

    Układ napędowy:
    sprzęgło cierne suche, jednotarczowe,
    skrzynia przekładniowa niesynchronizowana z reduktorem i dwustopniowym wzmacniaczem momentu,
    całkowita liczba biegów przód/tył: 16/8,
    mechanizm różnicowy blokowany mechanicznie.

    Układy jezdne:
    oś przednia nienapędzana sztywna lub resorowana,
    mechanizm kierowniczy śrubowo-kulkowy wspomagany hydraulicznie,
    hamulec zasadniczy tarczowy, hydrauliczny,
    prędkość jazdy: 2,37 - 24,68 km/h, przy ogumieniu tylnym 16,9-34,
    układ pneumatyczny hamowania przyczep.

    Układy agregowania
    pompa hydrauliczna o wydajności 31 l/min
    regulacja podnośnika: siłowa, pozycyjna, mieszana, ciśnieniowa
    TUZ kat. II wg ISO
    udźwig na końcach ramion 1700 kg
    WOM tylny zależny i niezależny 540 i 1000 obr/min
    masa ciągnika suchego z kabiną, bez obciążników 3525 kg
    klasa 1,4
    26 czerwca 2012, 18:46 przez oram_pole (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)